Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Mensies,

kort vraagje...

De sleutel of het sleutelkastje electisch is kapot.. (hij doet het nog wel maar knoppen zijn helemaal versleten.. zo erg dat het indrukken moeilijk gaat..

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? zijn er nieuwe sleutelkastjes te krijgen zodat je de sleutel over kan zetten of hoe werkt dit precies? en wat kunnen de kosten zijn?

hoor graag van jullie tips, daar leer ik het meeste van 

Groetjes Helemaalnieuw met de kia rio :)

Geplaatst

Ik heb bij auto-sleutel.nl (gevestigd in Nieuwerkerk a/d IJssel) een nieuwe behuizing voor mijn sleutel besteld. Je kan er voor kiezen het overzetten zelf te doen of de overzetservice die ze aanbieden. Voor de overzetservice kan je je oude sleutel op sturen of een afspraak te maken om langs te gaan.

sleutel behuizing € 19,95, overzetservice € 23,95

Geplaatst

@xtra40 @Nighthawk  Thanks voor jullie tips!

ik zal eens kijken.. ik zie op youtube hoe je zoiets over kan zetten. ik ga dit eens proberen. mocht het me niet lukken kan ik nog altijd sleutel laten opsturen.

Kijk zo komen we weer een stapje verder!

thanks!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...