Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedenavond,

Lang geen echte mankementen gehad aan mijn Rio, nu kwam ik er van de week achter dat bij mijn Rio (2012) de passagiersdeur niet op slot gaat als Ik het knopje op de handgreep (van bestuurderskant) of de “deuren sluiten knop” op de afstandsbediening indruk.

De dealer wist mij te vertellen dat de reparatie van dit probleem € 305.- gaat kosten.

Enig idee wat dit kan zijn? Ikzelf verwacht dat het portierslot mechaniek stuk is. En die kan ik op onderdelenlijn voor onder de € 100.- vinden…

Dan is mijn laatste vraag; ik heb een 3-deurs, zou dit mechaniek van een 5-deurs (passagiers rechts voor) ook passen in die van een 3-deurs?

Ik hoor graag of iemand hier eventueel iets van afweet.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Of 3- en 5-deurs hetzelfde zijn weet ik niet, het kan, maar dat moet je nazoeken.
Volgens mij is er een nette site waarop veel info te vinden is, maar ik weet het adres zo even niet en ben op vakantie, dus kan het ook niet opzoeken nu.

Ik zou sowieso eerst nameten of er wel signaal op de stekker staat in de deur, want als dat niet zo is helpt vervangen van het slot/motortje alsnog niks...

Geplaatst

Thanks. Ik dacht daar meer aan omdat de dealer vluchtig gekeken heeft en vertelde dat dat item kapot is… (dit is eerder ooit onder garantie vervangen)… als die site je te binnen hoor ik het vraag. Voor nu ga ik proberen het kapotte er uit te halen en dan kijken of die van een 5deurs exact het zelfde is. Dat zou voor mij de goedkoopte/snelste oplossing zijn.

Mocht er nog meer feedback komen dan verneem ik dot graag van de medeforumers aangezien ik niet een super klusser ben maar
Niet bang ben om eea te proberen. Lol.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...