Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik ben de trotse eigenaar van een Kia Xceed 1.4 TGDi Executiveline uit 2020 met automaat.

Nu heb ik deze auto sinds november 2020 en heb er nu ongeveer 1500 km mee gereden zonder problemen. Nu had ik vorige week het volgende probleem. Ik stopte voor een stoplicht en bij het stilstaan viel de gehele auto uit, niks werkte meer, zelfs de gevaren lichten niet.

Na ongeveer 1 minuut ging de auto weer aan en kon ik de motor starten. Nu heb ik een hele week dit probleem niet gehad tot aan vandaag. Ik stopte voor een stoplicht en ik had het start/stop systeem uitgezet en toen viel alles weer uit. 

Er staat 13.000 op de teller. Ik kan pas volgende week donderdag terecht bij de dealer maar ik vroeg mij af of iemand anders hier ooit problemen mee heeft gehad?

Groeten,

Mike

Geplaatst

Vervelend zeg, daar word je niet blij van als je dit overkomt. Ik rijd zelf de Xceed 1.0, heb de auto een jaar, ook 13.000 km. op de klok, maar gelukkig dit probleem nooit gehad. Ik hoop dat de dealer het euvel vindt. Succes ermee.

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Geplaatst

Dat zou zeker kunnen ja.
Losse klem = extra weerstand.
En bij hoog stroomverbruik van bijv. Blower en achterruitverwarming, ruitenwissers e.d. geeft weerstand spanningsval, waardoor bijv. de ECU uitvalt.

Ik zeg niet dat dit het IS, maar het is niet zomaar mijn eerste suggestie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...