Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na de eerst 500 Km valt de Sorento goed mee, is heerlijk rijden en er is plaats zat.

Het verbruik staat na 500Km op 7,1 L/ 100 Km of 1L op 14 Km. Op korte afstanden ( 50 en 70 Km wegen ) en met een warme motor kan het verbruik lager, na een ritje van 38 Km gaf de BC ( boordcomputer ) 6,5 L / 100 Km aan, dat is 1L op 15,3 Km, maar op de autosnelweg ( 115 Km/u ) en tegenwind gisteren ( 12/3 ) gaf de BC 8,2 L aan, dat is 1 L op 12,2 Km, deze cijfers zijn redelijk betrouwbaar want bij aankoop de tank volledig gevuld en na 498 Km de tank weer volledig gevuld met net geen 35 L, dus dat lijkt behoorlijk te kloppen.

Het multimediasysteem is in vergelijking met mijn vorige ( Sportage ) geheel anders er is dus wat gewenning nodig, alsook de vele instellingen, de handleidingen ( bijgeleverd en op het web ) mochten wat meer specifiek zijn in plaats van algemeen, maar het merendeel heb ik nu min of meer al in de vingers, denk ik, is vooral een paar uurtjes uitproberen.

UVO was ook nieuw voor mij maar het instellen en koppelen is vrij vlot verlopen, heb wel even moeten zoeken om de GSM van mijn vrouw te koppelen maar dat is ook gelukt. De volgende dag was de UVO van geen kanten te bereiken, in de auto kreeg ik de melding dat UVO niet kon verbinden ( hoe ie dat doet weet ik ook niet ) ik vind nergens wifi instellingen, na wat zoeken op internet heb ik dan maar een reset gedaan en oeps hij werkte weer normaal, niet dat je er zoveel kan mee doen, maar ik vind het toch een toevoeging.

• Thanks 1
Geplaatst
1 uur terug, The Beast zei:

Ben het helemaal eens met je, alleen raar dat op de navigatie 130km staat terwijl je echt overdag maar 100km mag rijden. Of moet ik nog wat instellen?

In België is dit niet van toepassing, maar ik heb dit probleem al ergens aan bod zien komen, effe zoeken hier op de site

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...