Hanz99 Geplaatst 28 Maart, 2021 Geplaatst 28 Maart, 2021 Ik overweeg om de zomerbanden die er standaard op zitten te laten vervangen bij aflevering door Michelin Cross Climate vier-seizoenen banden. Iemand daar ervaring mee? Zorg is een beetje het slijtage tempo gezien het gewicht en de 204 pk op de voorwielen. Quote
De Niro Geplaatst 28 Maart, 2021 Geplaatst 28 Maart, 2021 Eerste kilometers waren op de standaard zomerbanden, nu alweer bijna een jaar de 4 seizoensbanden er onderzitten. Bevallen zeer goed.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Hippe lip Geplaatst 28 Maart, 2021 Geplaatst 28 Maart, 2021 8 uur geleden, Hanz99 zei: Ik overweeg om de zomerbanden die er standaard op zitten te laten vervangen bij aflevering door Michelin Cross Climate vier-seizoenen banden. Iemand daar ervaring mee? Zorg is een beetje het slijtage tempo gezien het gewicht en de 204 pk op de voorwielen. Weet je, niet om lullig te doen, maar er zit een zoekfunctie op dit forum. Probeer die eens met het trefwoord ‘banden’. Grote kans dat je precies die info tegenkomt die je zoekt. Het is namelijk al een paar keer besproken. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.