jcjongebreur Geplaatst 5 Juni, 2021 Geplaatst 5 Juni, 2021 Eergisteren mijn nieuwe Kia Stonic opgehaald. Na De Niro is dit toch een andere ervaring. Hoe kan ik dat groene teken uitzetten. Het is net of er steeds aan mijn stuur wordt getrokken. Quote
Gerd_NL Geplaatst 5 Juni, 2021 Geplaatst 5 Juni, 2021 Hetzelfde als in de Niro ... misschien ook even dat handboek lezen (LKA, LKAS) ... Quote
jcjongebreur Geplaatst 5 Juni, 2021 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2021 8 uur geleden, Gerd Bartels zei: Hetzelfde als in de Niro ... misschien ook even dat handboek lezen (LKA, LKAS) ... Heb ik gedaan. Maar bij het starten gaat het automatisch weer op aan en moet je het handmatig uitzetten. Bij mijn Niro kon het inderdaad permanent uitgezet worden. Bij de Stonic kan dit blijkbaar niet. Quote
Gerd_NL Geplaatst 5 Juni, 2021 Geplaatst 5 Juni, 2021 (aangepast) Is dat ook zo in de handboek beschreven? Vaak heb je toch de keuze tussen actiev en alleen warschuewen ... 5 Juni, 2021 aangepast door Gerd Bartels Quote
Gerd_NL Geplaatst 5 Juni, 2021 Geplaatst 5 Juni, 2021 (aangepast) Heb jij niet deze knop? In de Handboek van de 2018 Stonic is deze sichtbar. 5 Juni, 2021 aangepast door Gerd Bartels Quote
jcjongebreur Geplaatst 17 Juni, 2021 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2021 Op 5-6-2021 om 22:34, Gerd Bartels zei: Heb jij niet deze knop? In de Handboek van de 2018 Stonic is deze sichtbar. Quote
jcjongebreur Geplaatst 17 Juni, 2021 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2021 1 uur geleden, jcjongebreur zei: Bijgevoegd 2 foto,s waar je onderaan links de knop ziet van lane assist met een ander teken in het midden. Op foto 2 zie je dat teken terug naast het woord ECO. Met bovenstaande knop kan je dit uitzetten. Maar je moet te vaak drukken om beiden uit te zetten. Dit wordt niet beschreven in de handleiding vd Stonic. Want die beschrijft de Stonic 2018. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.