Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als mijn E Soul thuis in de garage staat, alles uit, deuren dicht, dan hoor ik een lichte bromtoon bij de linker voorstijl, heeft iemand hier ervaring mee

Geplaatst

Beste Benno,

Hoor je die bromtoon alleen als je net de auto hebt geparkeerd? Of hoor je het ook random op een dag?

Ik heb er geen last van in ieder geval.

Mvgr,

George

Geplaatst
9 uur geleden, Zarpax zei:

Beste Benno,

Hoor je die bromtoon alleen als je net de auto hebt geparkeerd? Of hoor je het ook random op een dag?

Ik heb er geen last van in ieder geval.

Mvgr,

George

Beste George, ik hoor het ook overdag, het is heel zachtjes, als hij buiten staat, wordt het overstemd door andere geluiden. Ga er wel mee naar de dealer. 

Vriendelijke groet, Ben 

Geplaatst

Ik heb de bromtoon gevonden, het is niet de E Soul, maar de motor om de garagedeur te openen, deze hangt recht boven de auto, gelukkig. 

16259373412634896278145897097303.jpg

• Haha 1
Geplaatst

Als die motor bromt is misschien de afstelling van de eindstop niet goed. Dat kun je testen door de deur "halverwege" stil te zetten; is de brom op dat moment weg, dan moet de deur afgesteld worden!
Helpt dit niet, dan zit er waarschijnlijk een ouder model voeding in, waarvan je de trafo kunt horen.

Geplaatst
10 uur geleden, Murcielaygo zei:

Als die motor bromt is misschien de afstelling van de eindstop niet goed. Dat kun je testen door de deur "halverwege" stil te zetten; is de brom op dat moment weg, dan moet de deur afgesteld worden!
Helpt dit niet, dan zit er waarschijnlijk een ouder model voeding in, waarvan je de trafo kunt horen.

Bedankt voor de tip, ik ga dat onderzoeken 

Geplaatst
10 uur geleden, Murcielaygo zei:

Ik het bekeken, bij half of helemaal open is de brom er nog, zal dus van de trafo komen, deur is +/-25 jaar oud. 

Geplaatst

25 jaar oud, ja, dan zal het nog een oude voeding zijn...
Het is dan de vraag of het de moeite is daar iets aan te (laten) doen.

IIG wel fijn dat het niet de auto is!

• Thanks 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...