Shaun Roth Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Goedemorgen, Kan iemand mij vertellen wat het Desgin Edition pakket inhoudt? Ben nu in het bezit van een Niro maar wegens gezinsuitbreiding aan het kijken naar een Sportage. Heb er nu 1 op het oog maar ben gewoon een twijfelaar. Iemand ervaring met een Sportage 1.6 GDI Design Edition? 1 Quote
Shaun Roth Posted December 19, 2021 Author Posted December 19, 2021 Jullie mening hierover? https://www.zeeuwenzeeuw.nl/voorraad/kia/sportage/1-6-gdi-design-edition-1e-eigenaar-leder-bekleding-elektrische-verstelbare-voorstoelen-stoelverwarming-va-parkeersensoren-va-dealer-onderhouden-jbl-audio-key-less-entry--970672379/?soort=occasion&leasetype=&aanschafsoort= Quote
Bernd Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 Dan ga je weer terug naar een handgeschakelde versnellingsbak. Hecht je geen waarde aan de automaat? Anders zou ik even verder kijken. 1 Quote
Toby Posted December 19, 2021 Posted December 19, 2021 (edited) 5 uur geleden, zei Bernd: Dan ga je weer terug naar een handgeschakelde versnellingsbak. Hecht je geen waarde aan de automaat? Anders zou ik even verder kijken. Inderdaad ik kom van een handgeschakelde Sportage nu een Niro een automaat is zalig wil niks anders meer. als je toch een Sportage wil zou ik ook kijken naar de 1.6 liter met turbo die is toch iets alerter . Edited December 19, 2021 by Toby 1 Quote
Shaun Roth Posted December 20, 2021 Author Posted December 20, 2021 Oeps, foutje in de openingspost. Ik hen nu een Rio ipv Niro. Klein verschil 1 1 Quote
Guest Rinus30 Posted December 20, 2021 Posted December 20, 2021 Het is een mooie auto, maar met het gewicht dat hij heeft zou ik toch voor een turbo versie gaan ,ikzelf had een hand geschakelde sportage en ik moet zeggen die was niet vooruit te branden, inmiddels een turbo versie gt plusline en wat een verschil in power. Quote
Rinus30 Posted January 1, 2022 Posted January 1, 2022 Op 20-12-2021 om 11:09, zei Gast Rinus30: Het is een mooie auto, maar met het gewicht dat hij heeft zou ik toch voor een turbo versie gaan ,ikzelf had een hand geschakelde sportage en ik moet zeggen die was niet vooruit te branden, inmiddels een turbo versie gt plusline en wat een verschil in power. Ben nog steeds dik tevreden met mijn turbo versie ,wil niet anders meer. Quote
Recommended Posts