Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen,

Kan iemand mij vertellen wat het Desgin Edition pakket inhoudt?

Ben nu in het bezit van een Niro maar wegens gezinsuitbreiding aan het kijken naar een Sportage. Heb er nu 1 op het oog maar ben gewoon een twijfelaar.

Iemand ervaring met een Sportage 1.6 GDI Design Edition? 

• Sad 1
Geplaatst (aangepast)
5 uur geleden, zei Bernd:

Dan ga je weer terug naar een handgeschakelde versnellingsbak. 
Hecht je geen waarde aan de automaat?
Anders zou ik even verder kijken.

Inderdaad ik kom van een handgeschakelde Sportage nu een Niro een automaat is zalig wil niks anders meer.

als je toch een Sportage wil zou ik ook kijken naar de 1.6 liter met turbo die is toch iets alerter .

aangepast door Toby
  • Like 1
Geplaatst

Het is een mooie auto, maar met het gewicht dat hij heeft zou ik toch voor een turbo versie gaan ,ikzelf had een hand geschakelde sportage en ik moet zeggen die was niet vooruit te branden, inmiddels een turbo versie gt plusline en wat een verschil in power.

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 20-12-2021 om 11:09, zei Gast Rinus30:

Het is een mooie auto, maar met het gewicht dat hij heeft zou ik toch voor een turbo versie gaan ,ikzelf had een hand geschakelde sportage en ik moet zeggen die was niet vooruit te branden, inmiddels een turbo versie gt plusline en wat een verschil in power.

Ben nog steeds dik tevreden met mijn turbo versie ,wil niet anders meer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...