Dave1972 Posted August 14, 2022 Posted August 14, 2022 Hallo, Heeft 1 van jullie ervaringen met het inleveren van een PL auto van bovenstaande of willekeurig leasemaatschappij ?. Zijn ze over het algemeen een beetje schappelijk ? Of wordt je voor ieder dingetje aangepakt Groetjes Dave Quote
Beos Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 (edited) Ik heb alleen PL ervaring met Kia Autolease direct. In april 2020 heeft iemand van het inname bedrijf de Picanto opgehaald. Heeft ook even een rondje om de auto gelopen. Of ze schappelijk zijn, weet ik niet, de auto was in onberispelijke staat (bijv. geen scheur in de bekleding). Verder is er ook een inleverhandleiding waarin beschreven staat welke schades wel en niet toegestaan kia-nederland-privatelease-inleverhandleiding.pdf Met zakelijke leaseauto's heb ik ook nooit problemen gehad. Edited August 16, 2022 by Beos 2 Quote
Dave1972 Posted August 16, 2022 Author Posted August 16, 2022 Hmm oké we gaan het afwachten dan. Bedankt voor je reactie. Quote
Recommended Posts