Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

mag private lease.com de komende houderschap ver hoging aan mij door berekenen ik betaal nu 388 per maand. 15000k perjaar

over 60 maanden mijn Kia niro is nu drie jaar oud.  

Geplaatst (aangepast)
6 minuten geleden, HenkBhz zei:

Lees de algemene voorwaarden, daar staat het in.

daar heb ik niets kunnen vinden. volgens mij  mag dat niet. wand ik heb drie  een  vast contract gesloten. 

aangepast door henk smit
geen
Geplaatst

Algemene voorwaarden staan online. Dus verhoging mag gewoon doorgevoerd worden....

14. Mag de leasemaatschappij het termijnbedrag na ondertekening van het leasecontract wijzigen?

De leasemaatschappij mag het termijnbedrag na de totstandkoming van de leaseovereenkomst alleen wijzigen in de volgende gevallen:

Als na ondertekening van het leasecontract belastingen of heffingen in verband met het bezit of gebruik van het voertuig gewijzigd worden. Voorbeelden van deze belastingen zijn de motorrijtuigenbelasting, de btw en assurantiebelasting. Deze verhogingen van het termijnbedrag kunnen ook plaatsvinden binnen 3 maanden na ondertekening van het leasecontract.

Als na ondertekening van het leasecontract nieuwe belastingen of heffingen in verband met het bezit of het gebruik van de auto worden ingevoerd. Ook deze verhogingen kunnen plaatsvinden binnen 3 maanden na ondertekening van het leasecontract.

Als tussen de ondertekening van het leasecontract en de aflevering van het voertuig de aanschafprijs van het voertuig wordt verhoogd. Als het termijnbedrag op deze grond wordt verhoogd, dan kunt u de leaseovereenkomst zonder verdere kosten schriftelijk ontbinden binnen 14 dagen nadat de leasemaatschappij u van die verhoging op de hoogte heeft gesteld. Deze verhoging kan ook plaatsvinden binnen 3 maanden na ondertekening van het leasecontract

• Like 2
Geplaatst
Op 21-12-2019 om 16:41, gjcvro zei:

Ge er maar van uit dat er wel in staat dat wettelijke verhogingen gewoon doorberekend worden.

Zelf een normaal abonnement mag tegenwoordig geïndexeerd worden.

de verhoging van het houder schap belasting voor de Kia niro

valt mee 1.67 euro per maand. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...