Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik van Amsterdam naar Utrecht rij , vice versa, in de trajectcontrole, op de cruise control, hoor ik heel vaak diverse pingeltjes. Het is niet de pingel van het overschrijden van de snelheid. Cruise Control staat op 103 km/uur, daarboven de gebruikelijke pingel, maar dit zijn andere pingeltjes en ik vraag mij af wat ze betekenen 

Iemand?

• Confused 1
Geplaatst

Bij mij pingelt ‘hij’ regelmatig als melding voor een snelheidscamera.
Als je het (kleine) navigatie-scherm zichtbaar hebt zie je een camera-icon 'voorbij komen'.
Misschien is het dat….?

Geplaatst

Rij pas sinds kort een Niro (van eind 2016) dus vraag ik mij even af -om het te kunnen volgen; betreft dit het Kia eigen navigatiesysteem en eventueel welk versie/update. Of een navigatie app via Appleplay of Android auto. Of zijn dit hele rare vragen en is 'mijn' Niro uit 2016 hopeloos verouderd in dit verhaal.😩

• Confused 1
Geplaatst
9 uur geleden, zei Murcielaygo:

Dat traject is volgens mij verdeeld in 5 secties, dus ik denk dat je bij ieder portaal met camera's een seintje krijgt.

Zou heel goed kunnen. Klinkt logisch.

• Like 1
Geplaatst
Op 4-10-2022 om 16:47, zei R.J.:

Als ik van Amsterdam naar Utrecht rij , vice versa, in de trajectcontrole, op de cruise control, hoor ik heel vaak diverse pingeltjes. Het is niet de pingel van het overschrijden van de snelheid. Cruise Control staat op 103 km/uur, daarboven de gebruikelijke pingel, maar dit zijn andere pingeltjes en ik vraag mij af wat ze betekenen 

Iemand?

Line assit denk ik

• Confused 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Je acc 1 km/h lager instellen dan de max snelheid dan zijn de pingeltjes (waarschuwing trajectcontrole) weg.

Geplaatst
Op 1-12-2022 om 15:13, zei R.J.:

Meestal staat de km teller op 103, waar je  100 mag. Zou dus op 99 moeten staan als ik het goed begrijp?

Ja, terhoogte van trajectcontroles wel.

• 1 maand later...
Geplaatst

Net een beurt gehad met een update. Pingeltjes zijn weg. Kan nu ook 105 op de teller rijden , zonder pingeltjes. Viel mij op dat op de navigatie nu ook een stippellijn staat hemelsbreed naar de bestemming. Wellicht ontdek ik nog meer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...