jan1304 Geplaatst 13 Oktober, 2022 Geplaatst 13 Oktober, 2022 https://webshop.kia.nl/accessoires/comfort/0/66651ADE00GL/ wie heeft deze of kan er iets over zeggen mbt lichtopbrengst. Ik heb het besteld en zou over 2 weken gemonteerd worden, echter na mijn teleurstelling over de voetenverlichting zegt de dealer nu dat de lichtopbrengst van deze led ook niet dat is wat de plaatjes in de folder doen voor spiegelen. Quote
Willem68 Geplaatst 13 Oktober, 2022 Geplaatst 13 Oktober, 2022 Hallo Jan1304, er is hier al iemand op het forum die ze heeft geinstalleerd. Ik heb namelijk al wel eens foto's voorbij zien komen. Volgens mij was het Kras. 1 1 Quote
Willem68 Geplaatst 13 Oktober, 2022 Geplaatst 13 Oktober, 2022 aan de foto's te zien valt het allemaal wel mee 1 Quote
Wim-A Geplaatst 14 Oktober, 2022 Geplaatst 14 Oktober, 2022 13 uur geleden, zei Willem68: Zijn dat onbewerkte foto's? Vooral die uitstapverlichting lijkt wel een spotlight; enorm, wat een licht. Quote
kras Geplaatst 16 Oktober, 2022 Geplaatst 16 Oktober, 2022 Op 14-10-2022 om 10:41, zei Wim-A: Hallo Wim, Dat zijn inderdaad onbewerkte foto's. Wellicht dat de avondfoto's het iets versterken. Maar uitstapverlichting geeft best wel redelijk licht en de achterklep geeft heel veel licht. 2 Quote
jan1304 Geplaatst 17 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2022 Ok, ik heb contact gehad met de dealer...ze worden weer uitgebouwd en ik krijg mijn geld terug. De lichtopbrengst was gewoon knudde. 1 Quote
jan1304 Geplaatst 17 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2022 20 uur geleden, zei kras: Hallo Wim, Dat zijn inderdaad onbewerkte foto's. Wellicht dat de avondfoto's het iets versterken. Maar uitstapverlichting geeft best wel redelijk licht en de achterklep geeft heel veel licht. dat is een groot verschil met die van mij......ik moet op de grond liggen wil ik iets zien.....zelfs in een donkere garage zie ik nauwelijks iets. Daarnaast, ik zie bij mij alleen aan de linkervoet een klein plastic dopje zitten, daarachter een klein ledje. Bij jou zie ik het licht veel meer oplichten aan de gaskant !!!! zeg maar de rechtervoet. zal straks een foto maken. Vanaf dag 1 heb ik aan de dealer gezegd....heb je soms de ledjes die ACHTER gemonteerd worden voren gemonteerd...hij ontkent uiteraard. kijk ik naar GT line projectie op de vloer is dat ook netjes, dealer zegt dat is ook knudde....ik krijg mijn geld terug. Ik denk dat ik maar eens hard weg loop bij die dealer. 1 Quote
jan1304 Geplaatst 17 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 17 Oktober, 2022 zo ziet het bij mij uit, een heel ander lichtpatroon, nauwelijks rood te zien. Fotos gemaakt in een garage zonder verlichting, slechts de binnenverlichting van de auto is aan. 1 Quote
jan1304 Geplaatst 20 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 20 Oktober, 2022 Naar een tweede dealer geweest, de fotos van Kras laten zien en een reactie gevraagd waarom die van mij nauwelijks licht geven. Ook deze dealer gaf aan dat mijn lampjes nooit meer licht zullen geven en dat ze allemaal zo zijn. Wellicht een voorschakelweerstand weghalen of iets anders zou lichtopbrengst verhogen maar levensduur verlagen en geen garantie meer. De versie gemonteerd in de QL serie was iets beter zei de dealer, werden ook in het midden van de voetenruimte gemonteerd, deze versie voor de QN wordt aan de buitenkant gemonteerd. je ziet dan ook een klein plastic kapje hetgeen ook nog eens aan de bovenkant gesatineerd is. 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 20 Oktober, 2022 Geplaatst 20 Oktober, 2022 En daarbij zijn ze allen met montage behoorlijk prijzig, 249,00 o.a voor de deurverlichting met GT logo. Ik heb het er echt niet voorover en zeker niet wat de kwaliteit betreft. 1 Quote
jan1304 Geplaatst 24 Oktober, 2022 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2022 Op 20-10-2022 om 17:59, zei BarneyRubble: En daarbij zijn ze allen met montage behoorlijk prijzig, 249,00 o.a voor de deurverlichting met GT logo. Ik heb het er echt niet voorover en zeker niet wat de kwaliteit betreft. Mee eens, als je ziet wat je krijgt is het bedroevend. Ik vraag mij dan ook af of de fotos van kras niet van het originele binnenverlichting is maar van een ander merk. Nouja, bij mij wordt het mooi uitgebouwd en ik krijg mijn geld terug, zowel voor de voetenverlichting alsook de deurverlichting die gelukkig nog niet gemonteerd was. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.