Fred K Geplaatst 22 December, 2023 Geplaatst 22 December, 2023 On 12/20/2023 at 12:05 PM, Josver said: Nee, maar als je auto al een chassisnummer heeft en de dealer kan zien dat deze op de boot staat, dan kan je op onderstaande pagina de boot zoeken: https://www.eukor.com/schedule-search Haven waarvan de KIA's vertrekken is PYEONGTAEK. vervolgens kan je Rotterdam invullen en dan kan je zien welke boten onderweg zijn, dus waar jouw auto op staat. vervolgens kan je op: https://www.vesselfinder.com/ de boot volgen als je tijd over hebt Kleine aanvulling. Nederlandse auto's worden ook wel eens gelost in antwerpen. Dus ook zoeken naar schepen van Pyeongtaek naar antwerpen Quote
Jaap van Frjentsjer Geplaatst 23 December, 2023 Geplaatst 23 December, 2023 Gisteren bericht van Eric uit Zwaag dat onze op 13 maart bestelde Niro Adventure Clear White intussen een VIN heeft gekregen. Blij mee. Levering februari. Nu volgen we de Morning Post die onderweg is van Korea naar Rotterdam. Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk Quote
SMITHEN69 Geplaatst 25 December, 2023 Geplaatst 25 December, 2023 bestel 29 maart kia niro dijnemijk plus hibride. in 2023 levertijd. waar schuinlijk 38 maart 2024. Quote
Jozef Geplaatst 27 December, 2023 Geplaatst 27 December, 2023 Ik heb juli 2022 een Niro HEV besteld, Dynamic Plus Line, Cityscape Green. Inmiddels de levertijd gekregen, eind februari 2024. Dus zo ‘n 19 maanden levertijd. Quote
Jeroen_G Geplaatst 1 Januari, 2024 Geplaatst 1 Januari, 2024 December 2022 mijn nieuwe Kia Niro HEV besteld. Dynamic line. Laatste bericht van de dealer (13-11-2023) is dat hij nog niet geproduceerd is :-(. Athlon mledt een paar dagen later dat de verwachte leverdatum is opgeschoven naar 30 mei 2024. Afwachten maar, gelukkig doet mijn huidige Niro het nog prima. Quote
Flipje187 Geplaatst 1 Januari, 2024 Geplaatst 1 Januari, 2024 Ten eerste de beste wensen voor 2024! Mei 2023 een Kia Niro HEV DPL besteld (interstellar grey) via Justlease. Auto heeft chassis nr en wordt eind maart 2024 geleverd (misschien eerder maar hangt ervan af of de boot door de Rode Zee vaart). Al met al dus geluk gehad denk ik met zo’n “snelle” levertijd. Quote
Nico de Jong Geplaatst 2 Januari, 2024 Geplaatst 2 Januari, 2024 Dat wordt spannend. Ik heb op 25-5 exact dezelfde auto besteld. Wanneer heb jij hem besteld? Quote
HenkM Geplaatst 2 Januari, 2024 Geplaatst 2 Januari, 2024 Hier een PHEV DPL besteld in mei, ben benieuwd. Quote
Flipje187 Geplaatst 2 Januari, 2024 Geplaatst 2 Januari, 2024 4 uur geleden, zei Nico de Jong: Dat wordt spannend. Ik heb op 25-5 exact dezelfde auto besteld. Wanneer heb jij hem besteld? Contract getekend met JustLease op 2 mei. Quote
Nico de Jong Geplaatst 2 Januari, 2024 Geplaatst 2 Januari, 2024 Ik op 25 mei bij KIA-lease. Spannend Quote
Fred K Geplaatst 3 Januari, 2024 Geplaatst 3 Januari, 2024 (aangepast) 9 hours ago, Nico de Jong said: Ik op 25 mei bij KIA-lease. Spannend Ik hoop het beste voor jullie alle drie en stel verdere berichten over levering erg op prijs. Zelf nog geen enkele indicatie van de levering van een HEV DPL (marine blue), besteld 7 maart 2023, dus als die van jullie inderdaad komen (hetgeen ik jullie van harte gun) dan heb ik grond voor een goed gesprek met de dealer 3 Januari, 2024 aangepast door Fred K add order date Quote
Josver Geplaatst 3 Januari, 2024 Geplaatst 3 Januari, 2024 Blijf het bijzonder vinden hoe het kan dat de één 19 maanden moet wachten en de ander voor exact dezelfde auto 10 maanden moet wachten. Quote
Flipje187 Geplaatst 3 Januari, 2024 Geplaatst 3 Januari, 2024 13 uur geleden, zei Nico de Jong: Ik op 25 mei bij KIA-lease. Spannend Heb je de dealer al gevraagd of er een VIN of chassis nummer bekend is. Als die er niet is dan kun je er bijna vanuit gaan dat de auto nog niet geproduceerd is. Hoop het wel voor je! Quote
raz Geplaatst 3 Januari, 2024 Geplaatst 3 Januari, 2024 (aangepast) Momenteel heerst er een groot tekort aan truck chauffeurs bij Broekman logistics ln Rotterdam. Voertuigen staan daar na aankomst ln de have nog zeker 6 - 12 weken alvorens ze worden afgeleverd bij de dealers. Dus reken na aankomst ln Nederland, nog zeker op 1,5 - 3 maanden wachttijd 3 Januari, 2024 aangepast door raz Quote
Fred K Geplaatst 3 Januari, 2024 Geplaatst 3 Januari, 2024 5 hours ago, raz said: Momenteel heerst er een groot tekort aan truck chauffeurs bij Broekman logistics ln Rotterdam. Voertuigen staan daar na aankomst ln de have nog zeker 6 - 12 weken alvorens ze worden afgeleverd bij de dealers. Dus reken na aankomst ln Nederland, nog zeker op 1,5 - 3 maanden wachttijd Wat is de bron van deze info? Quote
raz Geplaatst 3 Januari, 2024 Geplaatst 3 Januari, 2024 (aangepast) 28 minuten geleden, zei Fred K: Wat is de bron van deze info? M’n huidige bestelling en dealer, zie tevens eerdere topic berichten over de levertijd Sportage, waarbij doorlooptijden tot 3 maanden ln de haven momenteel geen uitzondering zijn helaas 3 Januari, 2024 aangepast door raz Quote
BarryP Geplaatst 3 Januari, 2024 Geplaatst 3 Januari, 2024 Op 23-1-2023 om 15:25, zei BertV: Wie heeft er een nieuwe Niro HEV en hoe lang heb je er op moeten wachten? Van de mijne wordt de leverdatum steeds verder opgeschoven. Wij hebben op 20 mrt ‘23 een witte dynamicplusline besteld… vandaag van de dealer gehoord dat er een chassis nummer is. Hij is dus onderweg. Ergens in mrt hebben we de nieuwe auto Quote
Herman deWalt Geplaatst 3 Januari, 2024 Geplaatst 3 Januari, 2024 Op 6 december 2022 een KIA Niro HEV DynamicPlusLine 1.6 GDi Hybrid Cityscape Green besteld. Nog geen VIN of chassis nummer bekend. Geduldig blijven afwachten maar Quote
EWest Geplaatst 4 Januari, 2024 Geplaatst 4 Januari, 2024 Wij hebben op 6 oktober 2023 een Kia Niro EV besteld via Kia lease. Volgens de Kia lease was de verwachte leverweek week 4-2024 en een week later werd het week 7- 2024. Volgens de Dealer staat de levering nu gepland voor April 2024. We wachten wel af. 1 februari komt mijn laadpaal dus ruim op tijd Quote
BarryP Geplaatst 4 Januari, 2024 Geplaatst 4 Januari, 2024 Op 23-12-2023 om 14:58, zei Jaap van Frjentsjer: Gisteren bericht van Eric uit Zwaag dat onze op 13 maart bestelde Niro Adventure Clear White intussen een VIN heeft gekregen. Blij mee. Levering februari. Nu volgen we de Morning Post die onderweg is van Korea naar Rotterdam. Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk Goedemiddag. Hoe volg je de boot precies? En weet je zeker of de auto op de boot staat? Onze auto heeft nu ook een vin. En de morning post is vertrokken op 22/12. Ik begrijp dat als er een vin beschikbaar is, dat de auto is gemaakt en onderweg… hoor graag van je Quote
Jaap van Frjentsjer Geplaatst 4 Januari, 2024 Geplaatst 4 Januari, 2024 Beste Barry, aangezien de dealer aangeeft te verwachten onze Niro in Februari te leveren en deze autoboot de enige is die begin februari Rotterdam vanuit Pyeongtaek gepland staat. Maar misschien is het whishfull thinking en is het een boot een maand later en staat de auto dan nog drie maanden op de kade in Rotterdam. Ik waardeer het dat mensen hier hun wachttijd aangeven want dat maakt het tot gedeelde smart dat de wachttijden toch wel onaardig lang zijn.Hoe je de boot vindt en volgt staat in een eerder bericht aangegeven.Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk Quote
BarryP Geplaatst 4 Januari, 2024 Geplaatst 4 Januari, 2024 2 uur geleden, zei Jaap van Frjentsjer: Beste Barry, aangezien de dealer aangeeft te verwachten onze Niro in Februari te leveren en deze autoboot de enige is die begin februari Rotterdam vanuit Pyeongtaek gepland staat. Maar misschien is het whishfull thinking en is het een boot een maand later en staat de auto dan nog drie maanden op de kade in Rotterdam. Ik waardeer het dat mensen hier hun wachttijd aangeven want dat maakt het tot gedeelde smart dat de wachttijden toch wel onaardig lang zijn. Hoe je de boot vindt en volgt staat in een eerder bericht aangegeven. Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk Hoi Jaap. Bedankt voor je antwoord. Wij hebben te horen gekregen dat de auto geleverd word in week 12. Maar de informatie van de dealer/kia auto lease is niet heel duidelijk. Ik heb wel ergens gelezen dat je de boot kan volgen. Ook dat je de vin kan intypen, dan kan je zien waar de auto zich bevindt. Maar die informatie kan ik niet vinden Quote
Herman deWalt Geplaatst 5 Januari, 2024 Geplaatst 5 Januari, 2024 (aangepast) Wat een tegenslag toch: De corona pandemie, chip tekorten, schepen die moeten uitwijken/omvaren, geen vrachtwagen chauffeurs wegens tekort aan deze en dan nu de dreiging vanuit Noord-korea. Ik begin me werkelijk af te vragen of mijn en jullie bestelde Niro's nog wel gaan arriveren 5 Januari, 2024 aangepast door Herman deWalt Quote
wicked1980 Geplaatst 8 Januari, 2024 Geplaatst 8 Januari, 2024 Mid-juli Niro HEV Executive besteld via Wittebrug lease. Begin Q2 is wat ze nu van de leverende dealer horen. Ben heel benieuwd... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.