Smart Geplaatst 11 November, 2009 Geplaatst 11 November, 2009 Het werd tijd voor een nieuwe topic, want door de eerste moet je heen worstelen. Het is weer tijd voor wat foto's van de Venga. Achteruitrijcamera Beeld achteruitrijcamera Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 12 November, 2009 Geplaatst 12 November, 2009 Hallo Smart, Je hebt gelijk. Het vorige Venga-draadje werd wel een beetje heel erg lang. En nu ik intussen jou en Flatron7000 een beetje ken, heb ik het vermoeden dat dit nieuwe hoofdstuk ook spoedig zal uitgroeien tot respectabele lengte! Niks mis mee, keep posting. Groet van GreyGriffin Quote
Rio-man Geplaatst 12 November, 2009 Geplaatst 12 November, 2009 Zie ik daar nou een handgeschakelde 6-bak??? Quote
Flatron7000 Geplaatst 12 November, 2009 Geplaatst 12 November, 2009 Zie ik daar nou een handgeschakelde 6-bak??? New Kia Venga Powertrains Type Capacity Power Torque Transmission Diesel 1.6 128 ps 260 Nm 6-sp 1.6* 115 ps 260 Nm 6-sp 1.4 90 ps 220 Nm 6-sp 1.4* 75 ps 220 Nm 5-sp Gasoline 1.6 125 ps 156 Nm 5-sp / 4-sp Auto 1.4 90 ps 137 Nm 5-sp Quote
Smart Geplaatst 12 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 12 November, 2009 @Rio-man een scherpe blik. Dat je zag dat het een 6-bak was, knap! Mij was het niet opgevallen. Hebben meerdere Kia's deze electrisch inklapbare spiegels of komt de Venga daar als eerste mee? Tot nu toe vind ik dit de mooiste kleur. Er zijn tien kleuren beschikbaar, ben benieuwd naar de andere (nog) niet bekende kleuren. Quote
Flatron7000 Geplaatst 12 November, 2009 Geplaatst 12 November, 2009 (aangepast) Coole foto's Smart! Zwart?, rood, blauw, "goud", zilver, wit?, donker grijs, donker blauw?, gebroken wit? Bron + meer: http://galeria.vezess.hu/2/show/36074/274033/ 12 November, 2009 aangepast door Flatron7000 Quote
Smart Geplaatst 12 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 12 November, 2009 (aangepast) @Flatron7000: wat kleuren betreft kon je weleens gelijk hebben, zeker na alle foto's die wij ondertussen hebben gepost in de topics. Het is altijd de vraag hoe kleuren uitkomen op de auto zelf, bij daglicht, en niet in de schijnwerpers. Onderstaande kleur heb ik ondertussen ook elke keer voorbij zien komen, maar elke keer net in een andere tint. Dat betekent dus dat de kleuren op een foto niet helemaal tot hun recht komen. En een Venga met Fordgenen die met Photoshop is bewerkt. Ik vind hem wel geslaagd! 13 November, 2009 aangepast door Smart Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 13 November, 2009 Geplaatst 13 November, 2009 Hallo Venga-fans, Even een antwoord op de elektrisch inklapbare spiegels. Die bestaan al wat langer bij Kia, mijn Cee'd 2.0 X-clu was er mee uitgerust. Groet van GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 13 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2009 Hallo Venga-fans,Even een antwoord op de elektrisch inklapbare spiegels. Die bestaan al wat langer bij Kia, mijn Cee'd 2.0 X-clu was er mee uitgerust. Groet van GreyGriffin Opschepper........hahahahaha;-) Quote
Alex VB Geplaatst 13 November, 2009 Geplaatst 13 November, 2009 Hebben meerdere Kia's deze electrisch inklapbare spiegels of komt de Venga daar als eerste mee? Zoals GreyGriffin al schreef is dit begonnen op de cee'd. Daarna de SW en de procee'd. Hier in Belgi Quote
Smart Geplaatst 13 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2009 (aangepast) Hallo Alex, Ik ben het volkomen met je eens. Xenonverlichting is tegenwoordig al een behoorlijk ingeburgerd onderdeel van de auto. Maar ik constateer tevens dat Hyundai/Kia nog steeds over een breed front gebruikmaakt van de 'ouderwetse' H4 lampen, terwijl H7 al jarenlang op de markt is en een veel grotere lichtopbrengst genereert. Dus het aanbieden van xenonverlichting zou daarmee een behoorlijke sprong voorwaarts zijn. 13 November, 2009 aangepast door Smart Quote
Flatron7000 Geplaatst 13 November, 2009 Geplaatst 13 November, 2009 (aangepast) Kia heeft de prijzen van de Kia Venga bekendgemaakt. Dit model biedt volgens Kia de ruimte van het C-segment met buitenmaten van het B-segment en gaat het opnemen tegen auto’s als de Nissan Note en de Honda Jazz. De vanafprijs van de Kia Venga is 14.995 euro. Voor dat geld krijgt u de 1.4 CVVT X-pect. Voor de versie met 1.4 CRDi dieselmotor starten de prijzen bij 17.495 euro. Deze prijzen gelden in de introductieperiode tot 31 december; daarna wordt de Venga over de gehele linie 800 euro duurder, waarschuwt Kia. Optioneel levert Kia voor de Venga extra’s als een full map navigatie systeem met achteruitrijcamera en een panoramadak. meer: http://www.autoweek.nl/autonieuws/13036/Kia-Venga-heeft-zn-prijs 13 November, 2009 aangepast door Flatron7000 Quote
Giovanny Geplaatst 13 November, 2009 Geplaatst 13 November, 2009 Ik heb het voor KIA nog aan de dure kant, of gaan ze met de opties stunten door die er volledig afgeprijst er bij te gooien.? Quote
Smart Geplaatst 13 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2009 (aangepast) Hallo Giovanny, Ik weet niet of het duur is! Ik heb de auto nog niet gezien en weet ook niet wat er allemaal standaard in de prijs zit opgesloten. Mijn eerste gedachte was ook wat duur. Als de X-executive geleverd wordt incl. het panoramadak en nog een aantal opties die ik eerder heb gepost, dan lijkt het mij een redelijk concurrerende prijs. Standaard zijn er aan veiligheidsvoorzieningen bijv. ABS/EBD/ESC en actieve hoofdsteunen. Dat heeft ook niet iedere fabrikant als standaardpakket, zeker niet in deze klasse. Maar nogmaals, eerst maar eens meer informatie. BTW, dat noem ik niet echt nieuws van Kia deze bekendgemaakte prijzen. De overige uitvoeringen zijn niet eens besproken. Beetje summier allemaal. Peterrrrr, we willen informatie.......(protest) 13 November, 2009 aangepast door Smart Quote
Venga1 Geplaatst 13 November, 2009 Geplaatst 13 November, 2009 (aangepast) zojuist met Kia gebeld de offici 13 November, 2009 aangepast door Venga1 Quote
Smart Geplaatst 13 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2009 zojuist met Kia gebeldde offici Quote
Venga1 Geplaatst 13 November, 2009 Geplaatst 13 November, 2009 Misschien kan Peterrrrr wat meer vertellen. als ik voor een nieuwe Venga ga,dan wordt het waarschijnlijk een met handbediende airco. De dealer waar ik bij heb ge Quote
Peterrrrr Geplaatst 13 November, 2009 Geplaatst 13 November, 2009 Zoals ik al eerder heb verteld is er idd een flyer over de Venga. Stelt bijzonder weinig voor, ik kan de prijzen + specificaties zo wel benoemen maar heb het document op de zaak liggen. Navi + panoramadak is altijd een optie, zit er niet standaard op ! Over prijzen van navi, dak en 17" is nog niks bekend. Ik zou het ook wel willen weten want heb een demo besteld met panorama dak en navi in het donkergrijs. Heb mezelf maar eens verwend Mocht iemand iets willen weten mijn mailadres vliegt hier ergens rond Quote
Smart Geplaatst 14 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2009 Peterrrrr, ik denk dat wij samen eens een proefrit gaan maken in jouw nieuwe demo-Venga. Ik kom dan samen met Bigwade, GreyGriffin, Relena en Flatron7000 op de koffie........! Onze testdrive zetten wij dan weer online op dit forum:mrgreen: Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 14 November, 2009 Geplaatst 14 November, 2009 Goedemorgen Smart, Daar heb je in de kleine uurtjes van de nacht toch een tamelijk flitsend plan uitgebroed... Alleen valt het me op dat Peterrrrr er kennelijk lichtelijk van van de leg is geraakt. Hij is ineens zo stil! Groet van GreyGriffin Quote
Smart Geplaatst 14 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2009 Ik vermoed dat het druk is met de verkoop op zaterdag en dan is hij inderdaad niet in de gelegenheid om te reageren. Een reactie kan niet uitblijven! Quote
Relena Geplaatst 14 November, 2009 Geplaatst 14 November, 2009 Tja die Venga ik wil hem toch eens een keer in het echt zien Smart. De extra's liegen er niet om. Trouwens jammer dat de inklapbare buitenspiegels niet standaard zitten op de Soul. Eens kijken op welke manier ik deze wagen zou willen aanpassen lijkt me net zo interessant als bij de Soul. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 14 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 November, 2009 Tja die Venga ik wil hem toch eens een keer in het echt zien Smart.De extra's liegen er niet om. Trouwens jammer dat de inklapbare buitenspiegels niet standaard zitten op de Soul. Eens kijken op welke manier ik deze wagen zou willen aanpassen lijkt me net zo interessant als bij de Soul. Groetjes, Relena Als het goed is, is tie binnenkort in het 'wild' te zien. Inderdaad, wat er allemaal in en aan de auto gehangen kan worden, is volgens mij ongekend in deze klasse. Eerst maar eens proefrijden en bekijken wat Kia kan leveren aan interessante opties/accessoires. Ik heb begrepen dat Kia meteen n Quote
Venga1 Geplaatst 14 November, 2009 Geplaatst 14 November, 2009 Peterrrrr, welke kleur heb jij besteld Zou je foto Quote
Venga1 Geplaatst 14 November, 2009 Geplaatst 14 November, 2009 Ik ben trouwens benieuwd of de Venga de C Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.