Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levering Kia Sportage Hybrid GT+Line (Eindelijk)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag,

Goed nieuws! Zojuist is de nieuwe Kia Sportage gelost.

Vanaf a.s. dinsdag 16 april is de auto gereed voor levering. Dinsdag 16 april of woensdag 17 april zou voor mij mogelijk zijn in de middag.

Verneem graag een tijdstip van jullie.

Met vriendelijke groet,

• Like 1
Geplaatst
37 minuten geleden, zei Rick O:

Feestje? Champagne? Bitterballen?

Hahahaha hier wel !!!!

Geplaatst
Op 12-4-2024 om 14:52, zei Wim-A:

Wil je dat we allemaal komen?

Is misschien wel leuk, een paar honderd Sportages in de straat🤭

• Like 1
Geplaatst

Ook hier positief nieuws, mijn bestelde Sportage HEV is ook onderweg naar de leverende dealer. Vanaf 7 mei beschikbaar voor levering. Zou dus heel goed toch een MY24 kunnen zijn. Helaas nog even wachten, ook de huidige leaseauto moet nog retour en dat mag wellicht niet eerder dan 19-6 (zonder extra kosten).

• 3 maanden later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Benieuwd naar recente ervaring met levertijden.

December 23  een Sportage Hybrid GT+  besteld, verwachte levertijd juni dit jaar 
Juni werd 22 juli, werd 8 september, werd 10 oktober.
Dealer verwacht nu een auto op 11 november.

Als ik nu via internet rechtstreeks bij KIA bestel is de levertijd ~5 maanden, ik kijk al naar bijna 11 maanden.

Heeft iemand recent een Sportage afgeleverd gekregen en na welke wachttijd?

• Confused 1
Geplaatst

Februari PHEV GT+ besteld, begin oktober geleverd (auto was er al in augustus, maar mijn vorige lease contract liep tot oktober, dus vandaar wat later geleverd)... Is nog geleverd als MY24, dus was waarschijnlijk een 'voor ingekocht' productie-slot van de dealer...

Geplaatst
1 uur geleden, zei MyKia:

Februari PHEV GT+ besteld, begin oktober geleverd (auto was er al in augustus, maar mijn vorige lease contract liep tot oktober, dus vandaar wat later geleverd)... Is nog geleverd als MY24, dus was waarschijnlijk een 'voor ingekocht' productie-slot van de dealer...

Dank voor de reactie. Klinkt al een stuk beter. Als het zo doorgaat zal mijn Sportage wel bouwjaar 2025 worden, niet alleen MY25 ;-)

Geplaatst
Op 18-10-2024 om 12:33, zei Ben Wouters:

Benieuwd naar recente ervaring met levertijden.

December 23  een Sportage Hybrid GT+  besteld, verwachte levertijd juni dit jaar 
Juni werd 22 juli, werd 8 september, werd 10 oktober.
Dealer verwacht nu een auto op 11 november.

Als ik nu via internet rechtstreeks bij KIA bestel is de levertijd ~5 maanden, ik kijk al naar bijna 11 maanden.

Heeft iemand recent een Sportage afgeleverd gekregen en na welke wachttijd?

Hetzelfde verhaal hier.

27 oktober 2023 sportage Hybrid GT+ besteld met de bedoeling deze half November 2024 te gaan rijden.

Op dit moment weet ik niet eens zeker of hij al geproduceerd is.

Raar verhaal na ruim een jaar.

Geplaatst
Op 23-10-2024 om 14:02, zei A.B:

Hetzelfde verhaal hier.

27 oktober 2023 sportage Hybrid GT+ besteld met de bedoeling deze half November 2024 te gaan rijden.

Op dit moment weet ik niet eens zeker of hij al geproduceerd is.

Raar verhaal na ruim een jaar.

Lijkt er op dat ik toch nog een auto ga krijgen dit jaar ;-)

Er is nu een chassisnummer, status van de auto is "at sea" en verwacht bij de dealer op 13 november.
Neem niet aan dat ik een Koreaanse Sportage ga krijgen, dus "at sea" zal wel "op de trein" vanuit Slowakije betekenen.
Er is iig beweging!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...