Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

1e meters in de VENGA !

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Misschien is de Kia wel meer uitgerust dan de Opel maar de kwaliteit merk je wel!

En wat garantie betreft, 7 jaar garantie is alleen geldig als je alle beurten laat uitvoeren bij je dealer! en daarbij, de dealer waar ik altijd heen gaat, staat voor de klanten klaar en hele goed service. Heb genoeg mee gemaat waarbij de service super slecht waren.

7 Jaar garantie ss aantrekkelijk, dat geef ik toe, maar de dealer wil niet geven voor wat ik wl hebben.

Heb ook gezegt tegen de verkoper eergisteren, dat bedrag wil ik voor mijn Meriva hebben (lig

ik nog lager dan mijn eigen delaer)voor de auto die al in de showroom staat, ga je er mee accoord, hoef hij mij alleen te bellen en dan kom ik een handtekening zetten en is hij verkocht.

Gaat om de Kia Venga 1.4 exutive in de kleur Champagne zilver.

Maar hij gaat er toch niet mee eens en dat weet ik nu al en dus gaat het gewoon niet door.

En daarbij, als de auto doorgaat, moeten de achterzij ramen en de achterraam van de achterklep donker gemaakt worden!

Er moet dan ook een trekhaak onder komen en er komen andere lichtmetalen velgen onder! (die liggen daar in de showroom)

Nogmaals, iedereen heeft zijn eigen mening en ja, de ene is er makkelijker in dan de ander.

Ok

• Reacties 285
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
De Venga komt vanavond aan bod

RTL.NL - Gek Op Wielen

Hey dat is een goed bericht. Ik zie dat hij gisteravond al uitgezonden is en vanavond de herhaling. Ik ga zeker kijken!

Geplaatst

Jammer dat je opeens alles zo afkraakt terwijl je voor minder dan bij je opel dealer een akkoord hebt bij de KIA ?

Over de beurten mbt garantie lijkt me logisch, dat is bij elk merk een voorwaarde !

Dat je de kwaliteit wel merkt bij kia snap ik ! Die is idd veel beter dan opel, denk dat je dit jaar nog wel wat testen gaat lezen waar de Venga beter uit gaat komen dan de nieuwe meriva....

Nogmaals, als ik jou was zou ik een account aangaan op het opel forum, denk dat ze je daar met open armen zullen ontvangen !

Misschien is de Kia wel meer uitgerust dan de Opel maar de kwaliteit merk je wel!

En wat garantie betreft, 7 jaar garantie is alleen geldig als je alle beurten laat uitvoeren bij je dealer! en daarbij, de dealer waar ik altijd heen gaat, staat voor de klanten klaar en hele goed service. Heb genoeg mee gemaat waarbij de service super slecht waren.

7 Jaar garantie ss aantrekkelijk, dat geef ik toe, maar de dealer wil niet geven voor wat ik wl hebben.

Heb ook gezegt tegen de verkoper eergisteren, dat bedrag wil ik voor mijn Meriva hebben (lig

ik nog lager dan mijn eigen delaer)voor de auto die al in de showroom staat, ga je er mee accoord, hoef hij mij alleen te bellen en dan kom ik een handtekening zetten en is hij verkocht.

Gaat om de Kia Venga 1.4 exutive in de kleur Champagne zilver.

Maar hij gaat er toch niet mee eens en dat weet ik nu al en dus gaat het gewoon niet door.

En daarbij, als de auto doorgaat, moeten de achterzij ramen en de achterraam van de achterklep donker gemaakt worden!

Er moet dan ook een trekhaak onder komen en er komen andere lichtmetalen velgen onder! (die liggen daar in de showroom)

Nogmaals, iedereen heeft zijn eigen mening en ja, de ene is er makkelijker in dan de ander.

Geplaatst
Nou, ik ben dan heel erg benieuwd wanneer en hoe het gaat rijden.

De nieuwe Meriva vind ik niet zomooi vergeleken met de huidige meriva!

Vind dat de nieuwe Meriva een rare achterkant heeft en die deur lijk mij ook niet echt handig maar goed, de praktijk moet dat uitwijzen!.........

Rene

Aan de ene kant is het natuurlijk ook niet eerlijk dat je dan die drie kleuren alleen kan krijgen!

dan zie je meer die drie kleuren rijden en dat is dan al niet leuk meer!

Ik heb even die foto zitten kijken die Peterrr gemaaktheeft, die chapagne zilver kleur blijft toch de moosite kleur de zijn maar die ene blauwe kleur die in het folder staat vind ik ook wel mooi maar die wil ik eerst in het echt zien!

Kleur van een folder of foto zegt niets!

Nou, vanmorgen was de grote dag om eindelijk in een Kia Venga te mogen rijden!

Jammer genoeg waren en er te veel mensen die er in wilden rijden en dus kon ik maar 30 minuten er in rijden!

Mijn rijervaring is hij rijdt lekker, is erg gevoelig met weg rijden (misschien nieuwigheid?) ruime kofferruimte, lekkere stoelen zaten er in!

De auto waar ik in heb gereden was een 1.4 X-ecutive incl als extra, panorma dak, navi, achterruit camera.

De kleur is antraciet grijs! Er stonden ook de kleuren Champagne zilver en de Caramel kleur.

Wat ik wel minder vind is dat de consult hoog glans zwart is en de stuur aluminium van kleur is!

Dat is een min punt!

Verder is het een hele fijne wagen!

Heb vanmiddag even met mijn vrouw besproken en met de delaer.

Maandag gaan we weer even kijken en we willen kijken of we het eens worden voor een Kia X-Ecutive 1.4 in de kleur Chapagne zilver. Hij staat er al en is al tijdelijk even voor mij gereserveerd,

Wel had ik al gezegd dat ik hem niet eerder dan in jan. 2010 wilde hebben als het door gaat en dat was geen probleem!

Ook staat er een Caramel Gold maar zelf persoonlijk vind ik hem NIET moot

Je vraagt je toch af waar het fout gegaan is......!:shock:

Geplaatst

Mannen.........

ZEN........

Laat Reen gaan........

2012: Opel is overgenomen door Hyundai/Kia

Geplaatst

nadat opel eerst failliet is gegaan omdat de duitse overheid en GM opel hebben laten vallen als een baksteen :D

krijg je bij opel btw nog steeds een petje bij de auto ;)

Geplaatst

hahahahahahah,mek wel dat jullie cht niets te doen hebben dan alleen de forum uit te pluizen!

Ik ben gelukkig iemand die meteen bslist!

Die prgramma van vanavond stelde ook echt niets voor!

Aleen dat hij lekker ruim is, helemaal mee eens, grotere wielbasis, wist ik ook al, achterbank lekker is, wist ik ook al.

Maar ach, ik weet beter over mezelf dan bij jullie en nee, opel forum ga ik niet heen

Dus mensen, als jullie niet willen luisteren, ook goed. Maar ik weet beter over mezelf.

En daarbij, iedereen heeft zijn eigen meningen en mijn mening is, kia moet heel wat doen om klanten te trekken!!!

En dat zl zeker voor hun niet me vallen en zeker als peterrrr nu pas een venga verkocht heeft. hihihihihi.

Geplaatst
hahahahahahah,mek wel dat jullie cht niets te doen hebben dan alleen de forum uit te pluizen!

Ik ben gelukkig iemand die meteen bslist!

Die prgramma van vanavond stelde ook echt niets voor!

Aleen dat hij lekker ruim is, helemaal mee eens, grotere wielbasis, wist ik ook al, achterbank lekker is, wist ik ook al.

Maar ach, ik weet beter over mezelf dan bij jullie en nee, opel forum ga ik niet heen

Dus mensen, als jullie niet willen luisteren, ook goed. Maar ik weet beter over mezelf.

En daarbij, iedereen heeft zijn eigen meningen en mijn mening is, kia moet heel wat doen om klanten te trekken!!!

En dat zl zeker voor hun niet me vallen en zeker als peterrrr nu pas een venga verkocht heeft. hihihihihi.

Mooi reen, genoeg is genoeg.

Zullen we dit dan maar als laatste posting beschouwen ?

Klaar ermee ! :-(

Geplaatst
Gelieve Heeft iemand foto's van een Venga in Indigo Blue of Champagne Silver. Bedankt.

Vond die grote letters nou net zo leuk na dat drama hierboven :-)

Kijk es op de Kia site......voor kleurtjes.

Geplaatst
Mooi reen, genoeg is genoeg.

Zullen we dit dan maar als laatste posting beschouwen ?

Klaar ermee ! :-(

Ik hoop het wel, hij is gewaarschuwd.

Philip

Geplaatst

Terug on-topic:

De Venga is een mooie auto, ziet er zeer mooi afgewerkt uit.

Het interieur is geheel in stijl van de Kia-familie.

Binnenkort eens live gaan kijken bij Peterrrr in de showroom.

Philip

Geplaatst (aangepast)

Als gloednieuw lid (en voormalig Skoda Fabia-rijder) sluit ik mij graag aan bij deze topic.

Ik heb gisteren een champagne-zilver VENGA 1.4CVVT gekocht, in de X-ecutive uitvoering (naschrift voor Smart :wink:

De auto komt uit voorraad en wordt nog deze week geleverd! De standaard Continental banden laat ik vervangen door Michelins.

Zodra ik de eerste kilometers heb gereden kom ik me weer melden!

Pombal12

aangepast door Pombal12
De uitvoering is een X-ecutive.
Geplaatst
Als gloednieuw lid en voormalig Skoda rijder sluit ik mij graag aan bij deze topic.

Ik heb gisteren een champagne-zilver VENGA 1.4CVVT gekocht. De auto komt uit voorraad en wordt nog deze week geleverd!

Zodra ik de eerste kilometers heb gereden kom ik me weer melden!

Pombal12

Hallo Pombal12,

Welkom op dit forum. Ik feliciteer je met een mooie auto! Welke uitvoering heb je gekocht, een X-tra of een X-ecutive?

Leuk als je n

Geplaatst

Thank you Smart - I was hoping for photos of real (possibly at the dealer) cars - I don't think the colours on the web site colour chart are that realistic. I will probably have to order mine without seeing one in the flesh!

Dank u Smart - Ik hoopte voor foto's van echte (eventueel garage) auto's - ik denk niet dat de kleuren van de website kleurenkaart zijn dat realistisch. Ik zal waarschijnlijk de mijne bestellen zonder het zien van een in het vlees!

TB

Geplaatst

Dag Reen

Eerst was je zeer positief over de Venga, en nu trap[ je heel Kia de grond in.

Dat is niet erg hoor, ik ka begrijpen dat je teleurgesteld bent over de inruil.

Maar persoonlijk vind ik de inruil helemaal niet belangrijk!.

Het is veel belangrijker wat je moet bijbetalen.

Waarom ga je nu hier iedereen zitten afzeijken?

Gaa liever je nederland op het Opeel vorum verbeeteren, en kom hier aub niet meer terug.

Het ga je goed!

Tenminste als je geen spijt krijgt van je nieuwe opel en als je al die nieuwe Venga's voorbij ziet rijden.

(Graag stoppen met antwoord geven)

Geplaatst
Thank you Smart - I was hoping for photos of real (possibly at the dealer) cars - I don't think the colours on the web site colour chart are that realistic. I will probably have to order mine without seeing one in the flesh!.........

TB

Hey TB,

No, I can't help you. I've looked at my photocollection of the Venga, and can't find any of these colours. You're right, the colours on the Kia website are not very realistic. Good luck to make a choice without knowing what type of colour you buy!:shock:

Geplaatst (aangepast)
He Smart wat een gedoe he met opel/kia pffffffffff.

Kan je vertellen de eerste klachten van de NIEUWE ASTRA zijn al binnen.

Hallo Riodriver,

Ach, het stelt ook eigenlijk niet zoveel voor. Ik vind het wel jammer wanneer iemand onnodig gaat schoppen tegen alles en iedereen. Dat getuigt van enige onvolwassenheid.

aangepast door Smart
Geplaatst

Hallo Smart.

Graag bij Kia houden,laten we er snel overheen stappen.

Het hele Opel verhaal begint een beetje vervelend te worden

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...