Smollie Geplaatst 13 Juli, 2024 Geplaatst 13 Juli, 2024 Sinds enkele dagen mijn connectie kwijt tussen de auto en Kia Connect app . Ik meen ergens gelezen te hebben hoe dit op te lossen maar vindt het niet zo direct terug . Volgens mij ligt het aan de wagen en niet aan de app . Iemand de oplossing ?? 1 Quote
cismo14 Geplaatst 13 Juli, 2024 Geplaatst 13 Juli, 2024 Reset knopje naast de volume knop enkele seconden indrukken zodat het entertainment systeem een harde reset krijgt. Heeft bij mij hetzelfde probleem geholpen. 2 1 Quote
Smollie Geplaatst 13 Juli, 2024 Topic Starter Geplaatst 13 Juli, 2024 Heb ik al geprobeerd, entertainment systeem viel direct uit maar heeft niet geholpen. Misschien dat wat langer ingedrukt houden wel helpt , zal het morgen eens proberen. Quote
Kenniani Geplaatst 15 Juli, 2024 Geplaatst 15 Juli, 2024 Ik heb sinds 10 juli hetzelfde probleem, ben je na de reset wat kwijt, of is het gewoon een soft reset en geen hard reset? Quote
ErwinSP Geplaatst 15 Juli, 2024 Geplaatst 15 Juli, 2024 Paar maanden geleden ook dit probleem gehad. klein resetknopje indrukken (met paperclip) en paar seconden vasthouden. Dit zorgt voor een reset van het systeem. Betreft dus geen hard reset. Quote
Smollie Geplaatst 15 Juli, 2024 Topic Starter Geplaatst 15 Juli, 2024 Probleem is inderdaad opgelost , wel enkele seconden inhouden . En neen geen instellingen kwijt Quote
scbrouwer Geplaatst 16 Juli, 2024 Geplaatst 16 Juli, 2024 ik moest de gewijzigde voorwaarden goedkeuren. Aansluitend melding dat kiaconnect weer werkt Quote
Wim-A Geplaatst 17 Juli, 2024 Geplaatst 17 Juli, 2024 @scbrouwer had de oplossing: je krijgt na het starten een melding over 'gewijzigde voorwaarden'. Die moet je accepteren, zo niet, dan zal Kia Connect na 16 juli niet meer werken. Quote
Marinus 22 Geplaatst 17 Juli, 2024 Geplaatst 17 Juli, 2024 1 minuut geleden, zei Wim-A: @scbrouwer had de oplossing: je krijgt na het starten een melding over 'gewijzigde voorwaarden'. Die moet je accepteren, zo niet, dan zal Kia Connect na 16 juli niet meer werken. Dan zou hij nu niet meer moeten werken want het is nu 17 juli Quote
Wim-A Geplaatst 17 Juli, 2024 Geplaatst 17 Juli, 2024 2 uur geleden, zei Marinus 22: Dan zou hij nu niet meer moeten werken want het is nu 17 juli Datum is inderdaad niet genoemd; fout. Er staat wel: Wijzigingen in de Gebruiksvoorwaarden Als u de voorgestelde wijzigingen in de Gebruiksvoorwaarden niet accepteert, behouden wij ons het recht voor om de overeenkomst te beëindigen met een opzegtermijn van 6 weken, tegen het einde van het kalenderkwartaal. Quote
J du Mortier Geplaatst 23 Juli, 2024 Geplaatst 23 Juli, 2024 Op 17-7-2024 om 13:55, zei Wim-A: @scbrouwer had de oplossing: je krijgt na het starten een melding over 'gewijzigde voorwaarden'. Die moet je accepteren, zo niet, dan zal Kia Connect na 16 juli niet meer werken. En die melding krijg je pas als je lang en breed aan het rijden bent. Voor lezen en accepteren van de voorwaarden moet je echter stilstaan Quote
Martin van Meurs Geplaatst 23 Juli, 2024 Geplaatst 23 Juli, 2024 4 uur geleden, zei J du Mortier: En die melding krijg je pas als je lang en breed aan het rijden bent. Voor lezen en accepteren van de voorwaarden moet je echter stilstaan Vandaag kom ik er echter dat mijn Kia Connect app ook al dagen niet meer werkt. En dat is helemaal een probleem als je net valet hebt ingeschakeld. Je kunt dit doen zonder ook maar één keer een wachtwoord o.i.d. in te hoeven kloppen. Wil je die functie eruit halen dan kom kom ik in de Kia Connect app de functie "valet" tegen, echter die functie staat grijs en kan niet aan- of uitgevinkt worden. Ik kan me niet voorstellen dat dit is omdat ik die algemene voorwaarden, die overigens uitermate frustrerend wordt weergegeven als je immers al rijdt, nog niet heb kunnen accepteren. Wie heeft een tip om deze functie weer uit te schakelen en weer controle over mijn eigen auto te krijgen? De helpdesk van Kia maakt zich er makkelijk vanaf door te verwijzen naar de functie in de app, die ik dus niet kan benaderen. Quote
Renzo4000 Geplaatst 23 Juli, 2024 Geplaatst 23 Juli, 2024 Heb je de softreset al eens geprobeerd(dat kleine gaatje met een paperclip oid indrukken)? En heb je de gewijzigde voorwaarden zoals hierboven benoemt al geaccepteerd? 1 Quote
sma Geplaatst 24 Juli, 2024 Geplaatst 24 Juli, 2024 Op 17-7-2024 om 13:55, zei Wim-A: @scbrouwer had de oplossing: je krijgt na het starten een melding over 'gewijzigde voorwaarden'. Die moet je accepteren, zo niet, dan zal Kia Connect na 16 juli niet meer werken. Ik krijg die melding maar kan die niet accepteren. Cirkeltje met laden blijft maar doordraaien. En nadien krijg ik melding van netwerk niet beschikbaar...zie bijlage. Weer eens terug naar de dealer?! Quote
Wim-A Geplaatst 24 Juli, 2024 Geplaatst 24 Juli, 2024 12 minuten geleden, zei sma: Weer eens terug naar de dealer Yep. Quote
Martin van Meurs Geplaatst 25 Juli, 2024 Geplaatst 25 Juli, 2024 Op 24-7-2024 om 00:09, zei Renzo4000: Heb je de softreset al eens geprobeerd(dat kleine gaatje met een paperclip oid indrukken)? En heb je de gewijzigde voorwaarden zoals hierboven benoemt al geaccepteerd? Met het pinnetje lukte het niet. Maar inmiddels heb ik toch van support de volgende oplossing aangeboden gekregen, en die werkt om de auto uit de valetstand te halen. Open de Kia Connect app, ga naar Meer > Servicelijst > Schakel Waarschuwingen & Beveiliging uit > Ga opnieuw naar de pagina Servicelijst > Schakel Waarschuwingen & Beveiliging in > Opslaan. Vervolgens kreeg ik als oplossing voor het niet kunnen accepteren van de voorwaarden omdat je die opmerking in rijstand kreeg getoond, dat je de auto stilstaand in de P stand moet laten staan. Dan krijg je vervolgens de opmerking dat je de voorwaarden kan accepteren. Met mijn gehaaste houding kwam ik dus niet verder, maar nu werkt het wel. 1 Quote
Wim-A Geplaatst 25 Juli, 2024 Geplaatst 25 Juli, 2024 20 minuten geleden, zei Martin van Meurs: nu werkt het wel. Opgelost. Fijn! Quote
JeroenvL Geplaatst 29 Juli, 2024 Geplaatst 29 Juli, 2024 Voorheen werkte Kia Connect nooit bij mij. Pas na deze update, waardoor ik de voorwaarden opnieuw moest bevestigen, werkte het pas. Quote
Patrick T. Geplaatst 17 November, 2024 Geplaatst 17 November, 2024 Op 24-7-2024 om 00:09, zei Renzo4000: Heb je de softreset al eens geprobeerd(dat kleine gaatje met een paperclip oid indrukken)? En heb je de gewijzigde voorwaarden zoals hierboven benoemt al geaccepteerd? Ik rijd met Sportage en had enkele dagen terug, direct na het jaarlijks onderhoud dus daar moet toch iets geweest zijn, gedurende enkele dagen telkens 'netwerkfout... 997' foutmelding. Na de reset nu ok. Heb geen nieuw gewijzigde voorwaarden gezien maar die had ik eerder al geaccepteerd toen ik die plots op het scherm kreeg. De reset met de paperclip was in mijn geval de oplossing van het probleem. Quote
Joop Hermsen Geplaatst 17 Januari Geplaatst 17 Januari Op 25-7-2024 om 19:56, zei Martin van Meurs: Met het pinnetje lukte het niet. Maar inmiddels heb ik toch van support de volgende oplossing aangeboden gekregen, en die werkt om de auto uit de valetstand te halen. Open de Kia Connect app, ga naar Meer > Servicelijst > Schakel Waarschuwingen & Beveiliging uit > Ga opnieuw naar de pagina Servicelijst > Schakel Waarschuwingen & Beveiliging in > Opslaan. Vervolgens kreeg ik als oplossing voor het niet kunnen accepteren van de voorwaarden omdat je die opmerking in rijstand kreeg getoond, dat je de auto stilstaand in de P stand moet laten staan. Dan krijg je vervolgens de opmerking dat je de voorwaarden kan accepteren. Met mijn gehaaste houding kwam ik dus niet verder, maar nu werkt het wel. Een week gezocht na update in de garage, garage weet niet wat te doen. Jij hebt de oplossing. bedankt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.