Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb een Kia picanto uit 2021.  Ik heb momenteel de laatste update van het navigatie systeem/radio geïnstalleerd.

Alleen als ik nu verbinding maak met Android auto (USB kabel) en dan muziek afspeel en vervolgens weer los koppel in deze volgorde

Muziek op pauze

Sluiten in Android auto 

USB kabel loskoppelen.

Dan zegt de radio systeem media uit. met de oude versie ging de radio weer terug aan op de zender die als laatste aanstond. 

Is het nu nog mogelijk om dat weer voor elkaar te krijgen dat de radio weer aan gaat na het loskoppelen van Android auto?

Met vriendelijke groet,

Bram

Geplaatst

Kun je niet eerst naar de radio overschakelen en dan pas loskoppelen?
Als ik dat bij mijn oudere Picanto zonder AA doe gaat de muziek op mijn device meteen op pauze, dus hoef ik dat niet handmatig te doen...

Geplaatst

Dat heb ik geprobeerd door eerst op de fysieke radio knop te drukken. Dan gaat de radio aan, de muziek van de telefoon op pauze en het radio scherm word geopend. 

Alleen met de oude versie ging dat automatisch met 1 handeling (telefoon loskoppelen) en nu heb ik 2 handelingen voor het zelfde. En ik weet niet of het start scherm automatisch er voor komt met het starten van de auto. (nog niet getest) Maar zo niet heb ik 3 handelingen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...