Gast Jantje Geplaatst 29 April, 2010 Geplaatst 29 April, 2010 Ik weet niet wat daar de regelgeving voor is. Ik toch een beetje mijn twijfels met LED's als dimlicht. Quote
tonisaez Geplaatst 29 April, 2010 Geplaatst 29 April, 2010 ik bedoel de lichten nooit meer uitzetten, smorgens vroeg auto starten met de lichten aan en nooit meer vergeten die dingen meer aanzetten, lijkt mij geweldig. en dat is niet dimligt maar stadslicht. Quote
Gast Jantje Geplaatst 29 April, 2010 Geplaatst 29 April, 2010 ik bedoel de lichten nooit meer uitzetten, smorgens vroeg auto starten met de lichten aan en nooit meer vergeten die dingen meer aanzetten, lijkt mij geweldig.en dat is niet dimligt maar stadslicht. zoveel ledjes nodig voor alleen stadslicht? als ik dat model lamp bekijk wat ik daar zie is het meer het model van een H4 lamp dan van een stadslampje.. na nog een keertje checken bedoel ik toch een H7 lampje.. en dat is dus dimlicht en niet stadslicht Quote
tonisaez Geplaatst 29 April, 2010 Geplaatst 29 April, 2010 ok sorry, jij hebt gelijk, dat is een H7, ik heb gewoon problemen altijd met die namen van de lichten. Quote
Gast Jantje Geplaatst 29 April, 2010 Geplaatst 29 April, 2010 ok sorry, jij hebt gelijk, dat is een H7, ik heb gewoon problemen altijd met die namen van de lichten. maakt niet uit hoor. LED als stadslicht vindt ik wel ideaal, zodra ik besloten heb hoe en wat ik ga doen met de xenon komt dat er ook in. In dezelfde kleur als de xenon. Voordeel van de LEDjes als stadslichten en knipperlichten is dat ze veel langer mee gaan. Quote
Smart Geplaatst 29 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 29 April, 2010 maakt niet uit hoor.LED als stadslicht vindt ik wel ideaal, zodra ik besloten heb hoe en wat ik ga doen met de xenon komt dat er ook in. In dezelfde kleur als de xenon. Voordeel van de LEDjes als stadslichten en knipperlichten is dat ze veel langer mee gaan. Daarin ben ik trouwens ook wel ge Quote
Gast Jantje Geplaatst 29 April, 2010 Geplaatst 29 April, 2010 Daarin ben ik trouwens ook wel ge Quote
Alex VB Geplaatst 30 April, 2010 Geplaatst 30 April, 2010 doe maar even je email in een PB sturen. Dan stuur ik je maandag een overzichtje van een leverancier van ons met alle mogelijke soort LED lampjes die leverbaar zijn inclusief prijslijst Dan zijn we al met 2 geinteresseerd.. Misschien een groepsaankoop? Ik zal eens kijken bij Pilot of zij iets voor ons kunnen betekenen? Quote
Remko .me Geplaatst 30 April, 2010 Geplaatst 30 April, 2010 Hoewel ik het niet zeker weet, hou ik me aanbevolen en hier ook lichte interesse Quote
Gast Jantje Geplaatst 30 April, 2010 Geplaatst 30 April, 2010 Dan zijn we al met 2 geinteresseerd.. Misschien een groepsaankoop?Ik zal eens kijken bij Pilot of zij iets voor ons kunnen betekenen? Ik vindt het aanbod van types led verlichting maar magertjes vergeleken met het bedrijf waar ik het over heb. Maar van mij mag je kijken of ze iets willen doen voor je hoor Quote
Peterrrrr Geplaatst 3 Mei, 2010 Geplaatst 3 Mei, 2010 @Smart: gefeliciteerd met je nieuwe Venga Quote
Smart Geplaatst 3 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 Mei, 2010 @Smart: gefeliciteerd met je nieuwe Venga Hey Peter, Bedankt, leuk dat je nog even reageert! Quote
Gast Jantje Geplaatst 3 Mei, 2010 Geplaatst 3 Mei, 2010 Alex en Smart hebben mail over de LED verlichting. Andere mensen met interesse kunnen een PB sturen met hun e-mail adres Quote
bigwade Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Hey Peter,Bedankt, leuk dat je nog even reageert! Het zal toch die 1-2 uur tijdsverschil zijn Smart, anders begrijp ik het ook niet.. Quote
tonisaez Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 Ik heb best wel interesse maar ik denk dat ik niet een paar ledjes naar polen laat sturen...... dure ledjes worden ze dan...... Quote
Venga1 Geplaatst 6 Mei, 2010 Geplaatst 6 Mei, 2010 Heren Gaan we niet een beetje off topic Alex,is het niet handiger om een aparte verlichting topic te maken. Dit vind niemand meer terug. Quote
JWP Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 (aangepast) Vanmiddag afscheid genomen van mijn Sportage en de Venga opgehaald. Mijn complimenten aan mijn huidige dealer. De Venga was voor 100% volgetankt en het kenteken in alle ramen gegraveerd. Er waren geen nieuwe stootstrips gemonteerd. Ok de medewerkers vonden dat de nieuwe strips niet echt fictioneel zijn. De bumperschermingsfolie was ook niet gemonteerd, volgens de medewerker van het magazijn was er ook met deze folie iets aan de hand?en komt er een andere. De eerste kilometers van Winterwijk naar Ruurlo heb ik Marijke laten rijden, want zijn had nog al moeite om afscheid van de Sportage te nemen, maar dat was na het ritje helemaal voorbij. Wij gaan nu eerst verhuizen en ik zal na de verhuizing een update geven van het gebruik. Voor een ieder die roept "foto!" bijgaand een laaste foto van mijn Sportage en een 2 uurtjes later op de zelfde plek een foto van de Venga. O ja een bijzonderheid de cijfer van ons kenteken zijn 100% gelijk aan de cijfers van het Kenteken van de Venga zodat wij alleen maar de 3 nieuwe letters moeten onthouden. Doen ze dat speciaal voor de wat oudere en dus vergeetachtige mensen? 11 Mei, 2010 aangepast door JWP Quote
Smart Geplaatst 11 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2010 Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst JWP. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst! En wat betreft het kenteken....., tja ook daar heeft de dealer blijkbaar de hand in gehad en gedacht dat je de overgang van de Sportage naar de Venga zo natuurlijk mogelijk moet laten verlopen. Quote
Remko .me Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 Graag hoor ik wat er is met dat bumperbeschermfolie... heeft iemand daar info over? Heel veel plezierige en veilige km's toegewenst JWP!! Quote
bigwade Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 Mijn Voor een ieder die roept "foto!" bijgaand een laaste foto van mijn Sportage en een 2 uurtjes later op de zelfde plek een foto van de Venga. WAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR ?? O ja een bijzonderheid de cijfer van ons kenteken zijn 100% gelijk aan de cijfers van het Kenteken van de Venga zodat wij alleen maar de 3 nieuwe letters moeten onthouden. Doen ze dat speciaal voor de wat oudere en dus vergeetachtige mensen? Nee helaas is de RDW heel streng in dit soort dingen (zouden ze goud mee kunnen verdienen, maar dat terzijde) en is dit een gevalletje toeval, HAHA! Quote
JWP Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 is waarschijnlijk met uploaden wat fout gegaan. Ik denk dat het formaat niet goed was, zal het straks nog eens proberen Jan Willem Quote
antonief Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 Ook namens mij veel rijplezier toegewenst. Quote
Remko .me Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 De bumperschermingsfolie was ook niet gemonteerd, volgens de medewerker van het magazijn was er ook met deze folie iets aan de hand?en komt er een andere. ik vraag me af wat dit is... ik heb het er namelijk opzitten en ik hoop dat het niets bijzonders is. Quote
JWP Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 Hier zijn dan alsnog de foto's.De orginele waren iets aan de grote kant, vandaar dat het fout is gegaan. Groeten Jan Willem Quote
bigwade Geplaatst 11 Mei, 2010 Geplaatst 11 Mei, 2010 Jeetje, die Sportage was nog wel erg jong.. Heb je daar nog wat behoorlijks voor terug gekregen ?? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.