Roberto Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Geen probleem, jouw shop was beter. Het zijn ook niet echt velgen waar ik van houd. Persoonlijk houd ik van spaakvelgen of velgen met ronde vormen. Maar ik weet niet of dat de Venga staat. Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 ......maar mijn mening doet er niet toe.Ben slechts de boodschapper..... Precies......! Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Daar heb je gelijk inMaar welke auto gaat het nu boven de velgen worden? Het kan maar zo een Venga worden...... Quote
bigwade Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Ik heb toch ook es naar die Meriva2 gekeken, ook niet gek....HAHA! Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Zo gaat de zin er wel af zeg.......! Quote
bigwade Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Het kan maar zo een Venga worden...... Ik dacht even mee....... Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Ik dacht even mee....... Ok Quote
bigwade Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Heel apart......hahahahaha! Wie betaalt hem dan?Maaruh, morgen maar eens een proefrit maken in de Venga 1.6 ergens in de buurt van Utrecht! Had er even overheen gelezen, maar eh....... HET GAAT DUS GEBEUREN. Dat is groot NIEUWS. VEEL PLEZIER ! Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Had er even overheen gelezen, maar eh....... HET GAAT DUS GEBEUREN.Dat is groot NIEUWS. VEEL PLEZIER ! Ja ik dacht al waar blijft de reactie. Maar ja, morgen maar eens een proefrit maken in een Venga 1.6 schakelbak. Maar blijkbaar ben je verrast, had ik het jou niet verteld dan? Quote
bigwade Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Ja ik dacht al waar blijft de reactie. Maar ja, morgen maar eens een proefrit maken in een Venga 1.6 schakelbak. Maar blijkbaar ben je verrast, had ik het jou niet verteld dan? ......... Quote
Remko .me Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Kunnen jullie berichten niet combineren in 1 bericht? Het blijven oude honden he..... Quote
bigwade Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Trug naar je eigen topics, grrrrrrrrr Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Kunnen jullie berichten niet combineren in 1 bericht?Het blijven oude honden he..... Rotjoch! Quote
Venga1 Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 (aangepast) Kunnen jullie berichten niet combineren in 1 bericht?Het blijven oude honden he..... Trug naar je eigen topics, grrrrrrrrr Rotjoch! Heren. Chrones roept en ik help Veel plezier met z 23 April, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Heren.Chrones roept en ik help Veel plezier met z Quote
Barlow Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 (aangepast) In verschillende draadjes is aangegeven dat de software van de eerste lichting Venga's nog dient te worden ge-upgrade. Zijn er inmiddels berijders waarvan de software al is gedaan? En zo ja, wat is de ervaring hiermee? Ben erg benieuwd, dank vast voor jullie reacties. 24 April, 2010 aangepast door Barlow typefout, en nog een Quote
bigwade Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Ja ik dacht al waar blijft de reactie. Maar ja, morgen maar eens een proefrit maken in een Venga 1.6 schakelbak. Maar blijkbaar ben je verrast, had ik het jou niet verteld dan? Ennnnnnnnnnnn, hoe waren de matten ?? Quote
Venga1 Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 In verschillende draadjes is aangegeven dat de software van de eerste lichting Venga's nog dient te worden ge-upgrade. Zijn er inmiddels berijders waarvan de software al is gedaan? En zo ja, wat is de ervaring hiermee? Ben erg benieuwd, dank vast voor jullie reacties. Over welke upgrade heb je het? Heb je hier meer informatie over? Quote
Remko .me Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Mijn auto is nu bij de garage.. maandag wordt hij volledig nagekeken, komen al mijn accessoires erop en worden alle probleempjes verholpen. Zo ook iets met bluetooth ofzo... Ik krijg ook nieuwe matten btw.. Quote
Smart Geplaatst 24 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 April, 2010 Ennnnnnnnnnnn, hoe waren de matten ?? Bij nader inzien zijn die door mij bij voorbaat afgekeurd. Waardeloze matten waar vreemd genoeg Kia zijn naam aan verbindt. Over welke upgrade heb je het?Heb je hier meer informatie over? Het gaat hier over een firmware update die in kwartaal 2 2010 zou uitkomen voor bluetoothverbinding, navigatiesysteem, enz. Het betreft geen updat van de software, die moet je gewoon kopen. Quote
Venga1 Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Bij nader inzien zijn die door mij bij voorbaat afgekeurd. Waardeloze matten waar vreemd genoeg Kia zijn naam aan verbindt.Het gaat hier over een firmware update die in kwartaal 2 2010 zou uitkomen voor bluetoothverbinding, navigatiesysteem, enz. Het betreft geen updat van de software, die moet je gewoon kopen. Maar dit is toch alleen voor de X=ecutive uitvoering? Waarom wordt er dan iets bij Chrones gedaan, ik ben benieuwd wat daarmee gedaan wordt. Trouwens hoe was de proefrit? Quote
Barlow Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 (aangepast) Het gaat hier over een firmware update die in kwartaal 2 2010 zou uitkomen voor bluetoothverbinding, navigatiesysteem, enz. Het betreft geen updat van de software, die moet je gewoon kopen. Terechte correctie dank. Voor welke versies de update van de software komt is mij niet bekend. Maar indien mijn Venga op tijd wordt geleverd ( volgende week) ben ik benieuwd wat ik kan verwachten en waar ik op moet letten. 25 April, 2010 aangepast door Alex VB Quote
Smart Geplaatst 24 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 April, 2010 Maar dit is toch alleen voor de X=ecutive uitvoering?Waarom wordt er dan iets bij Chrones gedaan, ik ben benieuwd wat daarmee gedaan wordt. Trouwens hoe was de proefrit? Als het goed is komt er een firmware-update voor meerdere geconstateerde problemen bij de Venga. De proefrit was een openbaring. Ik reed als eerste in een Venga 1.4 die bijna 10.000 km erop had zitten. Reed prima en motorgeluid was zeker binnen de perken. De Venga 1.6 schakel kreeg ik mee met toestemming van een aanstaande Venga leaserijder. Er stond welgeteld 8 km op de teller. Ik heb er 40 km op gezet. Deze motor klonk heel rauw en maakte bij 120 km meer geluid bij minder toeren dan de 1.4. Ik heb een keus gemaakt voor de Venga 1.4. Nu nog even stoeien over de prijs...... Quote
Remko .me Geplaatst 24 April, 2010 Geplaatst 24 April, 2010 Smart... even serieus he! Dit was mij ook opgevallen! Mijn auto heeft ook een mooie net hoger piepje tussen de motor door bij het begon.. klinkt mooier he.. die 1.6 is gewoon niks voor 'ons' haha. Je wacht zeker op mijn RVS onderdelen foto's? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.