Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 (aangepast) Is inderdaad van de X-ecutive (zie foto). Is volgens mij van de cruisecontrol. 28 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Venga1 Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Is inderdaad van de X-ecutive (zie foto). Sorry Smart Dit stuur is toch echt ander! Kijk maar eens naar de linker knop. Boven tel opnemen en onder tel afsluiten. Bij ons is de linkerknop voor opnemen, en de rechterknop is voor afsluiten. De rechterknop in het filmpje heeft een andere functie!! Smart ik ben zo trots dat jij dit niet hebt gezien Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 (aangepast) Je hebt helemaal gelijk. Ik zat trouwens naar de bovenste knoppen te kijken. Het is de linkerknop in het zilveren middenstuk dat uit 2 knoppen bestaat. We hebben nog een verschil en door jou gevonden....WOW! Ik ben trots op je jochie...., maar nu die andere optie nog die niet in NL verkrijgbaar is. 28 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Venga1 Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 (aangepast) 12 v aansluiting in kofferbak? Oeps, zit bij ons ook. Had ik nog geeneens gezien 28 Januari, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 12 v aansluiting in kofferbak?Oeps, zit bij ons ook. Had ik nog geeneens gezien No..... TIP 2: De optie beslaat een redelijke oppervlakte......en bevindt zich meer aan de zij-/achterkant. Quote
Venga1 Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Even een tussen door vraagje. Ik heb de Miniatuur USB stick van De lock gekocht. Maar het valt me op dat de USB aansluiting heel erg warm wordt. Heb jij dit ook? Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 Even een tussen door vraagje.Ik heb de Miniatuur USB stick van De lock gekocht. Maar het valt me op dat de USB aansluiting heel erg warm wordt. Heb jij dit ook? Nee, maar ik heb ook geen Venga. Misschien warm door de verwarming? Quote
Venga1 Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Nee, maar ik heb ook geen Venga. Misschien warm door de verwarming? Sorry, ik stuur wel een PB. Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 Trouwens hier nog een foto van jouw gevonden optie. Quote
Venga1 Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 haha Maar wat zou je extra funtie dan zijn. Je kan beter een nieuw topic openen. ZOEK DE VERSCHILLEN Quote
scorpioshuma Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 No.....TIP 2: De optie beslaat een redelijke oppervlakte......en bevindt zich meer aan de zij-/achterkant. speakers in de achterdeuren ?? Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 Nee, die zijn volgens mij ook niet zichtbaar in het filmpje. Tip 3: Het is redelijk donker getint....... Quote
scorpioshuma Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Nee, die zijn volgens mij ook niet zichtbaar in het filmpje. 2:47 Tip 3:Het is redelijk donker getint....... Privacyglas\blindering ?? Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 (aangepast) Privacyglas\blindering ?? Heel goed jochie, ik ben trots op je;) Het is inderdaad privacyglass. Een optie die niet in NL leverbaar is tot mijn spijt. Kia is raar bezig met haar optiepakketten in Europa. Waarom nou geen eenheid? 28 Januari, 2010 aangepast door Smart Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 zoals zo veel merken passen ze zich aan aan de markt. Nederland heeft voor in deze auto range een slechte markt voor speciale opties als privacy glass, dus leveren ze het gewoon niet. Bij duurdere/grotere auto's is hier (voornamelijk door de lease rijders) wel een markt voor Quote
Venga1 Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 2:47 Privacyglas\blindering ?? Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het wel zag, maar dat ik dacht dat het niet goed overkwam op het filmpje. Dus dat de kleur gewoon niet goed uitkwam op het filmpje Persoonlijk zou ik niet zo snel voor privacy glass gaan. Het ontneemt ook een stuk zicht. Ik heb in een Nissan Note proef gereden, die had Privacy glass, maar via het achterruit kon ik niet veel zien. Zeker niet bij schemering Quote
Smart Geplaatst 28 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2010 Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het wel zag, maar dat ik dacht dat het niet goed overkwam op het filmpje.Dus dat de kleur gewoon niet goed uitkwam op het filmpje Persoonlijk zou ik niet zo snel voor privacy glass gaan. Het ontneemt ook een stuk zicht. Ik heb in een Nissan Note proef gereden, die had Privacy glass, maar via het achterruit kon ik niet veel zien. Zeker niet bij schemering Ik heb ruim 3 jaar met een Tucson met privacyglass (standaard) rondgereden en had nergens last van. Het zicht naar achteren en opzij is misschien iets minder maar zeker (voor mij) niet storend te noemen. Ik kon er wel mee leven. Voor de Venga zou ik het zeker overwegen. Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Januari, 2010 Geplaatst 28 Januari, 2010 Ik heb ruim 3 jaar met een Tucson met privacyglass (standaard) rondgereden en had nergens last van. Het zicht naar achteren en opzij is misschien iets minder maar zeker (voor mij) niet storend te noemen. Ik kon er wel mee leven. Voor de Venga zou ik het zeker overwegen. je kan het toch ook later nog laten blinderen? kan je zelf ook nog kiezen hoe donker of licht je het hebben wil. Quote
Smart Geplaatst 29 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2010 Dat klopt Jantje, maar af fabriek is het vaak wel netter afgewerkt. Denk ik! Als je het goed wilt doen, moet je de 5 (!) ruitjes allemaal verwijderen en tinten in de gewenste kleur. Ik wil geen folie. De kosten liggen ook veel hoger dan vanaf fabriek. Quote
Venga-Boys Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Sorry SmartDit stuur is toch echt ander! Kijk maar eens naar de linker knop. Boven tel opnemen en onder tel afsluiten. Bij ons is de linkerknop voor opnemen, en de rechterknop is voor afsluiten. De rechterknop in het filmpje heeft een andere functie!! Smart ik ben zo trots dat jij dit niet hebt gezien Het rechterknopje is de "spraak" knop voor activeren van de voice commands van het fullmap navigatie systeem Quote
Smart Geplaatst 29 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2010 Het rechterknopje is de "spraak" knop voor activeren van de voice commands van het fullmap navigatie systeem Dat zit dus standaard op het stuur bij afname van het fullmap navigatiesysteem? Wat doen de linkerknoppen dan? Quote
Venga-Boys Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Dat zit dus standaard op het stuur bij afname van het fullmap navigatiesysteem? Wat doen de linkerknoppen dan? De linker bovenste knop voor het laatst gebelde nummer opnieuw kiezen van je bluetooth telefoon of voor het opnemen van je telefoon. De linker onderste knop is om je telefoonverbinding te verbreken. Quote
Remko .me Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Soms vraag ik me af waarom ik niet die navigatie systeem gekozen heb... soms ook best wel spijt.. maar dan ook weer niet!! Ach.. op dat moment dacht ik: nee dit is mijn budget, achteraf met al die kortingen had ik het best wel gewild.. Quote
Venga-Boys Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Soms vraag ik me af waarom ik niet die navigatie systeem gekozen heb... soms ook best wel spijt.. maar dan ook weer niet!!Ach.. op dat moment dacht ik: nee dit is mijn budget, achteraf met al die kortingen had ik het best wel gewild.. Ach ja, Ik denk ook wel eens is dit navigatie systeem wel 1400 euro waard ! De enige manier om deze pittige prijs goed te praten is dat het allemaal goed samenwerkt. Het is dat ik hem zo compleet kon kopen met wat korting anders had ik het denk ik niet gedaan. De achteruitrij camera is mooi maar zonder kun je ook prima inparkeren. Ben er verder zelf wel blij mee want het werkt super. Ik ben nu zelfs al gewend aan de Engelse dame die me de weg wijst. Zeker als je veel Engelstalige muziek luistert dan klinkt deze dame beter dan de Nederlandse of Vlaamse Eva van de 2xTom:grin: En voor een hoop mensen is 1400 euro toch een netto maandsalaris. Quote
Alex VB Geplaatst 29 Januari, 2010 Geplaatst 29 Januari, 2010 Eigenlijk raar inderdaad dat elk land zijn eigen uitrusting heeft/wilt mbt een voertuig.. Hier bij de zuiderburen (Belgi Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.