Ga naar inhoud

1e Kilometers in de Venga!


Smart

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 389
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Hallo KIA vrienden

Ik heb hier een speciaal topic voor geopend :mrgreen:

http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=34131&postcount=1

Nu moet ik een half uur worstelen door persoonlijke smart en Bigwade antwoorden.

Hahahahahaha

Waar het KIA forum wel niet goed voor is.

Zo te horen worden jullie vrienden voor het leven.

Gezellig!!! :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo KIA vrienden

Ik heb hier een speciaal topic voor geopend :mrgreen:

http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=34131&postcount=1

Nu moet ik een half uur worstelen door persoonlijke smart en Bigwade antwoorden.

Hahahahahaha

Waar het KIA forum wel niet goed voor is.

Zo te horen worden jullie vrienden voor het leven.

Gezellig!!! :mrgreen:

Ja hallo, je verplant toch ook geen oude boom meer.....

Ons verbannen naar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zooooo, in mijn eigen topicje maar eens een primeur vertellen......:!: Ene meneer BW zal opgelucht kunnen ademhalen.......

Ik heb vandaag een Kia Venga X-ecutive 1.4 in de kleur Steel Gray gekocht met een paar extra onderdelen.

Rond 1 juli a.s. zullen wel alle aanloopprobleempjes, terugroepacties en firmware(updates) wel geactualiseerd en opgelost zijn, vermoed ik!;)

Ik moet dus nog wel even een paar maandjes wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gefeliciteerd Smart!! Ik hoop dat je veel plezier zal hebben met de koop, dat zal wel lukken!

Super leuk te horen dat wij je ook mogen begroeten bij de Venga familie!

Ik ben erg benieuwd naar je totaal koop plaatje! Wat heb je nu precies wel en niet gekocht!

Leuk Leuk!

Wanneer is de Venga ontmoetingsdag?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank jullie wel! Ik heb gewoon even de markt afgewacht zoals ik ook altijd heb gezegd.

Net om 18.45 uur de order getekend, maar de auto is reeds v

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze velg is het geworden in 17 inch.

rc19_sgvp.jpg

En deze band, Pirrelli Cinturato P7, een High Performance band in 225/45/17 (kwam als beste uit de zomerbandentest van de ANWB).

pirelli_cinturato_p7_1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Smart

Eindelijk mogen we je tot de Venga familie welkom heten.

Mooie auto, misschien iets te bling bling, en natuurlijk een verkeerde kleurkeuze

Nee zonder gekheid.

Top !!

Wanneer organiseer je de Venga dag?

Misschien rondom Utrecht, dan gaat Bigwade misschien ook een Venga kopen.

Dit worden lange maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je bent de Xenon nog vergeten volgens mij.....

Mooie keuze Smart. Gaat je zeker bevallen. Sprak hij die al een maandje of 3 geniet van de zelfde uitvoering (zonder de RVS bling bling)

Wie weet zwicht ik nog wel een keertje voor wat RVS, maar niet het gehele pakket.

Groet,

Peter

Oh ja, Peter ik ben natuurlijk de xenonverlichting vergeten. Maar die bouw ik zelf in.

Wanneer organiseer je de Venga dag?

Misschien rondom Utrecht........

De wegen zijn daar sinds zaterdag redelijk kapot gereden.......

Een Venga dag is niet zo moeilijk te organiseren volgens mij.

waarschijnlijk acht delig omdat ze per deur uit 2 delen bestaan die chromen deurgrepen

Helemaal goed Jantje, jij snapt het!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeg, en eh...... waar is de deal nou gesloten ?

Je gaat ons toch niet vertellen "om de hoek", na offertes t/m Breda aangevraagd te hebben en zelfs in ons fraaie Utrecht rond te hebben getoerd.

Heb je je intimiderende outfit aangetrokken om pakkemans te overtuigen van de noodzaak van een megakorting ?

We zijn natuurlijk errug benieuwd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeg, en eh...... waar is de deal nou gesloten ?

Je gaat ons toch niet vertellen "om de hoek", na offertes t/m Breda aangevraagd te hebben en zelfs in ons fraaie Utrecht rond te hebben getoerd.

Heb je je intimiderende outfit aangetrokken om pakkemans te overtuigen van de noodzaak van een megakorting ?

We zijn natuurlijk errug benieuwd.....

Ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon in Doetinchem de deal heb gesloten. LOL, zou Chrones zeggen. Ik heb geen uitdagende outfits, tenminste niet dat ik weet.....! Ik heb de deal rustig opgebouwd en telkens wat onderdelen aan toegevoegd. Nee, eigenlijk een heel soepel verloop bij de dealer waar de Picanto in onderhoud is. Nu heeft hij er straks twee in onderhoud. Blijkbaar is dat het toverwoord geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon in Doetinchem de deal heb gesloten. LOL, zou Chrones zeggen. Ik heb geen uitdagende outfits, tenminste niet dat ik weet.....! Ik heb de deal rustig opgebouwd en telkens wat onderdelen aan toegevoegd. Nee, eigenlijk een heel soepel verloop bij de dealer waar de Picanto in onderhoud is. Nu heeft hij er straks twee in onderhoud. Blijkbaar is dat het toverwoord geweest.

Onderhoud is inderdaad een magisch woord voor de dealers. De verkoop van de auto levert meestal bijna niks meer op en het geld wordt verdient door het onderhoudt te mogen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Onderhoud is inderdaad een magisch woord voor de dealers. De verkoop van de auto levert meestal bijna niks meer op en het geld wordt verdient door het onderhoudt te mogen doen.

Dat was de eye opener van afgelopen zaterdag.

Het werkt dus niet zoals bij dozen schuivers......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je natuurlijke charme helpt vast ook mee, mevrouw Smart ook meegenomen ?

Nee, was een hectische dag. Ik kreeg carte blance!

Je zult het niet geloven, mij werd de offerte vandaag op kantoor gebracht en 's-avonds thuis de uiteindelijke order ter ondertekening! Inmiddels was de auto v

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




×
×
  • Nieuwe Aanmaken...