Ga naar inhoud

Kia club café


Alex VB

Aanbevolen Berichten

Je kunt er bij wangedrag natuurlijk ook UITGEZET worden, heer Smart......

Geheel rookvrij, overigens, HAHA !

Drankgelag.....? Ik wee nie, ik drink op dit moment lekker m'n biertje op!

1195895300.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag de auto naar de APK gebracht, een hele hoel gezeik, en werkelijk om niets.

Ja, zeuren om de ledjes in de plexiestrips, de ledjes op mijn dashboard, de balkjes onder de auto, bijna alles afgekeurd, maar toch nog goed gekomen, ik had er zelf niet bij moeten zijn, ik had mijn geduld verloren en menig monteur/keurmeester letterlijk op zijn bek geslagen.

Alle lampjes waren niet volgens de norm, en mochten volgens de personen niet op de auto zitten.

Nu is alles niet zomaar aan te schakelen, alleen maar met een hoeveelheid afstandsbedieningen en "voor show only" maar toch blijven doorzeuren.

Ik heb er werkelijk een giga K*T gevoel aan over gehouden, en dat net voor de Kerst.

He, dat lucht lekker op, even dat kl*tegevoel van je afschrijven.

Philip

Wat een klote dealer heb jij ;)

Ik heb niks gehoord over de heerlijke koffie en de thee voor je vrouw en zoon ? hehehe

Ik heb het zelfde gehad met mistlampen, als er iets op zit moet het werken, dat zijn de regels ! Bij de dealer kijken ze daar gewoon wat strenger naar...

Link naar reactie
Delen op andere sites


achjah we zitten ondertussen alweer een 3 en een halve week thuis met een gescheurde meniscus ondertussen wel geopereerd dus helaas ook al 3 en halve week geen kia meer gereden :(

maarja nog een aantal dagen herstellen en dan weer eens een flink touren met de kia.

verder nog allemaal fijne feestdagen hierow.

groetjes uit het prachtige limburg.

Link naar reactie
Delen op andere sites


is dit nou positief of negatief bedoeld......

Ik kom er even niet uit.

Maar eh...... je gaat me toch niet vertellen dat die prachtschuit is afgekeurd ?......

Over dat onderonsje........is positief, was volgens beide een leuk gesprek.

De auto is goedgekeurd, MAAR er staan tig aantekeningen op het APK bewijs.

Onderandere dat de lampjes die extra toegevoegd zijn NIET door hen konden aangezet, immers de AB van het gehele spul ligt thuis.

Daar vielen ze over, zo ook de kogel van de trekhaak, die lag thuis, ik gebruik dat ding 1-2x per jaar, maar had bij de auto moeten zijn.

Ik heb geen moeite met APK, maar kijk dan naar veiligheid, daar draait het volgens mij om, maar val aub niet over een paar lampjes op mijn dashbord, of onder de auto.

Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb vandaag eens navraag gedaan bij de monteur die je auto gekeurd heeft.

De pest is dat er gewoon voorwaarden zijn van de RDW waar een auto aan moet voldoen. Zo mag je bv. maar 1 knipperlicht aan de zijkant hebben, jij hebt er 6 (zo ziet de RDW dat) en zo zijn er nog meer kleine dingetjes waar je

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat is logisch (van die trekhaak). de dikte van de kogel moet een bepaald aantal millimeter zijn. als je een trekhaak gebruikt zonder vet gaat deze slijten. als daardoor de dikte te klein is is dit afkeur en moet er een nieuwe kogel op. als je dus weinig gebruikt en als je gebruikt met vet is er niets aan de hand.

verder nog fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat is logisch (van die trekhaak). de dikte van de kogel moet een bepaald aantal millimeter zijn. als je een trekhaak gebruikt zonder vet gaat deze slijten. als daardoor de dikte te klein is is dit afkeur en moet er een nieuwe kogel op. als je dus weinig gebruikt en als je gebruikt met vet is er niets aan de hand.

verder nog fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling :D

Sorry Rick, maar aub geen vet gebruiken icm een stabilisator.

Zitten remblokjes in.

Groeten,

Aart.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry Rick, maar aub geen vet gebruiken icm een stabilisator.

Zitten remblokjes in.

Groeten,

Aart.

ok, dat wist ik dus niet :oops:. maar de meeste aanhangers die ik trek hebben dit niet. we hebben op een auto bij ons op het werk al 2 keer de kogel moeten vervangen omdat de kogel te klein was. toen rade de garage aan om vet te gebruiken en als je geen aanhanger trekt zo'n stofkap er op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is toch ongelooflijk, die Bigwade heeft zowaar de 800-berichtengrens bereikt800.gif

Dat moet gevierd worden toch?

800_Flat_2.jpg

SUPER GEBRUIKER!!

aangepast door Smart
Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry Bigwade,

Heb je bericht deze morgen gemist.. Ik was op dat tijdstip met andere dingen bezig..;)

Maar om toch nog je 800ste posting te vieren is er vandaag vanaf 13.00 uur gratis frite, snacks en drinken voor iedereen die minstens vandaag in het cafe 2 leuke postings plaatst.. Is dit een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jongens,

Daar is me vandaag toch wat gebeurd... Rijden we naar mijn zus in Duitsland kom ik het volgende tegen in haar straat.

3155-Unusual-Accident.jpg

Toevoeging voor de heren:

Dit is mijn zus:

669_sexy9.jpg

aangepast door Alex VB
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...