Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

AAWireless en USB-stick met muziek tegelijkertijd koppelen met auto onmogelijk?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben sinds kort eigenaar van een Kia Sportage 5 PHEV GT-Plusline. Ik geniet van de auto en de diverse mogelijkheden.

Heb wel een probleem met het koppelen van een dongle voor Android Auto (Google Maps is accurater dan het ingebouwde navigatiepakket) en een usb-stick met diverse muzieknummers die ik leuk vind. Beiden moeten, voorzover ik weet, in de usb A aansluiting op de middenconsole. Dat is de enige die verbindt met het systeem zodat het werkt. Alle andere usb-aansluitingen zijn usb c aansluitingen die uitsluitend de mogelijkheid bieden voor het opladen van apparatuur.

Heeft iemand hier al een werkbare oplossing voor gevonden?

Geplaatst

Ik draai de muziek vanaf de telefoon, gewoon MP3 in een mapje en een muziekspeler. Werkt prima.

Wil je USB strick en AAW, dan zou je een USB hub kunnen proberen, maar of dat werkt weet ik niet.

Geplaatst

Ik denk dat de enige oplossing is je muziek vanaf je telefoon te draaien.
Een USB-hub werkt vrijwel zeker niet, omdat je systeem waarschijnlijk geen mogelijkheid heeft de secundaire (en verder) apparaten te adresseren.

Misschien dat je 1 apparaat via een hub kunt aansluiten en dat DAT dan werkt, maar ieder volgend apparaat zal OF het systeem laten vastlopen OF genegeerd worden en het systeem blijft het eerste apparaat gebruiken.

Geplaatst

Muziek op je telefoon zetten? Zo doe ik het ook. Ik weet niet hoe groot je USB stick is, maar met de standaard opslagcapaciteit op telefoons deze dagen moet je toch een eindje kunnen komen.

Geplaatst

In Spotify kan je muziek "downloaden".  Die muziek kan je dan afspelen zonder actieve internetverbinding.
Werkt prima voor in het vliegtuig of in de auto als je geen beroep wilt doen op je databundel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...