Glennn8 Geplaatst 15 uur geleden Geplaatst 15 uur geleden Beste Leden, Volgende week kan ik mijn Kia Sportage GT-Plusline AWD Phev 2025 ophalen. (niet het aller nieuwste model). En nu vroeg ik me af hoe ik deze het beste kan beveiligen tegen diefstal. Sleutelhoesjes die het signaal blokkeren heb ik al gekocht. Zijn er wellicht leden die ervaring hebben hebben met een alarmsysteem? Op de kia site zie ik dat ze een: Alarm Kiwa/SCM klasse 3 en eventueel een Peilzender Secret Service Kiwa/SCM klasse TV01, exclusief abonnement aanbieden Of zijn er wellicht leden die een bearlock hebben? Alvast vriendelijk bedankt. Quote
O Geplaatst 13 uur geleden Geplaatst 13 uur geleden Wat dacht je van een normale wijk om in te wonen? Quote
ehombie Geplaatst 3 uur geleden Geplaatst 3 uur geleden Als je twijfelt...ik zou een zichtbare beveiling adviseren zoals een stuurslot...o.i.d. dat maakt het allemaal on aantrekkelijk. Een alarmsysteem...ja kan..maar dan is er als schade.. Quote
asty Geplaatst 3 uur geleden Geplaatst 3 uur geleden (aangepast) Tja, je hebt de keuze gemaakt te gaan rijden in een auto die no 2 staat in de jattoptien. Net als ikzelf overigens. Ik zorg standaard dat alle twee de remote bedieningen in een blikje zitten, en niet naast de voordeur. Ik ben hier heel consequent in. Ik heb daarnaast overwogen om een tracker in te bouwen, echter is er geen mooie plek in deze auto te vinden waar ook nog eens 12vdc aanwezig is. Vooralsnog dus nog geen tracker maar wellicht komt dat nog. De gedachte dat er nog steeds auto's worden gestolen waarin de hoogste klasse aan beveiliging wordt ingebouwd geeft te denken. Een mechanische beveiliging zoals inderdaad een stuurslot is bijzonder effectief, maarja, wil je elke keer dat je erop uit gaat dat ding erop en eraf halen. Naast het gegeven dat dat een dingetje is, houd je je stuur ook niet vrij van schade op den duur. Wil je dat ook niet, tja dan moet je in een normale wijk gaan wonen maar dan moet je wel even aan <1 auto > vragen waar die normale wijk is...Waar nooit auto's worden gejat... 3 uur geleden aangepast door asty Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.