Alex VB Geplaatst 6 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2010 Nee, wel een hele hoop goddelijke kanaries........ Noemt men dat zo tegenwoordig..? Quote
riodriver Geplaatst 6 Juli, 2010 Geplaatst 6 Juli, 2010 misschien een malle vraag ,maarrrr is de stikker ergens te zien Quote
Alex VB Geplaatst 6 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Juli, 2010 Ik ben meer voor zwart, rood en geel.. ook mooi.. Quote
prodavyceed Geplaatst 23 Juli, 2010 Geplaatst 23 Juli, 2010 hoi alex sorry dat ik het je moet zeggen maar heb nog steeds geen sticker ontvangen. vraag me niet hoe het komt maar het is zo. mvg davy Quote
Alex VB Geplaatst 23 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Juli, 2010 Deze keer kan het kloppen. De stickers zijn vandaag pas verstuurd. Ik was ivm mijn werk niet in de gelegenheid deze te versturen. Een postzegel vanuit SEOL is best duur. Quote
Alex VB Geplaatst 24 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Juli, 2010 Sorry..Type-foutje SEOUL moet het zijn.. Quote
prodavyceed Geplaatst 1 Augustus, 2010 Geplaatst 1 Augustus, 2010 hoi alex heb vrijdag de sticker ontvangen bedankt hiervoor. ga nu nog een mooi plaatsje uitzoeken waar ik hem kan plakken. vriendelijke groetjes en bedankt davy Quote
Alex VB Geplaatst 1 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2010 GELUKKIG.. Ik wilde ze al bijna zelf komen bezorgen.. Quote
prodavyceed Geplaatst 2 Augustus, 2010 Geplaatst 2 Augustus, 2010 dat had niet gemoeten zulle maar ben wel blij dat ze thuis zijn geraakt. bedankt alex groetjes davy Quote
MrBubbels Geplaatst 17 Januari, 2012 Geplaatst 17 Januari, 2012 Hallo, ik sta als mrbubbels ) als wanbetaler in het rijtje ??? maarre ik was toen nog geen lid!!!!!!!!!!! ondanks deze vergissing wil ik wel een stickert hebben (jajajaja kopen) ik hoor graag waar ik het betreffende strafport naar toe moet sturen. Hans Quote
MrBubbels Geplaatst 23 Januari, 2012 Geplaatst 23 Januari, 2012 Hallo Allemaal, Ik heb even Alex account gehackt Met ik bedoel ik Dyana zijn "achterban" Ik wil even het volgende met jullie delen.... namelijk de mensen die wel besteld hebben maar waar we tot nu toe geen betaling van hebben ontvangen. Check even als je op de lijst staat en wel betaald hebt of de gegevens kloppen? Heb je nog niet betaald LET DAN OP! Je krijgt tot vrijdag de kans je bestelde sticker te annuleren via persoonlijk bericht aan Alex. Doe je dat niet verbind ik me aan het feit dat je definitief schriftelijk hebt besteld en ben je alsnog verplicht te betalen. Hierbij gaan er dan ook aanmaningen komen... Ik vind het namelijk nog minder dan fijn dat mensen lukraak bestellen en dan menen dat als ze het dan toch niet willen niks meer laten horen. Alex heeft hier veel moeite voor gedaan en ik ook. Maar het ergste vind ik het voor hem. Want jullie beseffen niet wat dit allemaal "achter de schermen" aan energie en tijd gekost heeft. Laat dus wat weten of het gaat je extra geld kosten. Voor degene die zich netjes aan de afspraak gehouden hebben Chapeau en bedankt en veel plezier met de stikker ze zijn vandaag allemaal "ingevelloppedt" en vertokken.... en nu nog op de autoweg alle KIA's inspecteren op een stikker:razz: de namen van "niet betalers" sta je erbij maar hebt wel betaald check dan even de gegevens. Tripzor Mr_Pimp The Soul man Ladyfly Chefke09 Burgemeester Mrbubbels brouwer2001 J. Wijnands Hankpeters First Venga MvG Dyana Helaas mrbubbels was nog geen lid en kan dus niet als wanbetaler gekenmerkt worden waarvan akte Quote
HellRaver Geplaatst 23 Januari, 2012 Geplaatst 23 Januari, 2012 Helaas mrbubbels was nog geen lid en kan dus niet als wanbetaler gekenmerkt worden waarvan akte Misschien mis ik iets maar als je besteld en vervolgens niet betaald (of netjes annuleerd) ben je toch gewoon een wanbetaler? Het maakt daarbij toch niet uit of je wel of geen lid bent/was? Quote
HellRaver Geplaatst 23 Januari, 2012 Geplaatst 23 Januari, 2012 Of bedoel je dat de Mrbubbels van nu niet de Mrbubbels van toen was? Quote
Alex VB Geplaatst 23 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 Januari, 2012 Lijkt mij onwaarschijnlijk als ik kijk op pagina 2 posting 39 van dit topic.. Helaas zijn er geen stickers meer en komen er via mij ook geen meer. Het heeft mij teveel tijd en eigen geld gekost door mensen die wel bestelden en niet betaald hebben. Quote
HellRaver Geplaatst 23 Januari, 2012 Geplaatst 23 Januari, 2012 Lijkt mij onwaarschijnlijk als ik kijk op pagina 2 posting 39 van dit topic.. Helaas zijn er geen stickers meer en komen er via mij ook geen meer. Het heeft mij teveel tijd en eigen geld gekost door mensen die wel bestelden en niet betaald hebben. Jammer, maar wel ik begrijp het wel... Toch vreemd dat in elk groepje wel een aantal van dat soort mensen zitten, en die het dan voor de rest verpesten. Maar goed deze discussie is het al niet eens waard! In ieder geval super dat Alex het geprobeerd heeft... Quote
pas Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 kom ik er aan het einde van 't topic achter dat er geen stickers meer zijn, balen zeg...Heb je geen verdwaalde meer liggen Alex? Vriendelijke groet, Pas Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.