Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Nee, wel een hele hoop goddelijke kanaries........

Noemt men dat zo tegenwoordig..? ;)

• Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Best een mooie kleur......geel!

• 3 weken later...
Geplaatst

Deze keer kan het kloppen. De stickers zijn vandaag pas verstuurd. Ik was ivm mijn werk niet in de gelegenheid deze te versturen. Een postzegel vanuit SEOL is best duur. ;)

Geplaatst

hoi alex

heb vrijdag de sticker ontvangen

bedankt hiervoor.

ga nu nog een mooi plaatsje uitzoeken waar ik hem kan plakken.

vriendelijke groetjes en bedankt

davy

• 1 jaar later...
Geplaatst

Hallo, ik sta als mrbubbels ) als wanbetaler in het rijtje ??? maarre ik was toen nog geen lid!!!!!!!!!!! ondanks deze vergissing wil ik wel een stickert hebben (jajajaja kopen) ik hoor graag waar ik het betreffende strafport naar toe moet sturen.

Hans

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ik heb even Alex account gehackt :wink:

Met ik bedoel ik Dyana zijn "achterban"

Ik wil even het volgende met jullie delen....

namelijk de mensen die wel besteld hebben maar waar we tot nu toe geen betaling van hebben ontvangen. Check even als je op de lijst staat en wel betaald hebt of de gegevens kloppen? Heb je nog niet betaald LET DAN OP! Je krijgt tot vrijdag de kans je bestelde sticker te annuleren via persoonlijk bericht aan Alex. Doe je dat niet verbind ik me aan het feit dat je definitief schriftelijk hebt besteld en ben je alsnog verplicht te betalen.

Hierbij gaan er dan ook aanmaningen komen...

Ik vind het namelijk nog minder dan fijn dat mensen lukraak bestellen en dan menen dat als ze het dan toch niet willen niks meer laten horen.

Alex heeft hier veel moeite voor gedaan en ik ook. Maar het ergste vind ik het voor hem. Want jullie beseffen niet wat dit allemaal "achter de schermen" aan energie en tijd gekost heeft.

Laat dus wat weten of het gaat je extra geld kosten.

Voor degene die zich netjes aan de afspraak gehouden hebben

Chapeau en bedankt en veel plezier met de stikker ze zijn vandaag allemaal "ingevelloppedt" en vertokken....

en nu nog op de autoweg alle KIA's inspecteren op een stikker:razz:

de namen van "niet betalers" sta je erbij maar hebt wel betaald check dan even de gegevens.

Tripzor

Mr_Pimp

The Soul man

Ladyfly

Chefke09

Burgemeester

Mrbubbels

brouwer2001

J. Wijnands

Hankpeters

First Venga

MvG Dyana

Helaas mrbubbels was nog geen lid en kan dus niet als wanbetaler gekenmerkt worden waarvan akte

Geplaatst
Helaas mrbubbels was nog geen lid en kan dus niet als wanbetaler gekenmerkt worden waarvan akte

Misschien mis ik iets maar als je besteld en vervolgens niet betaald (of netjes annuleerd) ben je toch gewoon een wanbetaler?

Het maakt daarbij toch niet uit of je wel of geen lid bent/was?

Geplaatst

Lijkt mij onwaarschijnlijk als ik kijk op pagina 2 posting 39 van dit topic..;)

Helaas zijn er geen stickers meer en komen er via mij ook geen meer. Het heeft mij teveel tijd en eigen geld gekost door mensen die wel bestelden en niet betaald hebben.

Geplaatst
Lijkt mij onwaarschijnlijk als ik kijk op pagina 2 posting 39 van dit topic..;) Helaas zijn er geen stickers meer en komen er via mij ook geen meer. Het heeft mij teveel tijd en eigen geld gekost door mensen die wel bestelden en niet betaald hebben.

Jammer, maar wel ik begrijp het wel...

Toch vreemd dat in elk groepje wel een aantal van dat soort mensen zitten, en die het dan voor de rest verpesten.

Maar goed deze discussie is het al niet eens waard! In ieder geval super dat Alex het geprobeerd heeft...

• 2 maanden later...
Geplaatst

kom ik er aan het einde van 't topic achter dat er geen stickers meer zijn, balen zeg...Heb je geen verdwaalde meer liggen Alex?

Vriendelijke groet,

Pas

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...