Alex VB Geplaatst 27 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 27 April, 2010 Zoooo... Weer eventjes Off topic geweest? Eventjes voor mijn ede landgenoten. Er zijn bij deze club / Op dit forum rond de 20 (Neder)Belgen actief. Tenminste die ik ken.. Daarbij is www.kiaclub.nl maar een domeinnaam en moet het je niets uitmaken.. Mij interesseert het in ieder geval niets of het eindigt op .nl of.be of.de of.eu of .com etc. Het gaat er mij om dat je een 1heid uitstraalt als club. BTW.. www.kiaclub.be is al bezet en www.kiaclub.eu is nog vrij.. Quote
Alex VB Geplaatst 3 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 Mei, 2010 Eventjes een up-date mbt de clubsticker.. Ivm koniginnendag en 1 mei is de verzending vertraagd. Ik hoop deze deze week te ontvangen. Het andere jammere is dat er veel mensen een sticker besteld hebben en er maar 11 betaald hebben. Mocht je het vergeten zijn of de sticker toch niet meer willen laat het dan weten. Het is niet meer dan netjes dit te melden. Zoals al bij mijn eerdere postings en mails vermeld verstuur ik pas de sticker als ik van de bestellers de betaling heb ontvangen. Ik moet het nl. zelf voorschieten.. Quote
Smart Geplaatst 3 Mei, 2010 Geplaatst 3 Mei, 2010 Kom op jongens (meisjes!), als je hebt toegezegd een sticker (of meerdere) te willen afnemen, moet je ook even betalen, toch? Ik zou zeggen: DOEN!! Quote
Gast Jantje Geplaatst 3 Mei, 2010 Geplaatst 3 Mei, 2010 ik wil deze sticker dan wel niet maar ben het wel met smart eens! Quote
Hasselt Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Verleden week mn sticker betaald en vandaag is het me opgevallen dat ik er twee bestelde, morgen ff 5€ bijstorten Quote
dirkiedik Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 ik wil best betalen ,maar er was vermeld dat een ieder die sticker(s) hadden besteld een mailtje zouden krijgen met de betaalwijze, tot op heden heb ik GEEN mailtje ontvangen, ik wil heeeeeel graag mijn stickers hebben,dus stuur me ajb een mailtje. Quote
leeuw Geplaatst 5 Mei, 2010 Geplaatst 5 Mei, 2010 ik wil best betalen ,maar er was vermeld dat een ieder die sticker(s) hadden besteld een mailtje zouden krijgen met de betaalwijze,tot op heden heb ik GEEN mailtje ontvangen, ik wil heeeeeel graag mijn stickers hebben,dus stuur me ajb een mailtje. Dit is een priv Quote
Alex VB Geplaatst 10 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Mei, 2010 Update! Helaas heeft nog niet iedereen die besteld heeft betaald. Het is jammer.. In het begin was iedereen druk met het bestellen van de nieuwe clubsticker. Maar nu.. Ook heb ik vandaag bericht gekregen na vragen bij de drukker dat er iets mis is gegaan met de stickers. Wat precies weet ik niet, maar het is nu wel zo dat ik ze op zijn vroegst pas volgende week heb en kan versturen.. Ik kan ze dus helaas niet meenemen a.s Zondag naar Rotterdam.. Het spijt me jongens. Zodra ik meer nieuws heb laat ik jullie dat meteen weten.. Quote
Tazteam Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 Das kl*te. Maar dan betaal ik wel Zondag as de sticker persoonlijk aan je. Hopelijk komt snel het verlossende antwoord van de drukker, en dan kunnen we gaan pronken met de nieuwe sticker. En...........hartelijk dank voor alle moeite die je doet omtrent deze stickers. Philip Quote
Gast yogi Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 Na 180 jaar is het toch weer heerlijk om bij elkaar te horen ?Als ik de kranten hier lees zijn jullie heel hard bezig de boel op te splitsen. Dus dat .nl is zo gek nog niet als statement. btw die auto kun je ook laten spuiten hoor....... ) dan heb ik het toch goed gezien om als belg voor de splitsing een auto te kopen met een blitse kleur :p:p sorry voor de off-topic-reactie kijk al uit naar de stickers!! tevergeefs al week op de postbode aan't opwachten geweest :sad: Quote
bigwade Geplaatst 10 Mei, 2010 Geplaatst 10 Mei, 2010 dan heb ik het toch goed gezien om als belg voor de splitsing een auto te kopen met een blitse kleur :p:p U is welkom..........met alle kleuren ! private is al met z'n andere afsplitsing bezig.. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=4496 Wat nu als Vlaanderen idd zich bij NL aansluit (of andersom, mij om het even, HAHA!) Quote
Venga-Boys Geplaatst 13 Mei, 2010 Geplaatst 13 Mei, 2010 Ik kan de stickers ieder moment deze week ontvangen en dan gaan ze de deur uit. Tenminste als je betaald hebt... Ik heb het moeten voorschieten.. Hoe is het met de clubsticker ? Zijn ze al verstuurd ? Quote
bigwade Geplaatst 13 Mei, 2010 Geplaatst 13 Mei, 2010 Hoe is het met de clubsticker ? Zijn ze al verstuurd ? http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=35513&postcount=132 wel bij de les blijven h Quote
Alex VB Geplaatst 18 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2010 ZE ZIJN BINNEN!! Voor de mensen die hun sticker(s) betaald hebben en hun adresgegevens gegeven hebben worden de stickers deze week verstuurd. de REST moet helaas wachten totdat de betaling binnen is en hun adres bekend is.. Quote
scorpioshuma Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 de REST moet helaas wachten totdat de betaling binnen is en hun adres bekend is.. Misschien een idee om en lijstje op te stellen met: forumnaam - Betaald - Adres bekend - Verstuurd Niet om mensen aan de schandpaal te binden, maar scheelt onduidelijkheid. Ik heb zelf niet besteld, maar misschien zijn er mensen die denken betaald te hebben, maar is iets mis gegaan. Quote
Alex VB Geplaatst 18 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2010 Lijst is niet nodig denk ik. De mensen waarvan ik denk geen betaling enz te hebben ontvangen hebben van mij een herinneringsmail gehad. Als ze daar zelfs niet op reageren.. Quote
snackey Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Helemaal mee eens. Dat is blijkbaar de trent binnen dit forum. Analoog aan de KIA meeting afgelopen zondag. Wel aanmelden, alles laten regelen (oa voeding) en dan niet afmelden. BURGERFATSOEN!!!!!!! En dan misschien wel zeuren als de dealer niet datgene doet wat ze verwachten??? Ik noem geen namen, heb het ook niet uitgezocht, wil ik ook niet. Quote
leeuw Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik kan niet wachten tot de stickers binnen zijn. @ Alex, nogmaals bedankt voor de moeite. Groetjes, Maurice Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Ik vind dit ook lullig voor Alex omdat hem dit op dit moment dus nog steeds prive geld kost. Gelukkig ben ik niet een van de gene die de sticker besteld had maar twijfel nu toch om er maar 1 of 2 te kopen om Alex uit de brand te helpen. Quote
Alex VB Geplaatst 18 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2010 Ik vind dit ook lullig voor Alex omdat hem dit op dit moment dus nog steeds prive geld kost. Gelukkig ben ik niet een van de gene die de sticker besteld had maar twijfel nu toch om er maar 1 of 2 te kopen om Alex uit de brand te helpen. Je hoeft dit niet lullig te vinden. De stickers zijn nog steeds te verkrijgen en zullen dat ook blijven. Ik heb sowieso iets meer besteld dan opgegeven voor het geval dat er straks meer mensen op het forum komen en interesse hebben voor een clubsticker. Quote
Gast Daiz Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Ik ben erg benieuwd als de 2 stickers op m'n deurmat vallen! * ben alleen aan het denken waar ik ze ga plakken op de pica * Gr Daiz Quote
Smart Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Ik ben erg benieuwd als de 2 stickers op m'n deurmat vallen! * ben alleen aan het denken waar ik ze ga plakken op de pica * Gr Daiz Ja, het blijft een luxe probleem waar die sticker te plakken:wink: Quote
Gast Daiz Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 hahahah ja oke Heb een sticker van HERTZ op m'n achterraam en die is dus helemaal verkleurd hahah hopelijk gebeurt dat met deze niet Gr Daiz Quote
Smart Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 hahahah ja oke Heb een sticker van HERTZ op m'n achterraam en die is dus helemaal verkleurd hahah, hopelijk gebeurt dat met deze niet Gr Daiz HERTZ is toch een autoverhuurbedrijf? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.