Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

KAN ook hahahhaa, nee bij mij is dat de muziekinstallatie :D

• Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Wil je bij deze bedanken Alex voor het realiseren van de stickers en wacht met spanning.

Weet ook nog niet waar ik ze ga plaatsen op /in de Soul.

Maar weet zeker dat het er overal mooi uitziet.

En ja ook ik hoop dat iedereen zijn bestelling betaald.

Gewoon doen.

Groetjes,

Relena

Geplaatst

nadat ik gisteren geen mogelijkheid had de zon uit mn gezicht te houden in de auto, geloof ik dat ik de sticker midden op de voorruit moet gaan plakken, boven de spiegel. Dat "roostertje" dat daar op de ruit zit, doet helemaal niets tegen de zon. Ik meen me te herinneren dat dat bij de Sorento beter was??

Ik weet dat ik bij mn passat een klepje had, dat ik bij zonneschijn naar beneden kon klappen om net die zon boven de spiegel te weren. Heeft iemand een andere oplossing???

Geplaatst
nadat ik gisteren geen mogelijkheid had de zon uit mn gezicht te houden in de auto, geloof ik dat ik de sticker midden op de voorruit moet gaan plakken, boven de spiegel. Dat "roostertje" dat daar op de ruit zit, doet helemaal niets tegen de zon. Ik meen me te herinneren dat dat bij de Sorento beter was??

Ik weet dat ik bij mn passat een klepje had, dat ik bij zonneschijn naar beneden kon klappen om net die zon boven de spiegel te weren. Heeft iemand een andere oplossing???

Ja hoor.

Je plakt er gewoon een stuk zwarte tape.

Je hebt daarvan genoeg op je deurpost zitten, dus het kost je dan helemaal geen geld :roll::-D:wink:

Geplaatst
Ja hoor.

Je plakt er gewoon een stuk zwarte tape.

Je hebt daarvan genoeg op je deurpost zitten, dus het kost je dan helemaal geen geld :roll::-D:wink:

Hey, hij kan er grapjes over maken......:wink:

Geplaatst

Ik ben deze week om het uur naar de brievenbus gelopen, maar nog steeds geen KiaClubsticker gezien...........:-( Je verwacht gewoon dat hij ieder moment op de deurmat kan vallen, toch?:roll:

Geplaatst

Sorry, sorry.... voor de versleten schoenzolen..;) Ik heb het op mijn werk op dit moment zo druk dat het er eventjes niet van is gekomen.. Dinsdag gaan ze op de post...Beloofd!

Ik heb alleen 1 verzoek aan 1 iemand.. Ik heb een betaling ontvangen maar geen forumnaam. Het gaat hier om dhr. of mevr. Heberlein hodn Holop.. Als deze eventjes zijn forumnaam wil doorgeven en adres. Dan kan deze a.s. Dinsdag ook mee..

Geplaatst

Alex, had m'n forumnaam Willem1 naar je gemaild, tja. Net weer na 3 weken terug uit de Peloponessos, Sorento mee; 2000 km. daar gereden en vanuit huis naar Venetie met de veerboot is ook 2x1300 km. Probleemloos; Sorento rijdt als een trein!

Zie de sticker graag tegemoet. Jij hebt m'n e-mail adres, betaling is bij jou binnengekomen, zie je berichten tegemoet!

Geplaatst

Hoi Willem1,

Alles ontvangen en bij deze bevestigd.. Sticker(s) komen eraan.

Geplaatst

Als het aan de bestellers lag minimaal 60.. Maar als het aan de betalers ligt max. 30..

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Ik heb even Alex account gehackt :wink:

Met ik bedoel ik Dyana zijn "achterban"

Ik wil even het volgende met jullie delen....

namelijk de mensen die wel besteld hebben maar waar we tot nu toe geen betaling van hebben ontvangen. Check even als je op de lijst staat en wel betaald hebt of de gegevens kloppen? Heb je nog niet betaald LET DAN OP! Je krijgt tot vrijdag de kans je bestelde sticker te annuleren via persoonlijk bericht aan Alex. Doe je dat niet verbind ik me aan het feit dat je definitief schriftelijk hebt besteld en ben je alsnog verplicht te betalen.

Hierbij gaan er dan ook aanmaningen komen...

Ik vind het namelijk nog minder dan fijn dat mensen lukraak bestellen en dan menen dat als ze het dan toch niet willen niks meer laten horen.

Alex heeft hier veel moeite voor gedaan en ik ook. Maar het ergste vind ik het voor hem. Want jullie beseffen niet wat dit allemaal "achter de schermen" aan energie en tijd gekost heeft.

Laat dus wat weten of het gaat je extra geld kosten.

Voor degene die zich netjes aan de afspraak gehouden hebben

Chapeau en bedankt en veel plezier met de stikker ze zijn vandaag allemaal "ingevelloppedt" en vertokken....

en nu nog op de autoweg alle KIA's inspecteren op een stikker:razz:

de namen van "niet betalers" sta je erbij maar hebt wel betaald check dan even de gegevens.

Tripzor

Mr_Pimp

The Soul man

Ladyfly

Chefke09

Burgemeester

Mrbubbels

brouwer2001

J. Wijnands

Hankpeters

First Venga

MvG Dyana

Geplaatst

Degenen die een sticker besteld hebben moeten die dan wel direct betalen, ja! Lijkt me volstrekt logisch, maw. laat Alex die nou eens allemaal op de post kunnen doen komend weekend. En hem bedanken voor alle moeite, tijd en energie, wel zo netjes.....!

Geplaatst
Hallo Allemaal,

Ik heb even Alex account gehackt :wink:

Met ik bedoel ik Dyana zijn "achterban"

namelijk de mensen die wel besteld hebben maar waar we tot nu toe geen betaling van hebben ontvangen. Check even als je op de lijst staat en wel betaald hebt of de gegevens kloppen? Heb je nog niet betaald LET DAN OP! Je krijgt tot vrijdag de kans je bestelde sticker te annuleren via persoonlijk bericht aan Alex. Doe je dat niet verbind ik me aan het feit dat je definitief schriftelijk hebt besteld en ben je alsnog verplicht te betalen.

Ik vind het namelijk nog minder dan fijn dat mensen lukraak bestellen en dan menen dat als ze het dan toch niet willen niks meer laten horen.

Alex heeft hier veel moeite voor gedaan en ik ook. Maar het ergste vind ik het voor hem. Want jullie beseffen niet wat dit allemaal "achter de schermen" aan energie en tijd gekost heeft.

Laat dus wat weten of het gaat je extra geld kosten.

Voor degene die zich netjes aan de afspraak gehouden hebben

Chapeau en bedankt en veel plezier met de stikker ze zijn vandaag allemaal "ingevelloppedt" en vertokken....

en nu nog op de autoweg alle KIA's inspecteren op een stikker:razz:

de namen van "niet betalers" sta je erbij maar hebt wel betaald check dan even de gegevens.

Tripzor

Mr_Pimp

The Soul man

Ladyfly

Chefke09

Burgemeester

Mrbubbels

brouwer2001

J. Wijnands

Hankpeters

First Venga

MvG Dyana

bij deze zeg ik mijn bestelling van de sticker af.

ten eerste is het niet de sticker geworden die ik voor ogen had.

en ten tweede houd ik er niet van om door wie dan ook bedreigd te worden met zogenaamde aanmanningen.

mvg Hank

Geplaatst

Vreemde reactie van Hank. Dat vind ik dan. Uit den treure is dit onderwerp aan de orde geweest inclusief uitvoeringen, afmetingen en weet al niet meer. En wanneer je er dan eentje bij Alex bestelt betaal je die gewoon, toch?

En van bedreigingen heb ik niets gezien op de site, wel van aansporingen om na bestelling Alex te betalen. Vind ik niet onredelijk-

Geplaatst

Iedereen was op de hoogte van het feit dat er TOT 28 Maart gestemd kon worden.

Toen werd het bekend dat het uitvoering nr 4 zou worden.

En als dan iemand niet de moeite neemt om binnen 2 maanden te reageren om iets af te bestellen, tja, dat ligt niet aan Alex.

Daarom geachte leden van het Kia-forum: betaal gewoon en laat niet als dank .......................iemand met de brokken achter.

Philip

Geplaatst

Beste Hank,

Je afmelding is ter kennis genomen.

Ik heb je echter niet bedreigd met een aanmaning. Wat de keuze van de sticker betreft daar hebben jullie uitgebreidt over heen en weer geschreven hier op het forum icl. foto's en wat nog meer. Uiteindelijk heb je besteld en als je ergens iets besteld wordt er van je verwacht dat je je aan je aankoopverplichting voldoet namelijk het bestelde betalen of binnen een gestelde termijn je bestelling opzeggen dat is heel normaal.

Vandaar dat ook iedereen netjes een verlengde mogelijkheid kreeg om zijn bestelling te annuleren. Geen dreigementen dus maar een normale verwittiging.

Dat deze misschien iets hard uit de pen komt is omdat ik geen zin heb om maanden achter iemand aan te lopen of hij aan zijn verplichting wil voldoen. Dat doet geen enkel bedrijf en waarom zou ik dat dan wel moeten doen.

Ik wil er tevens bijvermelden dat ik toch ten zeerste hoop dat dit niet uitaard in een

kleuterklas discussie.

Ik neem aan dat jullie begrijpen wat ik bedoelde in mijn vorige reactie en voor wie niet "sorry" maar ergens houd de fun gewoon op.

MvG Dyana

Geplaatst

Het is in ieder geval duidelijk dat er voortaan voor er zoiets besteld wordt maar gewoon vooraf betaald dient te worden.

Alex lees even je PB

Geplaatst
Vreemde reactie van Hank. Dat vind ik dan. Uit den treure is dit onderwerp aan de orde geweest inclusief uitvoeringen, afmetingen en weet al niet meer. En wanneer je er dan eentje bij Alex bestelt betaal je die gewoon, toch?

En van bedreigingen heb ik niets gezien op de site, wel van aansporingen om na bestelling Alex te betalen. Vind ik niet onredelijk-

vind de boven geschreven mededeling wel een bedreiging

Geplaatst

ik vind dat niet zozeer een bedreiging. als ik iets bestel bij een leverancier en ik betaal niet dan krijg je ook vanzelf de factuur en een aanmaning. in dit geval vind het vrij logisch gezien het feit dat Alex zijn prive geld uitgegeven heeft om dit te regelen.

Geplaatst

Als je heel goed leest (geen kleine lettertjes) dan heb je de mogelijkheid om via een PB aan Alex om af te zien van jouw bestelde stickers. Volgens mij had je er zelfs meerdere besteld, maar dat terzijde.......!

Als je niet reageert n

Geplaatst

Voor diegene die de stickers betaald hebben en waarvan ik een adres heb gekregen..

Houdt (vanaf) vandaag je brievenbus in de gaten. De Nederlandse leden moeten deze vandaag krijgen. Voor de Belgische leden duurt het helaas iets langer omdat ze via de Nederlandse post verstuurd zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...