Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 2 weken later...
  • Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

• 2 weken later...
Geplaatst

Houd je mailbox in de gaten...;)

Omdat ik 2 weken op vakantie was wordt morgen de bestelling aan de drukker doorgegeven.

De rest lees je in de mail die er aankomt..

Geplaatst

alex, zou jij mij het bestandje van de andere sticker kunnen mailen? Dan laat ik die zelf wel ergens drukken.

Geplaatst

Moet ik eventjes zoeken..

Komt er aan zodra ik de mail naar de rest verstuurd heb.. Stuur je mij wel eventjes via een PB je mailadres? Ik weet niet of ik deze al van je heb.?

Geplaatst

Zo, betaald, en nu ben ik heel erg benieuwd naar de sticker.

Ik kan bijna niet wachten. :wink:

Geplaatst

heb de 2 stickers van het weekend betaald

Ik hou de brievenbus in de gaten ;)

Gr daiz

Geplaatst

Ik kan de stickers ieder moment deze week ontvangen en dan gaan ze de deur uit. Tenminste als je betaald hebt... Ik heb het moeten voorschieten..

Geplaatst

Dit is een mooie club en een fijne sfeer, maar spijtig genoeg is het precies zo enkel NL. Spijtig dat het niet zo Kia Benelux is ofzo :P

Ale met alle respect voor alle nederlanders, maar het is zo vreemd op een Koreanse auto met een belgische plaat een sticker van een nederlandse club.

Er zou nog een afdeling moeten zijn voor de Belgen (ik werp het maar in de groep :P)

Geplaatst

Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar ondanks dat hoor je er wel echt bij hoor!

Geplaatst
Ja, dat ben ik wel met je eens. Maar ondanks dat hoor je er wel echt bij hoor!

Ja ik zou maar al te graag cruisen he. En ik ben helemaal niet tegen mijn noorderburen, al zeker niet als ze een Kia hebben :P

Maar je kan zowat alles in Nederland vinden en wij Belgen doen dan spijtig genoeg wat onder.

Ik zou dus eigenlijk wel een afdeling van Belgi

Geplaatst

Ik heb begrepen dat Bigwade een aparte KiaClub wil oprichten met alleen maar witte Kia's......! Misschien dat jij je daarvoor kunt aanmelden:mrgreen:

Geplaatst
Ik heb begrepen dat Bigwade een aparte KiaClub wil oprichten met alleen maar witte Kia's......! Misschien dat jij je daarvoor kunt aanmelden:mrgreen:

Jazeker, maar ik ben geen racist he (alle kleuren van kia's zijn welkom :P)

Maar Bigwade zal zeker van nederland zijn neem ik aan :P

Geplaatst
Maar Bigwade zal zeker van nederland zijn neem ik aan :P

Nou, daar zijn de archeologen nog niet over uit.....

Geplaatst
Nou, daar zijn de archeologen nog niet over uit.....

Hehe, woont hij dan toevallig op de grens misschien?

Maja nu terug zakelijk, is er toekomst voor een soort belgische afdeling. Want een klein stickertje zou ik niet erg vinden op mijn auto :)

Voor ik mijn auto had was ik al bezig met een website voor mijn auto, maar dat was uiteindelijk misschien toch wat teveel van het goede :)

Het design is niet zo slecht, naar mijn mening :P

8z09bo.jpg

Geplaatst
Hehe, woont hij dan toevallig op de grens misschien?

Maja nu terug zakelijk, is er toekomst voor een soort belgische afdeling. Want een klein stickertje zou ik niet erg vinden op mijn auto :)

als je in belgie reclame rijdt voor kiaclub.nl dan krijg je hier meer mede belgen..

Besides, de opricht van de sticker is ook een neder-belg

Geplaatst
als je in belgie reclame rijdt voor kiaclub.nl dan krijg je hier meer mede belgen..

Besides, de opricht van de sticker is ook een neder-belg

Dat is allemaal waar, spijtig dat het domein .bene niet bestaat :P

Geplaatst

Daar durf ik geen zinnig antwoord op te geven. Blijkbaar is er onvoldoende belangstelling vanuit Belgische particulieren om iets op te starten. Gewoon doen is er blijkbaar niet bij.

Maar volgens mij gaat het om de sticker met KiaClub.nl en niet om de saamhorigheid op het forum, zonder onderscheid des persoons

Geplaatst
Daar durf ik geen zinnig antwoord op te geven. Blijkbaar is er onvoldoende belangstelling vanuit Belgische particulieren om iets op te starten. Gewoon doen is er blijkbaar niet bij.

Maar volgens mij gaat het om de sticker met KiaClub.nl en niet om de saamhorigheid op het forum, zonder onderscheid des persoons

Geplaatst
Ja inderdaad, het gaat niet zozeer om het feit dat ik niet met andere landen zou samenwerken of zou mee willen rivaleren. Maar de nl is zo landgebonden :P

Na 180 jaar is het toch weer heerlijk om bij elkaar te horen ?

Als ik de kranten hier lees zijn jullie heel hard bezig de boel op te splitsen.

Dus dat .nl is zo gek nog niet als statement.

btw die auto kun je ook laten spuiten hoor....... :-))

Geplaatst

Kijk je uit..... :wink:

Sommige recente leden nemen dat zomaar serieus......

Mijn mening over witte auto's kun je hier vast vinden onder de zoekterm GRONDVERF

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...