Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Hoi Alex, maak dan even een nieuw topic en plaats daar de verschillende stickers op rij met een eigen nummer.

Je kunt mensen dan laten reageren, of middels een Poll laten stemmen door het sticker nummer aan te geven dat zij het liefst willen hebben.

Ben ik het mee eens en dan liefst foto's recht van boven bij daglicht zodat je goed kan zien waar de tekst staat.

Geplaatst

Even snel.. Morgen zal ik van de stickers een nieuwe foto maken en dan plaatsen in een nieuw draadje. Mijn batterijen van de camera zijn leeg en worden nu opgeladen..

Geplaatst

persoonlijk vind ik de hele rechtse sticker het mooist,ook vanwege het feit dat de letters strakker overkomen,maar hoe dan ook blijft mijn bestelling gewoon staan.

:D

Geplaatst

hallo ik wil ook graag een sticker hoor.

de prijs is ok.

groetjes ladyfly

Geplaatst

Ik mag in het bericht wel een zonnebril dragen, maar ik ben geen Jules Deelder BW......!:wink:

Geplaatst
Helaas is geen van alle stickers de gene die ik wou :cry:

Maar jij gaat helemaal geen sticker op die diesel plakken, lijk me......

Ik trouwens ook niet op mijn auto, maar die komt vast wel ergens anders van pas.

Geplaatst
Maar jij gaat helemaal geen sticker op die diesel plakken, lijk me......

Ik trouwens ook niet op mijn auto, maar die komt vast wel ergens anders van pas.

De diesel gaat niet door, ik was er vandaag om hem in het echt aan me vriendin te laten zien (is toch anders dan een foto) en toen zag ik een zwart omrande advertentie op de auto.. Helaas deze auto is al verkocht...

:2guns::death:::hang:

Geplaatst

Ja, ik had besloten dat die auto van mij moest worden....:innocent:

Geplaatst
Ja, ik had besloten dat die auto van mij moest worden....:innocent:

Jij doet er al maanden over om een venga te kopen.. Het zou jaren duren om jouw een pro ceed aan te smeren :mrgreen:

Geplaatst
De diesel gaat niet door, ik was er vandaag om hem in het echt aan me vriendin te laten zien (is toch anders dan een foto) en toen zag ik een zwart omrande advertentie op de auto.. Helaas deze auto is al verkocht...

wordt dit forum toch meegelezen......

We moeten wat stiller zijn en ons nog wat bescheidener opstellen, kennelijk.

Jammer joh.

Aan de andere kant kun je het ook weer gewoon over de keuken en de gordijnen hebben, ook leuk toch ??

Geplaatst
Jij doet er al maanden over om een venga te kopen.. Het zou jaren duren om jouw een pro ceed aan te smeren :mrgreen:

4475_signs.jpg

Geplaatst
wordt dit forum toch meegelezen......

We moeten wat stiller zijn en ons nog wat bescheidener opstellen, kennelijk.

Jammer joh.

Aan de andere kant kun je het ook weer gewoon over de keuken en de gordijnen hebben, ook leuk toch ??

oh ja leuk huisjes verbouwen en inrichten.. Ik denk dat ik op vakantie ga als dat geregeld wordt ;)

4475_signs.jpg

De waarheid is hard he? :mrgreen:

Geplaatst (aangepast)

Hoi folks:smile:,

Waar kan ik een voorbeeld van de clubsticker zien??

misschien ga ik ook bestellen:?:

aangepast door Tippmann85
Voorbeeld al gezien!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...