Tazteam Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Ik vind de rechtersticker meer contrast hebben. Komt iets duidelijker over. Quote
bigwade Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Hoi Alex, maak dan even een nieuw topic en plaats daar de verschillende stickers op rij met een eigen nummer.Je kunt mensen dan laten reageren, of middels een Poll laten stemmen door het sticker nummer aan te geven dat zij het liefst willen hebben. Ben ik het mee eens en dan liefst foto's recht van boven bij daglicht zodat je goed kan zien waar de tekst staat. Quote
Alex VB Geplaatst 27 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2010 Even snel.. Morgen zal ik van de stickers een nieuwe foto maken en dan plaatsen in een nieuw draadje. Mijn batterijen van de camera zijn leeg en worden nu opgeladen.. Quote
leeuw Geplaatst 28 Februari, 2010 Geplaatst 28 Februari, 2010 Mijn stem zit erbij en de bestelling blijft. Quote
the soul man Geplaatst 28 Februari, 2010 Geplaatst 28 Februari, 2010 5 euri is geen probleem , wij doen wel mee Quote
dirkiedik Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 persoonlijk vind ik de hele rechtse sticker het mooist,ook vanwege het feit dat de letters strakker overkomen,maar hoe dan ook blijft mijn bestelling gewoon staan. Quote
ladyfly Geplaatst 5 Maart, 2010 Geplaatst 5 Maart, 2010 hallo ik wil ook graag een sticker hoor. de prijs is ok. groetjes ladyfly Quote
chefke09 Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 ik wou graag even 2 stickers bestellen. dankje Quote
antonief Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Noteer mij ook maar voor een sticker. Quote
vlaan51 Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Doe mij er ook maar een. ( ik neem aan dat ik ook een email krijg voor de betaling?) Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 (aangepast) vlaan51 zie je toch ? http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=30853&postcount=70 http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=30856&postcount=71 . 18 Maart, 2010 aangepast door bigwade links Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Ik mag in het bericht wel een zonnebril dragen, maar ik ben geen Jules Deelder BW......! Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Helaas is geen van alle stickers de gene die ik wou Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Je bedoeld vast deze.........Jules Jules de Corte ts,ts,ts..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Jules_de_Corte Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Ik mag in het bericht wel een zonnebril dragen, maar ik ben geen Jules Deelder BW......! Je bedoeld vast deze.........Jules Jules de Corte ts,ts,ts..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Jules_de_Corte Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Je bedoeld vast deze.........JulesJules de Corte ts,ts,ts..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Jules_de_Corte Hahahahaha! Oh ja, ik was even in de bonen. Snel die zonnebril weer af. Jules De Korte heeft trouwens ook reclame gemaakt h Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Helaas is geen van alle stickers de gene die ik wou Maar jij gaat helemaal geen sticker op die diesel plakken, lijk me...... Ik trouwens ook niet op mijn auto, maar die komt vast wel ergens anders van pas. Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Maar jij gaat helemaal geen sticker op die diesel plakken, lijk me......Ik trouwens ook niet op mijn auto, maar die komt vast wel ergens anders van pas. De diesel gaat niet door, ik was er vandaag om hem in het echt aan me vriendin te laten zien (is toch anders dan een foto) en toen zag ik een zwart omrande advertentie op de auto.. Helaas deze auto is al verkocht... : Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Ja, ik had besloten dat die auto van mij moest worden.... Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Ja, ik had besloten dat die auto van mij moest worden.... Jij doet er al maanden over om een venga te kopen.. Het zou jaren duren om jouw een pro ceed aan te smeren Quote
bigwade Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 De diesel gaat niet door, ik was er vandaag om hem in het echt aan me vriendin te laten zien (is toch anders dan een foto) en toen zag ik een zwart omrande advertentie op de auto.. Helaas deze auto is al verkocht... wordt dit forum toch meegelezen...... We moeten wat stiller zijn en ons nog wat bescheidener opstellen, kennelijk. Jammer joh. Aan de andere kant kun je het ook weer gewoon over de keuken en de gordijnen hebben, ook leuk toch ?? Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 Jij doet er al maanden over om een venga te kopen.. Het zou jaren duren om jouw een pro ceed aan te smeren Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Maart, 2010 Geplaatst 18 Maart, 2010 wordt dit forum toch meegelezen......We moeten wat stiller zijn en ons nog wat bescheidener opstellen, kennelijk. Jammer joh. Aan de andere kant kun je het ook weer gewoon over de keuken en de gordijnen hebben, ook leuk toch ?? oh ja leuk huisjes verbouwen en inrichten.. Ik denk dat ik op vakantie ga als dat geregeld wordt De waarheid is hard he? Quote
Tippmann85 Geplaatst 19 Maart, 2010 Geplaatst 19 Maart, 2010 (aangepast) Hoi folks:smile:, Waar kan ik een voorbeeld van de clubsticker zien?? misschien ga ik ook bestellen:?: 19 Maart, 2010 aangepast door Tippmann85 Voorbeeld al gezien! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.