Jump to content

Bestelling KIA Club Sticker

Alex VB

Recommended Posts

De kogel is door de kerk en de eerste bestellingen druppelen langzaam binnen..

Het formaat van de stickers is 110mm * 40mm geworden en de keus van de meeste mensen gaat naar de 3D/ Domingsticker.. Hiervoor zal de eerste bestelling gedaan worden.

Ik heb een geschikte drukker gevonden waarmee ik de samenwerking wel zie zitten.

Deze drukker levert ons meer stickers dan op dit moment besteld voor een goede prijs per stuk..

De kostprijs van de stickers is € 2.50 (Incl. BTW, Verzending etc) Maar wil met medewerking en goedkeuring van de mede-leden de prijs naar € 5,- zetten per sticker..

Mijn beweegredenen hiervoor zijn eigenlijk simpel.

1 - De club wordt weer lekker groot en er worden diverse activiteiten georganiseerd. 1 Voorbeeld waar absoluut iedereen dient te verschijnen is de KIA (speed) meeeting 2010. Door een hogere aankoop prijs te vragen voor de sticker wil ik dit bedrag gebruiken voor een natje en een droogje tijdens deze meeting en andere meetings etc.

2 - Ondanks dat KIA Nederland een gedeelte van de kosten draagt voor het draaiende houden van dit clubforum is het toch JHeroen die de rest betaald uit eigen bronnen. Persoonlijk vind ik dat we met alle leden hier bij dienen te dragen middels een kleine vergoeding per lid. De verkoop van de nieuwe KIA CLub sticker is mijns inziens daar een geschikt middel voor.

Natuurlijk zal iedere Euro die binnenkomt tbv de CLUB sticker en wat eruit gaat boekhoudkundig geregistreerd worden (Als boekhouder ben ik dat wel verplicht) in een kasregister.

Dus als je mijn idee mbt de club sticker een goed idee vindt bestel er dan 1.. Voor de mensen die al een bestelling geplaatst hebben wil ik graag van hun een akkoord voor de prijs van € 5,-

Dit zijn de bestellingen tot nu toe:

Luxe 3d sticker:

Smart 2

Alex VB 2

Leeuw 2

Relena 4

Daiz 2

brouwer2001 3

Hasselt 2

nortukker 3

dirkiedik 2

snackey 2

KIASOULAP 3

Shaan 1

Venga-Boys 1

FirstVenga 1

Venga ok 2

Tazteam 2

Hankpeters 2

Aart S. 2

Hanne 2

Venga1 (Steun) 1

J. Wijnands 1

El-Rio-Grande 1

prodavyceed 1

MrBubbels 1

Willem1 1

Burgemeester 1

Tripzor 1

Mr_Pimp 1

Vink 1

The Soul Man

LadyFly 1

Chefke09 2

Antonief 1

Vlaan51 1

Yogi 2

Plazaboy 2

Totaal tot nu toe 60 st.

Je kunt je bestelling doorgeven middels een posting.

TBV de betaling van de stickers zal ik deze week El-Rio-Grande(Peter) vragen een mail te sturen naar betreffende mensen met bank gegevens etc.

Edited by Alex VB
Aanvulling bestelling/ Wijziging aantallen 13

• Replies 244
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Luxe 3d sticker:

Smart 2

Alex VB 2

Leeuw 2

Relena 4

Daiz 2

brouwer2001 2

Hasselt 2

nortukker 2

dirkiedik 2

snackey 2

KIASOULAP 3

Shaan 1

Venga-Boys 1

FirstVenga 1

Venga ok 2

Tazteam 2

Het begint er goed uit te zien.. En nogmaals dank..

Luxe 3d sticker:

Smart 2

Alex VB 2

Leeuw 2

Relena 4

Daiz 2

brouwer2001 2

Hasselt 2

nortukker 2

dirkiedik 2

snackey 2

KIASOULAP 3

Shaan 1

Venga-Boys 1

FirstVenga 1

Venga ok 2

Tazteam 2

Hankpeters 1

Totaal tot nu toe 33 st.

Mensen ik heb nieuws wat misschien minder leuk is..

Bij de drukker waar ik een goede prijs heb afgesproken vragen ze van een bestandsformaat die GG helaas niet kan maken..

Om de sticker tegen deze lage prijs te kunnen drukken heeft de drukker een vectorbestand nodig. Dit schijnt een bestand te zijn waarop alles beter te zien is enz. enz..

Is er misschien iemand buiten GreyGriffin die het betreffend bestand kan omzetten naar een vector bestand. Je hebt hier bijv Adobe Illustrator nodig of FreeHand.. Het zou geweldig zijn als iemand dit kan.. Ik ben anders genoodzaakt dit aan de drukker te vragen en dan wordt de prijs helaas 3 x zo duur :(

Alex doe mij ook zo een sticker

zal er erg zuinig op zijn.

Ps zit hij geplakt op de buiten zijde of op de binnen zijde

Groeten J wijnands

Deze wordt geplakt op de buitenzijde omdat deze een dominglaag heeft. De sticker heeft een leuxeuitstraling zeg maar..