scorpioshuma Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 Alleen kan hij niet de maat 11cm x 4cm leveren ,maar wel de maat 80x29cm. Dit is de grootse maat die deze kan leveren. Dat is wel heel erg groot ! Voor de duidelijkheid, je bedoeld neem ik aan de 8 x 2,9 cm / 80 x 29 mm ?? Quote
Alex VB Geplaatst 13 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2010 Dat is wel heel erg groot !Voor de duidelijkheid, je bedoeld neem ik aan de 8 x 2,9 cm / 80 x 29 mm ?? Die maat bedoelde ik ook.. 80 x 29 mm.. Ook ik maak af en toe een foutje Quote
nortukker Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 Hallo, ik betaal liever iets meer voor een mooie sticker dan voor deze. Want dit ziet er niet zo netjes uit. Quote
burgemeester Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 Hallo Kia fans, Ook ik doe graag mee aan aan deze Club-sticker ! Ben dus ook bereid wat meer te betalen voor een "knappe" sticker ! Maaaar, kalmpjes aan, dan breekt het lijntje niet h Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 14 Februari, 2010 Geplaatst 14 Februari, 2010 Hoi Alex, Na een weekendje wintersport (ahum ) ook mijn 'gepeperde' reactie op de sticker: - Vormgeving: Mij iets t Quote
Alex VB Geplaatst 15 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Februari, 2010 Voor de mensen die besteld hebben. Ik wacht nog even met het doorgeven van de bankgegevens waarop jullie de betaling van de sticker(s) kunt doen. Ik wil nl. eerst zeker zijn dat de sticker conform onze eisen is.. Dus zodra de definitieve lay-out er is krijgen jullie een mail met de gegevens. Quote
KIASOULAP Geplaatst 15 Februari, 2010 Geplaatst 15 Februari, 2010 Deze is dus echt niet mooi. Matte achtergrond en zwarte letters komt beter uit, denk ik zo... Quote
Alex VB Geplaatst 24 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2010 Het was eventjes stil aan het clubsticker front tot vandaag. Zie bijllages voor een nieuwe proefdruk van een andere drukker. Volgens mij is deze beter gelukt dan de vorige.. Quote
Venga OK Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Zijn de letters nu grijs of roodachtig?? De vorm is beter Quote
Alex VB Geplaatst 24 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2010 Ik ben helaas geen fotograaf zodat de letters rood lijken. Ze zijn mooi antraciet. Deze drukker heeft het ontwerp van GG overgenomen en daarover een dominglaag gedaan. Beter kan het volgens mij niet. Quote
Franske Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Die zien er inderdaad een stuk beter uit dan de vorige! en de prijs van deze? Ik heb dan voor mijn vriendin d'r Picanto ook wel interesse! Grt. Franske Quote
leeuw Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Dit ziet er veel beter uit, dit is ongeveer hetzelfde ovaal dan het logo. Ik ben benieuwd hoe ze op de auto's uitzien. Quote
mr_pimp_ Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 ja ik wil ook wel een sticker;) mvg kevin Quote
Alex VB Geplaatst 24 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2010 Die zien er inderdaad een stuk beter uit dan de vorige! en de prijs van deze? Ik heb dan voor mijn vriendin d'r Picanto ook wel interesse! Grt. Franske Bedrag blijft Euro 5,- Quote
brouwer2001 Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 hoi alex, ziet er een stuk beter uit. Quote
nortukker Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 Hallo Alex , Dit ziet er inderdaad netjes uit. KEURIG. Quote
Smart Geplaatst 24 Februari, 2010 Geplaatst 24 Februari, 2010 (aangepast) Ik ben er blij mee:mrgreen: Bedankt voor je goede zorgen tot nu toe:wink: 24 Februari, 2010 aangepast door Smart Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 26 Februari, 2010 Geplaatst 26 Februari, 2010 Hoi Alex, Dat ziet er een stuk beter uit zeg! Wat is de levertijd als je de serie gaat bestellen?? En hoeveel laat je er dan maken? Word dit em, of krijg je van een andere drukker nog een proefdruk?? (mocht je bij meer drukkers een proefdruk hebben aangevraagd..) Groetjes, Peter Quote
Alex VB Geplaatst 26 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2010 (aangepast) Hoi Peter, Eventjes stiekem op het werk antwoorden.. Aantal is 100. Dit is een minimum. Anders komen we niet aan de kosten van 26 Februari, 2010 aangepast door Alex VB Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Hoi Alex, Die meest linker vind ik er eigenlijk best wel goed uit zien! Is dat nou een 'zilveren' achtergrond, of lijkt dat zo terwijl het chroom is? Groetjes, Peter Quote
Alex VB Geplaatst 27 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 27 Februari, 2010 Hoi Peter, Ondergrond is chroom/RVS en hij is 15mm hoger dan de vorige sticker. Deze proefdruk is gedaan via Digitaaldruk en de definitieve druk wordt gedaan via zeefdruk. De keus is aan de bestellers.. Ik geef eenieder een paar dagen de tijd om te antwoorden en dan gaan we bestellen.. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Hoi Alex, maak dan even een nieuw topic en plaats daar de verschillende stickers op rij met een eigen nummer. Je kunt mensen dan laten reageren, of middels een Poll laten stemmen door het sticker nummer aan te geven dat zij het liefst willen hebben. Doe dat bewust even in een nieuw topicje, dan houden we het denk ik wat 'schoner'? Gewoon 3 weken de tijd geven voor die poll en daarna is de keuze voor jou gemaakt denk ik? Als je de poll open instelt, kun je zien wie wat heeft gestemd. Het lijkt mij voldoende als men maar 1 keuze kan maken in die poll? Groetjes, Peter Quote
Gast Jantje Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 ondanks dat dit niet de sticker is die ik wil, is de linker wel het mooiste. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Mocht het niet die linker worden, dan zou ik die wel willen hebben... Zoals die eruit ziet zou ik daarmee overwegen of die een plekje op de auto krijgt... Groetjes, Peter Quote
Smart Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Ik vind die linker het mooist qua kleur en uitstraling, maar volgens mij staat de tekst wat te hoog. Kan dat kloppen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.