Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Met deze prijs ben ik het helemaal eens, dus mijn bestelling blijft.

Hallo Alex,

Ik vind de prijs o.k.

Maar kun je er voor mij 3 doen i.p.v. de 2 die ik bestelt heb????

gr.Tom.

Geplaatst

Alex,

Voor mij is de bestelling oke!!!!

Vind het een goede prijs :)

Gr Daiz

Geplaatst

Hoi Alex,

Ik weet niet zeker of het erbij in zit, dat zou ik na moeten kijken, maar ik heb Adobe Suite liggen, waarmee ik o.a. PDF bestanden kan maken.

Ik zal even kijken of ik dat zo terug kan vinden (e.e.a. staat hier nog ingepakt te zijn... :wink: ). Als het erbij in zit laat ik het je even weten.

Wat was je met mij van plan met betrekking tot de betaling van de stickers???

Stuur me anders even een mail of een PB?

Hoewel ik de sticker vrijwel zeker niet op mijn Rio ga plakken, wil ik er toch

Geplaatst

Hoi Peter,

Het probleem met het vectorberstand is opgelost. Daarvoor moet ik Bigwade en zijn zoon bedanken..

Ik zal je een PB sturen met hoe ik het 1 en ander in gedachten heb mbt de betaling van deze stickers. Het is nu nog eventjes wachten op enkele proefdrukken die ik krijg.

Geplaatst
Ha Alex

5 euro voor een sticker? prima toch?

grz Jan wijnands

Is nog steeds

Geplaatst
........dan kunnen wij mee genieten van wat er gaat komen....

Jottum......:mrgreen:

Geplaatst
mijn bestelling van 2 stickers blijft gewoon staan,

ik ben wel benieuwd waar ik 'm ga plakken.

Alleen jij weet dat.....:mrgreen:

Geplaatst

Je staat genoteerd...

Het begint aardig op te schieten met de sticker... Zodra de proefdruk er is plaats ik een foto of scan hem in via de laserscanner op mijn werk. Zo kunnen jullie kijken hoe de sticker eruit zal zien die jullie krijgen.

Na goedkoering van de offerte en proefdruk zal ik via Peter eenieder de gegevens sturen om te betalen. Ik hanteer hierbij wel het principe van "geen betaling, geen sticker"

Geplaatst

Hallo mede forumleden,

bijgevoegd een proefdruk van de KIAclub domingsticker. Helaas is deze mijns inziens niet helemaal goed gelukt (De foto).

Graag jullie ongezouten mening:

Foto-ZZRBQ33B.jpg

Foto-S4R48Y3P.jpg

Zelf heb ik het idee dat de letterkleur iets donkerder mag of de achtergrond niet glanzend maar matchroom.

Geplaatst

Dit is slecht nagemaakt en LIJKT niet op het ontwerp

De ovaal is veel te scherp en letters zitten tegen de rand.

Skippen maar lijkt me.

Al iets gehoord van die MacFreak forum gast ?

grtz

Frank

Geplaatst (aangepast)

Die macfreaK forumgast kan niet leveren wat we vragen.. De maat die we willen is al te groot voor hem..

Ik heb ook nog andere voorbeelden gehad per email maar door de bestandsgrote kan ik deze niet plaatsen.. BW you've got mail!! ;)

EDIT: Het kan eruit zien als of de letters tegen de rand aanzitten, maar dat komt meer door mijn fotografische belemmeringen dan door de sticker zelf! De afstand van de rand tot de hoogste letter is 3mm. De maten van de sticker zijn 110mm x 40mm precies. Misschien kan deze opgerekt worden naar 110mm x 50mm.

aangepast door Alex VB
Geplaatst

Inderdaad een nep domesticker die veel te veel chroom laat zien.

Ik vind de mat chroom uitvoering mooier. Maar was het niet de bedoeling om de letters ook in antraciet te doen?

Geplaatst

Nu ik de sticker zie, valt hij zwaar tegen.

Is het misschien niet mogelijk de style van het Kia logo aan te houden, uiteraard wel met de tekst van de club.

Als het er dan in de zwart met chroom uitvoering komt............lijkt mij dat mooier dan de nu gepresenteerde uitvoering.

kia_logo_chrome.jpg

Geplaatst

Ik zie ook liever mat chroom met zwarte letters, en de ovaalvorm van het normale kia loge aanhouden, is wat rustiger op de achterklep. En ik vind het geweldig de tijd en energie wat jullie hierin steken, bedankt hiervoor.

Geplaatst

De mensen hebben gestemd voor de maat 11cm x 4cm. en de proefdruk is precies deze maat. Het logo op mijn cee'd achter is 13cm x 6cm, maar dat vonden de meeste te groot.

Ik heb nog steeds offertes open staan, maar daarvan is de kostprijs 2x zo duur als bij deze drukker.. Ook heb ik nog een drukker gecontacteerd die BW mij heeft aangeraden. Alleen kan hij niet de maat 11cm x 4cm leveren ,maar wel de maat 80x29cm. Dit is de grootse maat die deze kan leveren..

Er wordt dus erg hard gewerkt om de nieuwe sticker zo goed als het ontwerp van GG te krijgen.Het kost alleen wat tijd en misschien wat meer geld..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...