Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• Reacties 244
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

hoi alex

hou je op de hoogte.

laat je iets weten als ik ze krijg.

groetjes

en alvaste bedankt ivm de moeite die je doet voor de stickers en dergelijke

prodavyceed

Geplaatst

Vandaag de KiaClubstickers ontvangen. Bedankt Alex en eega voor al jullie moeite. We gaan hem plakken.

Geplaatst

Nee? Waarom mogen wij hem niet plakken?

Geplaatst

Naar bed zei ik.

w.b. die stickers

Die zitten er al op !

Herejee, laat je verrassen, grrrrrrrrr.

• 3 weken later...
Gast Angelique
Geplaatst

Wat is de gemiddelde levertijd van zo'n stickertje ? :sleep1:

Geplaatst
Wat is de gemiddelde levertijd van zo'n stickertje ? :sleep1:

bij mij duurde het ongeveer een weekje.

Geplaatst

Hoi Angelique,

Excuses voor het niet versturen, maar ik zat voor mijn werk in het buitenland en ben pas gisterochtend retour gekomen. Vandaag moest ik eventjes mijn gezicht laten zien op ons hoofdkantoor in Brussel.. De Stickers worden morgen verstuurd... Dan heb je ze deze week binnen..

• 2 weken later...
Geplaatst

Niet ontvangen?? Ik heb ze van diegene die allemaal nabesteld hebben vorige week maandag op de post gedaan.

Ze zijn dan wel allemaal verstuurd met de Belgische post maar dit is erg.... Nou ja.. Dan nog maar eens proberen.. Ontvang je ze dubbel heb je geluk..

Geplaatst

Ik doe morgen een hernieuwde poging.. Het is toch niet zo dat de postbodes de stickers zo mooi vinden dat ze deze zelf houden? ;)

Ik heb gelukkig nog een paar reserve liggen.. Het komt allemaal goed. het vergt alleen helaas een beetje geduld lijkt het wel..

Gast Angelique
Geplaatst
Niet ontvangen?? Ik heb ze van diegene die allemaal nabesteld hebben vorige week maandag op de post gedaan.

Ze zijn dan wel allemaal verstuurd met de Belgische post maar dit is erg.... Nou ja.. Dan nog maar eens proberen.. Ontvang je ze dubbel heb je geluk..

Nope, niks ontvangen :-(

Geplaatst

Ik denk dat die honden het opgevroten hebben......:shock:

Gast Angelique
Geplaatst
Tja Drenthe.......

HAHA!

LOL, gezien onze eigen ervaringen met de Belgische post denk ik dat de misser meer daar gezocht moet worden dan in Drenthe, waar we netjes iedere dag post krijgen.

Gast Angelique
Geplaatst
Ik denk dat die honden het opgevroten hebben......:shock:

Tja, als die per postduif is verstuurd sluit ik dat niet uit :mrgreen: (iemand zijn duif kwijt :lol:?)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...