Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kheb weer n nieuwe, benieuwd wat Charlie Brown (Jim) ervan weet! (Uitdaginkje).

Ik denk dat ie ech moeilijk is. kHoop t van wel.

even een tip je moet proberen om geen plaatjes van internet te nemen maar een eigen foto 

copieer je foto url maar in google of zo dan krijg je in een paar klikjes een foto met jou auto er op 

Paramount-Group-Marauder-armored-vehicle

Geplaatst

Volgens mij ziter geen URL meer op als ik t fotootje bewerk heb in mijn fotobewerkprogram. Ik ken geen URL meer ontdekke op de Marauder (inderdaad) foto. Daarnaast puzzle ik ook wel met puzzles uit n boekie waro achterin de oplossinge staan. Kwestie van discipline om de puzzle op te losse en niet achterin te kijke; kschreef t al, t gaat om de uitdaging.

Nietdan?  :ninja:

Geplaatst

Of je kijkt Top Gear, dan weet je -net als ik- ook wat een Marauder is :-)

Maar van mij mag Aad een nieuwe poging doen :wink:

Wauw! Van de ene mag kblijve en de ander maak zich sterruk voor n verblijfvergunninkie. Ik verkneukel helemaal op dit forumpie! Lekkah zeg!  :tt1: :tt1: :tt1: :tt1: :tt1:

Geplaatst

Volgens mij worden we op een verkeerd spoor gezet. Is zeker zo'n 45 km auto haha. Aixam of Microcar :P

Geplaatst

Je zat in de buurt Murcielaygo maar ik ook met mijn 45 km wagen :P

Geplaatst

Was een geintje :)

Is ook zeker niks mis met een Rover alleen associeer ik ze met rustig rijgedrag. Vandaar de bemerking.

En zoals ik al eerder aangaf vind ik de kleur erg mooi

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...