Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee dit lijkt wel een velg van de delorian

nog steeds een schitterende wagen zelfs na al die jaren

88mph.jpg

hier en daar wat chroom accessoires en het kan zomaar wat worden :P

Geplaatst

Echt apart! Volges mij is n Delorian standaard geborsteld RVS. Deze lijkt mij gepolijst RVS; dat zietter bijna uit als chroom maar t metaal is n ietsje donkerder. Scheelt 1 zonnebril. :cool:

Geplaatst

Het is juist;

rjp_140125.jpg

Dit was de mijne, VIN#05141

Schrijf het allen wel goed; De Lorean is de officiële schrijfwijze, zonder spatie mag ook.

Plaatwerk is idd geborsteld RVS type 304, geschroefd op een kunststof kuip die op zijn beurt weer op een epoxy-gecoat stalen frame staat.

Sorry voor de late reactie; was uit eten bij Fifteen Amsterdam voor de verjaardag van mijn vrouw...

• Like 1
Geplaatst

Ik dacht eerder aan een soort van Kia concept car. Die features in de koplamp lijkt erg op de Rio Amerikaanse uitvoering

Geplaatst

Ik dacht eerder aan een soort van Kia concept car. Die features in de koplamp lijkt erg op de Rio Amerikaanse uitvoering

nee ook niet 

moet wel zeggen dat je deze auto ook als concept auto kan tegen komen  ben ik net achter gekomen 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...