tonisaez Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Heeft iemand een Venga met die start stop knop, en die "open zonder sleutel" funktie? Quote
tonisaez Posted April 14, 2010 Author Posted April 14, 2010 het staat namenlijk wel in het instruktieboekje, lijkt me wel handig. Quote
wilcot Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 is alleen in het buitenland te krijgen niet in nederland Quote
John Cassels Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 In Italy , it's not called keyless entry and for sure not sleutelloze toegang. Maybe intrada nokeyo ?. Quote
Smart Posted April 15, 2010 Posted April 15, 2010 In Italy , it's not called keyless entry and for sure not sleutelloze toegang.Maybe intrada nokeyo ?. Hahahahah! Je weet het John......vanaf nu hou ik jou in de gaten!! Quote
bigmac Posted June 19, 2012 Posted June 19, 2012 Heeft iemand een Venga met die start stop knop, en die "open zonder sleutel" funktie? Wat gebeurt er als je onder het rijden de sleutel uit het raam gooit (ik stel me een echtelijke ruzie voor )? Gaat je auto dan op stuurslot en stopt? Quote
Crum Posted June 19, 2012 Posted June 19, 2012 nee, auto blijft gewoon rijden, zolang als dat er snelheid is v/d auto zal deze niet op stuurslot gaan. Er zal hooguit een piep te horen zijn en de mededeling op het scherm staan dat de sleutel niet meer in het voertuig aanwezig is. Quote
MiNi0101 Posted June 19, 2012 Posted June 19, 2012 Mijn vriendin stapte laatst uit bij de supermarkt ik zou even parkeren, sleutel zat in haar tas, gelukkig alleen een irritante piep, verder geen auto op stuurslot, moeilijk doen, theater Quote
bigmac Posted June 19, 2012 Posted June 19, 2012 OK, bedankt voor de info. Mijn vader reed (vorige eeuw) eens een keer van de snelweg een parkeerplaats op en haalde zijn sleutel uit het contact (al rijdend). En niet aan het stuurslot gedacht. Hij werd er dus even erg druk mee. Quote
Derrek Posted June 20, 2012 Posted June 20, 2012 Bij de Rio kun je de sleutel onderweg zo uit het raam gooien. Gebeurt niets. Alleen als je hem uit zet en daarna weer wilt starten, dan gaat dat niet. De sleutel wordt blijkbaar alleen gecontroleerd bij het indrukken van de startknop. Overigens vind ik het systeem vooral ook handig voor de kofferbak. Loop je met een berg boodschappen in je handen, dan hoef je niet eerst een sleutel uit je zak te vissen, maar kun jede klep zo openen. Quote
tonisaez Posted June 20, 2012 Author Posted June 20, 2012 Bij mij kan ik helaas, de kofferbak niet openen zonder de knop van de voordeurgreep in te drukken, want ik heb een alarm in laten bouwen, en hij gaat aan als ik het wel doe. Als ik het eerder had geweten hat ik nooit een extra alarm in laten bouwen. Het schijnt dat de alarm wordt uitgeschakeld met de voordeuren, maar de achterklep is apart aangesloten aan het hele systeem. Quote
Recommended Posts