bigwade Geplaatst 28 Juni, 2010 Geplaatst 28 Juni, 2010 Domme vragen bestaan niet, HAHA! Er zijn ook iGadgets zonder BT, vandaar die kabel. Ik zie Smart a.s. zat en heb zo'n kabeltje en dat kunnen we dus even proberen. nog 7.. Quote
Remko .me Geplaatst 28 Juni, 2010 Geplaatst 28 Juni, 2010 Als je gebruikt maakt van de iPod kabel, kun je zoeken op artiesten e.d...... bij comfort pack wel Quote
Smart Geplaatst 28 Juni, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Juni, 2010 Toch even een reactie mijnerzijds. Ik heb bij aankoop van de auto een iPod/USB-kabel opgevoerd op mijn wenslijstje. De dealer gaf aan dit te regelen via Kia NL (blijkbaar via een Kia-dealer). Van Peterrrrr begrijp ik dat een subdealer dezelfde informatiestroom kan raadplegen als de Kia-dealer. Nu trekt de Kia-dealer aan de overkant de keutel in, en wil de kabel verkopen als accessoire voor Quote
Venga OK Geplaatst 29 Juni, 2010 Geplaatst 29 Juni, 2010 Domme vragen bestaan niet, HAHA!Er zijn ook iGadgets zonder BT, vandaar die kabel. Ik zie Smart a.s. zat en heb zo'n kabeltje en dat kunnen we dus even proberen. Ik heb de kabel wel meteen gekregen bij de auto in Januari. Werkt erg goed meet de Ipod (X-ecutive uitvoering) Een nadeel van het kabeltje heeft mij toch doen switchen naar een usb-stick. De kabel is te kort om de Ipod in het dashboard kastje te leggen. Hierdoor ligt de ipod in het zicht en moet deze elke keer weggelegd worden bij parkeren. Met de Delock USB heb ik dit niet. Deze valt niet op. Met een goed map indeling kun je ook op Quote
Venga1 Geplaatst 29 Juni, 2010 Geplaatst 29 Juni, 2010 Voorlopig ligt de kabel werkeloos in de auto, met een toenemende handelsprijs begrijp ik!Groet, Peter Haha, ik zou het nog lang laten liggen. Dan wordt de kabel goud waard. Ik zou zelf ook geen IPod in de auto willen hebben. De Delock USB stick zit er bij mij altijd in, en je ziet het haast niet Die kabel geeft zo'n rommel in je bakje, Quote
Venga1 Geplaatst 29 Juni, 2010 Geplaatst 29 Juni, 2010 Domme vragen bestaan niet, HAHA!Er zijn ook iGadgets zonder BT, vandaar die kabel. Ik zie Smart a.s. zat en heb zo'n kabeltje en dat kunnen we dus even proberen. nog 7.. Voor 140 euro en een klein beetje heb je er een met bluetooth!! Dit zou ik nog eerder doen, dan kan je het apparaat in het kastje leggen, uit het zicht dus!! nog 3 Quote
Leon Geplaatst 29 Juni, 2010 Geplaatst 29 Juni, 2010 Haha, ik zou het nog lang laten liggen.Dan wordt de kabel goud waard. Ha, dat kabeltje ligt in mijn Cee'd ook al bijna anderhalf jaar werkloos in het dashboardkastje (ik heb geen ipod), is zelfs nog niet uit de verpakking geweest Liefhebbers mogen nu een bod plaatsen Quote
Smart Geplaatst 2 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 Juli, 2010 Nog niets ontvangen. Blijkbaar zijn de postbodes bezweken aan de hitte..... Quote
Smart Geplaatst 3 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 Juli, 2010 (aangepast) Hey Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik heb de iPod kabel vandaag met de post mogen ontvangen. Gelijk maar even geprobeerd met de iPod en het werkt perfect. Nogmaals heel erg bedankt! Een applausje waard voor deze verkoper van Kia-dealer: LEENDERT VAN DEN BORN uit Breda:clap: Be carefull outthere! 4 Juli, 2010 aangepast door Smart Quote
Peterrrrr Geplaatst 4 Juli, 2010 Geplaatst 4 Juli, 2010 Leendert van den Born kan groter he nee hoor, graag gedaan en veel plezier ermee ! Quote
Smart Geplaatst 4 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2010 U vraagt, wij draaien! Bedankt, gaat zeker lukken! Quote
Alex VB Geplaatst 5 Juli, 2010 Geplaatst 5 Juli, 2010 Persoonlijk vind ik het nog niet opvallen... Bij welke dealer werkt Peterrrrrrrrr..??? Quote
Smart Geplaatst 5 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 Juli, 2010 Persoonlijk vind ik het nog niet opvallen... Bij welke dealer werkt Peterrrrrrrrr..??? Een bril zou niet misstaan...wat vind je daarvan? Quote
Smart Geplaatst 12 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Juli, 2010 Is dit de nieuwe Venga van moederconcern Hyundai, de iM20? Quote
Venga1 Geplaatst 13 Juli, 2010 Geplaatst 13 Juli, 2010 Is dit de nieuwe Venga van moederconcern Hyundai, de iM20? Ik vind het wel heel mooi! Waar zijn die velgen te koop, die zien er heel goed uit! Net iets meeer rondingen als de Venga. Quote
Smart Geplaatst 13 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Juli, 2010 Ik vind de voorkant lekker agressief ogen. De grill oogt in ieder geval mooier. Maar het kan ook een fake foto zijn, om iedereen op het verkeerde been te zetten. Afwachten dus maar. Dat type velg wordt door diverse fabrikanten aangeboden. Kijk anders een op www.online-velgen.nl. Quote
Peterrrrr Geplaatst 13 Juli, 2010 Geplaatst 13 Juli, 2010 Ik vind het er ook niet verkeerd uit zien ! Grill hoeft voor mij niet zo, maar de koplampen zijn wel mooi ! Quote
Tinusplots Geplaatst 13 Juli, 2010 Geplaatst 13 Juli, 2010 Vind hem mooier als de Venga, wat kost ie? Quote
Peterrrrr Geplaatst 13 Juli, 2010 Geplaatst 13 Juli, 2010 Is volgens mij wel een photoshop hoor... Quote
Smart Geplaatst 13 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Juli, 2010 Ik vermoed ook een fotoshop, maar ondanks dat is het wel goed gedaan. @Tinusplots Er is nog helemaal niets over deze auto bekend, laat staan prijzen of naam van het model. Het zijn allemaal nog speculaties. Quote
antonief Geplaatst 13 Juli, 2010 Geplaatst 13 Juli, 2010 Kijk hier maar ff http://designrm.wordpress.com/2010/02/06/impression-hyundai-im20 Quote
BaBaCC Geplaatst 14 Juli, 2010 Geplaatst 14 Juli, 2010 Zonder alle Venga-rijders voor het hoofd te stoten, vind ik deze Hyundai (als hij werkelijk zo het productieproces ingaat) mooier, sportiever en de lijnen vloeiender ogen dan de Venga. Zal dan ook een geduchte concurrent worden, vrees ik. Barry Quote
Gast Jantje Geplaatst 14 Juli, 2010 Geplaatst 14 Juli, 2010 Zonder alle Venga-rijders voor het hoofd te stoten, vind ik deze Hyundai (als hij werkelijk zo het productieproces ingaat) mooier, sportiever en de lijnen vloeiender ogen dan de Venga.Zal dan ook een geduchte concurrent worden, vrees ik. Barry Dat hou je toch altijd wel. Zo is de kia sportage mooier dan de hyundai ix35 in mijn ogen. Ik vond vroeger de eerste generatie seat alhambra ook mooier dan de volkswagen en ford versie. Quote
Smart Geplaatst 14 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Juli, 2010 (aangepast) Ik begin er steeds meer in te geloven dat het een photoshop is. Hyundai is behoudener met hun modellen in tegenstelling tot Kia. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een goede aankoop heb gedaan. 15 Juli, 2010 aangepast door Smart Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.