Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Domme vragen bestaan niet, HAHA!

Er zijn ook iGadgets zonder BT, vandaar die kabel.

Ik zie Smart a.s. zat en heb zo'n kabeltje en dat kunnen we dus even proberen.

nog 7..

• Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Toch even een reactie mijnerzijds. Ik heb bij aankoop van de auto een iPod/USB-kabel opgevoerd op mijn wenslijstje. De dealer gaf aan dit te regelen via Kia NL (blijkbaar via een Kia-dealer).

Van Peterrrrr begrijp ik dat een subdealer dezelfde informatiestroom kan raadplegen als de Kia-dealer.

Nu trekt de Kia-dealer aan de overkant de keutel in, en wil de kabel verkopen als accessoire voor

Geplaatst

Ik heb de kabel wel meteen gekregen bij de auto in Januari. Werkt erg goed meet de Ipod (X-ecutive uitvoering) Een nadeel van het kabeltje heeft mij toch doen switchen naar een usb-stick. De kabel is te kort om de Ipod in het dashboard kastje te leggen. Hierdoor ligt de ipod in het zicht en moet deze elke keer weggelegd worden bij parkeren. Met de Delock USB heb ik dit niet. Deze valt niet op.

Met een goed map indeling kun je ook op

Geplaatst
Voorlopig ligt de kabel werkeloos in de auto, met een toenemende handelsprijs begrijp ik!

Groet, Peter

Haha, ik zou het nog lang laten liggen.

Dan wordt de kabel goud waard.

Ik zou zelf ook geen IPod in de auto willen hebben.

De Delock USB stick zit er bij mij altijd in, en je ziet het haast niet

Die kabel geeft zo'n rommel in je bakje,

Geplaatst

nog 7..

Voor 140 euro en een klein beetje heb je er een met bluetooth!!

Dit zou ik nog eerder doen, dan kan je het apparaat in het kastje leggen, uit het zicht dus!!

nog 3

Geplaatst
Haha, ik zou het nog lang laten liggen.

Dan wordt de kabel goud waard.

Ha, dat kabeltje ligt in mijn Cee'd ook al bijna anderhalf jaar werkloos in het dashboardkastje (ik heb geen ipod), is zelfs nog niet uit de verpakking geweest :lol:

Liefhebbers mogen nu een bod plaatsen :roll::mrgreen:

Geplaatst

Nog niets ontvangen. Blijkbaar zijn de postbodes bezweken aan de hitte.....

Geplaatst (aangepast)

Hey Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik heb de iPod kabel vandaag met de post mogen ontvangen. Gelijk maar even geprobeerd met de iPod en het werkt perfect.

Nogmaals heel erg bedankt! Een applausje waard voor deze verkoper van Kia-dealer: LEENDERT VAN DEN BORN uit Breda:clap::yes:

Be carefull outthere!

aangepast door Smart
Geplaatst

U vraagt, wij draaien!

Bedankt, gaat zeker lukken!

Geplaatst

Persoonlijk vind ik het nog niet opvallen... ;) Bij welke dealer werkt Peterrrrrrrrr..???

Geplaatst
Persoonlijk vind ik het nog niet opvallen... ;) Bij welke dealer werkt Peterrrrrrrrr..???

Een bril zou niet misstaan...wat vind je daarvan?;)

Geplaatst

Is dit de nieuwe Venga van moederconcern Hyundai, de iM20?

HyundaiiM20.jpg

Geplaatst
Is dit de nieuwe Venga van moederconcern Hyundai, de iM20?

HyundaiiM20.jpg

Ik vind het wel heel mooi!

Waar zijn die velgen te koop, die zien er heel goed uit!

Net iets meeer rondingen als de Venga.

Geplaatst

Ik vind de voorkant lekker agressief ogen. De grill oogt in ieder geval mooier. Maar het kan ook een fake foto zijn, om iedereen op het verkeerde been te zetten. Afwachten dus maar.

Dat type velg wordt door diverse fabrikanten aangeboden. Kijk anders een op www.online-velgen.nl.

Geplaatst

Ik vermoed ook een fotoshop, maar ondanks dat is het wel goed gedaan.

@Tinusplots

Er is nog helemaal niets over deze auto bekend, laat staan prijzen of naam van het model. Het zijn allemaal nog speculaties.

Geplaatst

Zonder alle Venga-rijders voor het hoofd te stoten, vind ik deze Hyundai (als hij werkelijk zo het productieproces ingaat) mooier, sportiever en de lijnen vloeiender ogen dan de Venga.

Zal dan ook een geduchte concurrent worden, vrees ik.

Barry

Geplaatst
Zonder alle Venga-rijders voor het hoofd te stoten, vind ik deze Hyundai (als hij werkelijk zo het productieproces ingaat) mooier, sportiever en de lijnen vloeiender ogen dan de Venga.

Zal dan ook een geduchte concurrent worden, vrees ik.

Barry

Dat hou je toch altijd wel. Zo is de kia sportage mooier dan de hyundai ix35 in mijn ogen.

Ik vond vroeger de eerste generatie seat alhambra ook mooier dan de volkswagen en ford versie.

Geplaatst (aangepast)

Ik begin er steeds meer in te geloven dat het een photoshop is. Hyundai is behoudener met hun modellen in tegenstelling tot Kia. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik een goede aankoop heb gedaan.

aangepast door Smart

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...