Jump to content

Navigatie c'eed begin 2008 met CD-rom

dikkie

Recommended Posts

Dat is echt schandalig, die prijzen! Zeker als je nog maar zo'n recent navigatiesysteem hebt.

Misschien eens polsen bij een andere dealer (die wel kopietjes maakt :wink:)?

Ik weet dat het niet netjes is, maar soms kan je niet anders tegenover je klanten. Ik heb hetzelfde meegemaakt bij Chrysler/Jeep. Ik werkte daar toen er ook net een 'nieuw' dvd navigatiesysteem werd geintroduceerd. Kostte goud geld, maar software was hopeloos. Na driekwart jaar kwam er een update, moet je niet denken dat deze kosteloos werd gegeven aan de klanten die dat jaar een nieuwe auto hadden gekocht :-(

Wij hebben toen als garage gewoon 1 aangekocht en kopies gemaakt voor sommige klanten, niet omdat we mee wilden doen aan illegale handel, wel om onze klanten de service te kunnen geven waar ze recht op hebben.

Begrijp ik goed dat je een 2 jaar "oude" navi hebt voor pak em beet 1400 eu en dat een update na 2 jaar 700 euro kost ?

Geldt dat voor elke Kia Navi ?

Nou ben ik toch al niet zo'n fan van die inbouw navi's maar dit is echt absurd.

2100 euro is in oud geld (jaja, daar istie weer) 4620 gulden

Nou die piraterij zou niet hoeven.

Voor 59 euri heb je idd een TT update en voor 40 eu extra krijg je er nog een machine bij ook.

Dit is een vorm van diefstal.

Je zal maar zo'n inbouwding via een of ander pret-pakket hebben zitten, dan zit je er wel aan vast of gaat voor de TT route (leuke trouwens..)

• 3 months later...
Op FTD staan ook schijven voor navteq nieuwste versie? Maar zouden deze dan ook gelden voor de navi in de seven uitvoering??

VDO Dayton: PC/MS 5700(pro), PC/MS 5500, PC 5510(pro)

Landen die worden gedekt zijn:

Albani

Heren,

Zoals eenieder weet is het promoten van downloadsites op ons forum niet gewenst en is piraterij strafbaar.

Ik vraag jullie deze praktijken - promotie van - in het openbaar op ons forum te staken.

Heren,

Zoals eenieder weet is het promoten van downloadsites op ons forum niet gewenst en is piraterij strafbaar.

Ik vraag jullie deze praktijken - promotie van - in het openbaar op ons forum te staken.

ik promoot niks maar de meeste mensen weten wel waar abraham de mosterd:yes: haalt

Heren,

Ben ik het wel mee eens dit soort zaken kun en moet je idd ergens anders gaan halen cq doen.

Maar info over wat voor systeem het mocht zijn kan natuurlijk wel.

De link zou ik persoonlijk wel halen.

Software is idd piraterij muziek en film niet deze mag je een copy van maken mits het voor eigen gebruik is.

Bij software mag dit gewoon niet.

Het zou sneu zijn als dit schade aan het forum te weeg bracht ook al zit ik er pas 2 weken.

Het is de perfecte bron voor de kia rijders in nederland en belgie

ps ik heb het getest en deze werkt ,ik gooi nu natuurlijk de cd weer weg:D

Alleen benelux is getest andere cd's niet.

Wel is er een verschilt met de oude uit 2007 mijn huisnummer wordt ineens niet meer herkent :(

Edited by simba