jeroen1970 Geplaatst 4 September, 2010 Geplaatst 4 September, 2010 Ik heb het er ook opgezet, en ook heel eigenwijs me eigen adres in het navigatie menu ingetikt, dat kon voor de update niet, nu wel. Ondanks dat met zegt dat dit alleen de update voor de nederlandse taal is, lijkt het erop dat deze versie toch meer dan doet. Jeroen Quote
HobbyRobby Geplaatst 6 September, 2010 Geplaatst 6 September, 2010 De door navteq beloofde kaartupdate voor Q2 (dat toch echt eind juni was) is inmiddels van de Navteq site verdwenen. Ik lees op een Hyundai site dat het nu einde van het jaar wordt.... De software updates die nu verkrijgbaar zijn zijn overigens exact gelijk aan die voor Hyundai. En ook op http://www.autozine.nl/text/comment_toon.php?mok=1632&p=1 dezelfde klachten als hier op het forum (over navigatie en bluetooth dan, de levering van auto's door Hyundai is zo te zien helemaal drama geweest) Quote
HobbyRobby Geplaatst 7 September, 2010 Geplaatst 7 September, 2010 (aangepast) De door navteq beloofde kaartupdate voor Q2 (dat toch echt eind juni was) is inmiddels van de Navteq site verdwenen. Ik lees op een Hyundai site dat het nu einde van het jaar wordt.... De software updates die nu verkrijgbaar zijn zijn overigens exact gelijk aan die voor Hyundai. En ook op http://www.autozine.nl/text/comment_toon.php?mok=1632&p=1 dezelfde klachten als hier op het forum (over navigatie en bluetooth dan, de levering van auto's door Hyundai is zo te zien helemaal drama geweest) Het wordt inmiddels medio 2011!!! Ik heb maar vast een TomTom update gedownload. 7 September, 2010 aangepast door HobbyRobby spelfoutje Quote
bigwade Geplaatst 7 September, 2010 Geplaatst 7 September, 2010 Het wordt inmiddels medio 2011!!! Ik heb maar vast een TomTom update gedownload. Als dit echt zo is vind ik dat je van Kia kunt eisen dat er een ander, maar dan werkend, navigatie systeem in je auto wordt gemonteerd. (Je hebt er toch al teveel voor betaald, JVC dubbeldin heb je al voor 699 bij de navishop) Dit is echt te gek voor woorden. Quote
Richard Limburg Geplaatst 7 September, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2010 Het wordt inmiddels medio 2011!!! Ik heb maar vast een TomTom update gedownload. Niet te geloven, ze schuiven het zo maar weer vooruit!! Ik hoop dat de heren die een afspraak hebben bij Kia dit ook op hun agenda willen zetten!! Quote
HobbyRobby Geplaatst 7 September, 2010 Geplaatst 7 September, 2010 Als dit echt zo is vind ik dat je van Kia kunt eisen dat er een ander, maar dan werkend, navigatie systeem in je auto wordt gemonteerd.(Je hebt er toch al teveel voor betaald, JVC dubbeldin heb je al voor 699 bij de navishop) Dit is echt te gek voor woorden. Mee eens. Sterker nog: ik moet mijn auto nog krijgen (hij staat al klaar, maar mijn lease-auto moet nog 10 dagen - and counting ). Heb zojuist eens op de Navteq site gekeken naar hun kaarten met © 2010. Het nieuwe deel van de N36 tussen Almelo en Ommen kennen ze niet, op de satellietfoto ontbreekt het ook. De satellietfoto van mijn huis is minstens 4 jaar oud. Een gebouw dat er 4 jaar geleden is gebouwd staat er nog niet op. Dit belooft weinig goeds. Ik heb overigens niet zo heel veel betaald voor het systeem: het zat in de 7 business optie, waarbij het mij eigenlijk te doen was om de cruise- en climatecontrol. Maar toch.... Quote
HobbyRobby Geplaatst 7 September, 2010 Geplaatst 7 September, 2010 Het wordt steeds gekker. Op het ene zoom-level staat het er niet, op het andere (detail) wel. Wat een zootje daar..... Quote
Peter75 Geplaatst 7 September, 2010 Geplaatst 7 September, 2010 Ja je leest het goed hierboven. Ik heb zonder problemen de navigatie update geinstalleerd, achter is er iets vreemds aan de hand met de tijd die wordt aangegeven naar mijn bestemming. Ik start in Kampen en rijdt naar mijn werk in Harderwijk. Voorheen gaf de navigatie aan dat ik over de snelweg 43 km in 35 min afleg en over de dijk 37 km in 44 min. Na de update blijft de afstand en tijd over de snelweg gelijk, maar doe ik er 1 uur en 5 minuten over om de 37 km over de dijk af te leggen. ??? Als ik vervolgens over de dijk naar Harderwijk rijdt dan telt de klok wel heel snel af en ben ik gewoon rond de 45 minuten nodig. Hebben jullie ook dit soort vreemde wijzigingen?? Quote
HobbyRobby Geplaatst 7 September, 2010 Geplaatst 7 September, 2010 Ontmoedigingsbeleid sluipwegen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.