Gast Venga 2010 Geplaatst 20 Oktober, 2010 Geplaatst 20 Oktober, 2010 Goedendag allemaal,Vandaag 2 keer contact gehad met het service centrum van Kia Motors uit FRANKFURT, ik heb daar contact gehad met de kwaliteits manager van Kia Motors, die met 7 ingenieurs om de tafel zat. Waarvoor belde Kia Motors mij (kort), namelijk hierom: de problemen betreffende onze vorige Kia Venga, deze is namelijk zoals jullie zullen begrijpen inmiddels in Frankfurt om mee te helpen om de problemen op te lossen voor de meeste / alle Kia Venga's, voorts heb ik begrepen dat ze het liefst zo snel mogelijk de problemen willen op lossen en zullen (met mijn toestemming) met mij vaker in contact treden als ze vragen hebben, betreffende mijn ervaringen en storingen van de Kia Venga. Tevens wil ik jullie laten weten dat ik / wij dit een goed singaal vinden van Kia Motors. PS: de eerste contact werd via onze dealer gelegd. Dit is een heel goed bericht. Onze Venga heb ik bij Koops Apeldoorn KIA dealer ingeleverd en een leenauto gekregen. Onze Venga geeft zoveel problemen.....die mogen ze in Frankfurt hebben hoor. Quote
Smart Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 (aangepast) @Woeper Ik heb een matrix gemaakt met alle problemen totnutoe betreffende de Kia Venga. Deze heb ik tijdens het gesprek onverhandigd aan de director After Sales bij Kia NL. Mogelijk dat je deze misschien als leidraad kunt gebruiken voor de techneuten in Frankfurt. Laat maar horen of je hem wilt hebben. Hij is echter te groot om te plaatsen op het forum. Wanneer je een PB-tje achterlaat met e-mailadres, komt deze jouw kant op. 21 Oktober, 2010 aangepast door Smart schrijffout Quote
Woeper Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 @WoeperIk heb een matrix gemaakt met alle problemen totnutoe betreffende de Kia Venga. Deze heb ik tijdens het gesprek onverhandigd aan de director After Sales bij Kia NL. Mogelijk dat je deze misschien als leidraad kunt gebruiken voor de techneuten in Frankfurt. Laat maar horen of je hem wilt hebben. Hij is echter te groot om te plaatsen op het forum. Wanneer je een PB-tje achterlaat met e-mailadres, komt deze jou kant op. Smart ik heb je PB gestuurd. Groetjes woeper Quote
bigwade Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 Laat maar horen of je hem wilt hebben. Hij is echter te groot om te plaatsen op het forum. Wanneer je een PB-tje achterlaat met e-mailadres, komt deze jouw kant op. Wat is er te groot om hier te posten ? Quote
Smart Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 Wat is er te groot om hier te posten ? De matrix is 48kb en je kunt maximaal 19,5kb posten! Ik heb jou een mail gestuurd! Quote
bigwade Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 (aangepast) zuinigheid van het forum, konden we dat maar van de auto's zeggen. http://tinyurl.com/26hfjeg 1x klik en je hebt Smarts matrix binnen in je downloadmap van je PC.. 21 Oktober, 2010 aangepast door bigwade Quote
bigwade Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 BTW, ik heb het nog eens door gelezen, maar dat is wel een hele serieuze waslijst. Heb ik allemaal niet met mijn Sportage 02/2009 Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 22 Oktober, 2010 Administrators Geplaatst 22 Oktober, 2010 De matrix is 48kb en je kunt maximaal 19,5kb posten!Ik heb jou een mail gestuurd! ik weet niet wat voor bestandsformaat het is maar ik heb voor de reguliere formaten die grootte aangepast naar max 1 MB Quote
Smart Geplaatst 22 Oktober, 2010 Geplaatst 22 Oktober, 2010 (aangepast) Jheroen bedankt! Het betreft een Wordbestand. Hier bijgevoegd, zodat BW hem eraf kan gooien! 22 Oktober, 2010 aangepast door Smart Quote
Administrators Jheroen Geplaatst 22 Oktober, 2010 Administrators Geplaatst 22 Oktober, 2010 Jheroen bedankt! Het betreft een Wordbestand.Hier bijgevoegd, zodat BW hem eraf kan gooien! wil je dat het bestand achteraf niet zo makkelijk veranderd kan worden sla het dan op als PDF, t is maar een tip Quote
Smart Geplaatst 22 Oktober, 2010 Geplaatst 22 Oktober, 2010 (aangepast) Bedankt voor de tip! In mijn werk doe ik dat al met mijn jaarverslagen en andere documenten, maar ik had daar hier geen rekening mee gehouden. Gelijk maar het bericht geheel verwijderd en het document aangepast. Overzicht problemen Kia Venga.pdf 22 Oktober, 2010 aangepast door Smart Quote
Alex VB Geplaatst 22 Oktober, 2010 Geplaatst 22 Oktober, 2010 Het zijn toch een aantal klachten, maar ook een aantal oplossingen. Eens kijken hoe het verder gaat.. BTW. ik heb sinds gister ook last van klappende remmen.. Quote
Smart Geplaatst 22 Oktober, 2010 Geplaatst 22 Oktober, 2010 Het zijn toch een aantal klachten, maar ook een aantal oplossingen. Eens kijken hoe het verder gaat..BTW. ik heb sinds gister ook last van klappende remmen.. Die klapperende remmen heb ik uit deze topic gehaald. Quote
Peter Kia Venga Geplaatst 27 Oktober, 2010 Geplaatst 27 Oktober, 2010 Ook ik heb een rammelend geluid. Na een tijdje kwam ik er achter dat voor kwam wanneer mijn zijruit enkele centimeters openstaat. Wanneer ik hem vasthoud tijdens het rijden is het weg. Ben ermee terug gegaan naar de garage. Juist op dat moment was het weg. Waarschijnlijk omdat het had geregend en de rubbers nat waren. De garage hoorde zelf ook nog iets en heeft mijn kentekenplaat aan de achterkant vaster geschroefd. Quote
vlaan51 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Ik heb iets wat ik hier nog niet heb gezien. Vandaag had ik voor de derde keer sinds ik mijn Venga heb (jan.2010) dat de stuurbekrachtiging het niet deed. Ik heb dit telkens opgelost door de auto uit te zetten, even wachten, en opnieuw starten. ( lijkt wel een Windows PC) Ik denk dat ik het nu toch maar ga melden bij mijn dealer, dan kan hij er bij de 15.000 km beurt gelijk naar kijken.Hebben andere op het forum ook deze klacht gehad? Quote
antonief Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Ik heb iets wat ik hier nog niet heb gezien. Vandaag had ik voor de derde keer sinds ik mijn Venga heb (jan.2010) dat de stuurbekrachtiging het niet deed. Ik heb dit telkens opgelost door de auto uit te zetten, even wachten, en opnieuw starten. ( lijkt wel een Windows PC) Dat kon ik bij mijn PC sneller oplossen als de dealer bij mijn Venga Quote
scorpioshuma Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Hou je rekening met het feit dat je misschien nog even kan doorrijden tot het echt jan.2010 is? Eehhhh wiskundeleraar was het toch ?? Quote
scorpioshuma Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 1011 dus. Nee informatica haha dat verklaart een hoop! Ik merk het, want je gaat nu helemaal binair Quote
Gast Venga 2010 Geplaatst 2 November, 2010 Geplaatst 2 November, 2010 op 18 okt onze Kia Venga van april 2010 afgeleverd bij de dealer Koops in Apeldoorn. Daar zouden ze de problemen die wij hebben met Venga oplossen, wat blijkt.. de Venga staat in Frankfurt in het onderzoekscentrum. Er is volgens Koops een oplossing gevonden voor het software probleem en de Venga komt retour Apeldoorn en dan wordt getracht alles te verhelpen. Ik ben heel benieuwd en we blijven positief want uiteindelijk is de Venga een heerlijke auto zonder die problemen. We nemen alleen de Venga in ontvangst alles alle problemen zijn verholpen en zo niet dan gaan we rond de tafel zitten voor andere opties.(nieuwe auto of euro's) Later we maar eerst afwachten en jullie horen het van ons. Quote
bigwade Geplaatst 3 November, 2010 Geplaatst 3 November, 2010 Chrones, als een auto overgebracht wordt naar FF is er zeker geen sprake van "minimale" problemen, denk je zelf ook niet ? Quote
Gast Venga 2010 Geplaatst 4 November, 2010 Geplaatst 4 November, 2010 Chrones, er bestaat ook nog een "conformiteitsbeginsel". Dwz dat een product moet voldoen aan de eigenschappen die je als consument redelijkerwijze mag verwachten! We wachten wel af. Quote
Gast Venga 2010 Geplaatst 20 November, 2010 Geplaatst 20 November, 2010 Algemene problemen/oplossingen KIA Venga??? Het is erg stil op de discussie! Zijn alle problemen verholpen bij jullie? Bij ons nog steeds niet, en we hebben onze Venga 1.6 nog steeds niet terug. Ze hebben nog 10 dagen. Ze hebben de de tijd gekregen tot 10 dec 2010. Uit alle KIA gelederen is het zeer tot zeer stil. Groet Quote
Smart Geplaatst 20 November, 2010 Geplaatst 20 November, 2010 (aangepast) Het signaal is duidelijk! Ik was deze week al van plan om per probleem een soort enqu 6 December, 2010 aangepast door Smart Quote
antonief Geplaatst 20 November, 2010 Geplaatst 20 November, 2010 Bij mij verzakt hij ook regelmatig. Quote
bigwade Geplaatst 20 November, 2010 Geplaatst 20 November, 2010 Familie kwaal http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=1635 Heb al een nieuw stoelframe maar dat helpt niet. (sportage2) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.