vand.m Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Hebben ze dan een DB meter bij de APK? Nooit gezien. Er wordt gecontroleerd of er een toet op zit en of die werkt. Wat wel kan is dat bij een toet actie de politie interesse kan tonen. Dat is dan meestal indien er meer tonen om beurten afgaan gelijkend op Politie, ambulance, brandweer. Maar ook hele riedels uit de top 100 ofzo! Quote
bowie97 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Dat is dan meestal indien er meer tonen om beurten afgaan gelijkend op Politie, ambulance, brandweer. Maar ook hele riedels uit de top 100 ofzo! Dan helemaal, maar ik bedoel een (gezamenlijke) toon, indien hij te veel DB's produceert trek je ook de aandacht van de politie. Quote
vand.m Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Dan helemaal, maar ik bedoel een (gezamenlijke) toon, indien hij te veel DB's produceert trek je ook de aandacht van de politie. Ja, precies. Idd ook als die teveel lawaai maakt zoals sommige vrachtwagens nog al eens hebben en die dan zoveel geluid produceren dat de sluizen bijna open gaan. Ja, dat trekt wel de aandacht. Quote
Smart Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 de Stebel Nautilus Compact Tuning zwart http://www.valkmotorparts.nl/ is besteld Ik stuur je wel een PB als ik em binnen heb. Damn! Ik begin ook interesse te krijgen in zo'n toet......! Als het echt zo simpel is om hem te installeren, overigens in een Venga, heb ik er ook wel oren naar (letterlijk en figuurlijk). Quote
Bjorn Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Ik zit er ook aan te denken om zo'n mooie TOET er in te zetten maar ik ben zooooooo onhandig met zulke dingen Zal dit in toekomstige Sportages nog niet verbeterd zijn? (aangezien ik nog zit te wachten op de mijne) Misschien iemand foto's van hoe je dat ding aansluit? Ik heb wel wat gezien in het HOW TO topic maar naar over hoe je dat ding aansluit... Quote
bigwade Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Toeter montage dag in NwGein ? Ik heb plek en koffie 2e of 3e wk weekend aug ? Laat maar weten. Testen kan er ook er is toch amper iemand. grtz! Quote
Smart Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Dat wordt dan een hele dure tuut.....! Ik zal er even over nadenken. Quote
Bjorn Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Toeter montage dag in NwGein ? Ik heb plek en koffie 2e of 3e wk weekend aug ? Laat maar weten. Testen kan er ook er is toch amper iemand. grtz! Als ik dan mijn auto heb is het wel een goede optie idd Quote
bigwade Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Dat wordt dan een hele dure tuut.....! Ik zal er even over nadenken. Denk aan combineren, vanaf de locatie is de sneltram in 10-12 minuten in centrum Utrecht. Rest-familie kan zo, op deze wijze op excursie gezet worden. Dan valt een dagje uit toch mee ? Quote
bowie97 Geplaatst 4 Augustus, 2011 Geplaatst 4 Augustus, 2011 Als jij voor de koffie zorg draagt bigwade dan is elke dag van 12 t/m 15 en 19 t/m ... augustus goed voor toetertinbouwles en een verkapte Sportage III meting Quote
bigwade Geplaatst 4 Augustus, 2011 Geplaatst 4 Augustus, 2011 13e zou voor mij oké zijn. Laten we even kijken of er meer m/v kunnen/willen. Claxon binnen, best groot ding. In de gebruiksaanwijzing staat dat gezien de garantie dat ding niet in de volle plens mag hangen. Is voor de radiator dan wel zo'n goeie plek denk ik dan. Er achter is ook ruimte zat. Moet dan wel wat beugelwerk aan te pas komen. Quote
bowie97 Geplaatst 4 Augustus, 2011 Geplaatst 4 Augustus, 2011 13 is ok is gelukkig geen vrijdag. Water valt achter de gril wel mee. Als hij daar maar past. Als jij zorg draagt voor wat wat aansluit materiaal zit hij er zo in. Quote
bigwade Geplaatst 4 Augustus, 2011 Geplaatst 4 Augustus, 2011 Gaan er meer mensen mee doen met toeter-update in Nw Gein ? de 13e aug. Ik sponsor voer en drank, DHZ zaken zitten direct om de hoek w.b schroefjes en meer. Daarnaast heb ik een Tango en Krasstraat ook direct om de hoek. Laat even weten.. Quote
Ysie Geplaatst 4 Augustus, 2011 Geplaatst 4 Augustus, 2011 Jammer dat ik mijn wagen niet heb, Anders kwam ik zeker. Quote
Preston Geplaatst 4 Augustus, 2011 Geplaatst 4 Augustus, 2011 Zal je mijn Tuutttt eens laten horen voor de 13e.. Het is geen twotone , maar heb ook niet het idee dat ik een Cavia hoor. Kan ook zijn dat ze in noodgevallen mijn hond eerder horen.. die zit soms met me mee te schelden ! Quote
Alex VB Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 ik wil ook een nieuwe toet... Maar eerst op holiday.. we zijn de 23ste terug... Iedereen alvast veel monteer en uitprobeer fun... BW - filmpje van de dag aub.. Quote
Henkk Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 13e zou voor mij oké zijn. Laten we even kijken of er meer m/v kunnen/willen. Claxon binnen, best groot ding. In de gebruiksaanwijzing staat dat gezien de garantie dat ding niet in de volle plens mag hangen. Is voor de radiator dan wel zo'n goeie plek denk ik dan. Er achter is ook ruimte zat. Moet dan wel wat beugelwerk aan te pas komen. Ik heb ook sinds een aantal weken een Stebel Nautilus Compact in de tuut zitten. Hier ga je veel plezier van beleven. Heb hem door de dealer laten inbouwen, heeft dit als service gedaan, deze heeft hem ook achter de radiator gemonteerd met een beugel. Heb hem al een aantal keren moeten gebruiken maar het heeft wel effect. Quote
Alex VB Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Heren (en ook de dames), Ik heb naar valkmotorparts een mail gestuurd met de vraag of zij iets kunnen betekenen voor onze "club" KIA rijders. Dit omdat er serieuze interesses zijn voor hun producten mbt het produceren van geluid. Zodra er nieuws is zal ik jullie dit laten weten. Quote
Alex VB Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Dit is het bericht van Valkmotorparts: Beste heer van Breemen,Bedankt voor uw aanvraag. We richten ons binnenkort met een andere naam op zowel de auto- als motorbranche. De produkten zijn tenslotte niet voorbehouden aan motorrijders. Steeds meer autobezitters willen ook hun claxon vervangen. Ik bied de clubleden een clubkorting aan van 10% op het assortiment exclusief de verzendkosten. Dit geldt vanaf heden tot herroeping door Valk Motorparts. Het is dan het makkelijkst als de leden een email sturen met hun bestelling en adresgegevens naar sales@valkmotorparts.nl De leden ontvangen daarna een factuur. Na ontvangst van het bedrag, wordt de claxon verstuurd. Als uw club een erg actief forum heeft, kunt u ook een zogenoemde verzamelbestelling organiseren. Dan doen we een 1-malige actie waarbij de clubleden een korting van 20% krijgen op het assortiment, inclusief verzending naar ieder clublid. Voorwaarde is dan wel dat ik 1 factuur maak van al deze bestellingen tezamen en deze factuur verstuur naar 1 adres. Na betaling van deze factuur, ontvangt ieder clublid dan zijn bestelling. Met vriendelijke groet, Martin Valk Valk Motorparts Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Ik heb ook sinds een aantal weken een Stebel Nautilus Compact in de tuut zitten. Hier ga je veel plezier van beleven. Heb hem door de dealer laten inbouwen, heeft dit als service gedaan, deze heeft hem ook achter de radiator gemonteerd met een beugel. Heb hem al een aantal keren moeten gebruiken maar het heeft wel effect. Kun je daar eens hele duidelijke foto's van maken en hier plaatsen. Ben met name geïnteresseerd in het beugelwerk en plaats Bij voorbaat dank Quote
vand.m Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Als ik de auto had gehad zou ik er ook graag bij geweest mogen,hebben willen, kunnen,zijn! Maar ja, nog even wachten want de 13e gaat het vast niet worden. Ik hoop wel zsm. Succes allemaal in Nieuwegein!Maak er wat leuks van. Ik zie graag de foto`s tegemoet! Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Succes allemaal in Nieuwegein!Maak er wat leuks van. Ik zie graag de foto`s tegemoet! Tot nu toe ben ik de enige..... Quote
vand.m Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Succes allemaal in Nieuwegein!Maak er wat leuks van. Ik zie graag de foto`s tegemoet! Tot nu toe ben ik de enige..... Wordt een beetje zielig! Als je kunt zorgen dat ik de auto op tijd binnen heb kom ik vast en zeker. Anders succes in je eentje. En vergeet de foto`s niet hoor! Quote
Alex VB Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Als je in je eentje bent, waar is dan de Sportage ? Ik denk dat er wel nog een paar mensen zich zullen melden.. Ze hebben net allemaal de aanbieding gezien van Valk Motorparts en zijn in overleg met hun partner dit te doen.. Ik zal tbv zulke acties van bedrijven met behulp van Jheroen een apart subforum maken. Het is wel iets voor na mijn vakantie. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.