Gast asterix Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Ik heb ook sinds een aantal weken een Stebel Nautilus Compact in de tuut zitten. Hier ga je veel plezier van beleven. Heb hem door de dealer laten inbouwen, heeft dit als service gedaan, deze heeft hem ook achter de radiator gemonteerd met een beugel. Hebben ze hem via een relais aangesloten of rechtstreeks. Ik las dat ie 18Amp kan trekken ... dat is best veel. Marcel Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Als je in je eentje bent, waar is dan de Sportage ? Ik denk dat er wel nog een paar mensen zich zullen melden.. Ze hebben net allemaal de aanbieding gezien van Valk Motorparts en zijn in overleg met hun partner dit te doen.. Ik zal tbv zulke acties van bedrijven met behulp van Jheroen een apart subforum maken. Het is wel iets voor na mijn vakantie. We gaan het, als bowie het goed vind, verzetten. Kreeg al een mailtje dat sommigen nog op vakantie zijn etc. Eind aug of 1e wk sept. is ook oké met voorkeur op zaterdag. zit ik wel een paar weken naar een niet werkende toeter in doos te kijken.... Quote
Henkk Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Ik heb ook sinds een aantal weken een Stebel Nautilus Compact in de tuut zitten. Hier ga je veel plezier van beleven. Heb hem door de dealer laten inbouwen, heeft dit als service gedaan, deze heeft hem ook achter de radiator gemonteerd met een beugel. Hebben ze hem via een relais aangesloten of rechtstreeks. Ik las dat ie 18Amp kan trekken ... dat is best veel. Marcel Nee hoor geen relais gebruikt. Gewooon op de orginele aansluiting. Werkt perfect. Quote
harter Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Ik zou ook graag langskomen voor de tuuuutbijeenkomst weet per slot van rekening al de weg naar Bigwade. Maar helaas nog geen Sportage in het bezit dus van weinig toegevoegde waarde dan. Vandaag wel een soort van "feestdag" voor me, ben vandaag precies 6 maanden in afwachting. Mocht hij ooit nog geleverd worden en de bijeenkomst is nog niet geweest dan kom ik zeker. Quote
Alex VB Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Als je de toeter inbouw dag in september plant ben ik er ook.. Wel NIET op 24-09 aub.. Dan ben ik naar een meeting in Duitsland. Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Als je de toeter inbouw dag in september plant ben ik er ook.. Wel NIET op 24-09 aub.. Dan ben ik naar een meeting in Duitsland. Oké streefdatum 3/9. Is dat accoord ? Ik hoop dat Bowie dan ook kan. Quote
bigfatpete Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 3/9 ben ik van de partij. Ik neem het gebak voor mijn rekening. Leuk initiatief, Bigwade! (Ik bestel die toeter over een week of twee. Mocht er voor die tijd besloten worden dat we een collectieve bestelling doen, laat het me dan even weten.) Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 @bfp w.b. korting hebben we het over 3/4 pak peuken, daar ga jij toch niet moeilijk over doen gewoon bestellen mvv Kia forum, klaar.. Quote
harter Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 @bfp w.b. korting hebben we het over 3/4 pak peuken, daar ga jij toch niet moeilijk over doen gewoon bestellen mvv Kia forum, klaar.. Ik wacht nog ff met bestellen. Ik lees her en der dat er een andere claxon wordt geplaatst in de nog te leveren modellen. Wellicht geef die een betere sound. Of is dit een "broodje aap" verhaal Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 @bfp w.b. korting hebben we het over 3/4 pak peuken, daar ga jij toch niet moeilijk over doen gewoon bestellen mvv Kia forum, klaar.. Ik wacht nog ff met bestellen. Ik lees her en der dat er een andere claxon wordt geplaatst in de nog te leveren modellen. Wellicht geef die een betere sound. Of is dit een "broodje aap" verhaal berichtje was bedoeld voor bigfatpete Quote
harter Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 @bfp w.b. korting hebben we het over 3/4 pak peuken, daar ga jij toch niet moeilijk over doen gewoon bestellen mvv Kia forum, klaar.. Ik wacht nog ff met bestellen. Ik lees her en der dat er een andere claxon wordt geplaatst in de nog te leveren modellen. Wellicht geef die een betere sound. Of is dit een "broodje aap" verhaal berichtje was bedoeld voor bigfatpete Ow mag je dan als mede forumlid niet reageren. Waar is hier die saamhorigheid gebleven, zolang ben ik toch niet weggeweest. Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 help... bfp reageert op de kortings actie. Nou ken ik bfp een beetje en die gaat echt niet dood van die korting. Van 3/4 pak peuken misschien wel maar daar ga ik (gelukkig) niet over. Dat was het zo'n beetje, haha! Quote
harter Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 beetje dollen moet kunnen op de vrijdagavond Quote
Ysie Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Zouden we geen topic openen voor wie allemaal een claxon wil kopen. 20% is toch de moeite? Ik zou er al eentje bestellen. Quote
bigwade Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 Zouden we geen topic openen voor wie allemaal een claxon wil kopen. 20% is toch de moeite? Ik zou er al eentje bestellen. Toet kost 45 euro 10% is 4,50 korting 20% is 9 eu Ga je je daar echt zorgen over maken ? Heen en weer rijden naar inbouw en of NWGein, incl gratis koffie, taart, gezelligheid, vrienden voor het leven etc. kost al meer, maar dan heb je ook wat. Geen brute toet maar de originele laten zitten is het goedkoopst, het is een keuze. Quote
bigfatpete Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 ok BW, ondanks dat de beurs is ingestort, de AEX op minder dan 300 punten staat, en de economische problemen zich opstapelen, ga ik die toeter gewoon bestellen. en we maken er een leuke dag van jongens! Quote
Bjorn Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 En wel veel foto's maken he van het hoe en wat voor de gene die nog wachten op hun auto Quote
kristof Geplaatst 5 Augustus, 2011 Geplaatst 5 Augustus, 2011 3/9 komt voor mij te vroeg denk ik, mijn wagen wordt 16/8 gemaakt en wordt begin september geleverd! is die standaart toeter zo een flets ding, tijdens de testrit niet getest? Quote
bowie97 Geplaatst 6 Augustus, 2011 Geplaatst 6 Augustus, 2011 Heren en dames dit lijkt de zelfde kant op te gaan als het sportage III meting verhaal. Een voordeel is de plaats die is vastgesteld. Nieuwegein. Voorstel. Omdat bigwade de hulp heeft ingeroepen zal bigwade uiteindelijk de dag prikken waarop het zou kunnen plaatsvinden. Geef aan wanneer je niet of wel kunt. Voorbeeld: Toeter inbouw practicum bowie97 13/08 - Ja 20/08 - Ja 27/08 - Ja 03/09 - Ja 10/09 - Ja 17/09 - Ja 24/09 - Ja 25/12 - Nee En "bei te wee" je hoeft de sportage nog niet binnen te hebben, kijken mag ook. Quote
Alex VB Geplaatst 6 Augustus, 2011 Geplaatst 6 Augustus, 2011 En het hoeft niet alleen maar de SP3 te zijn om een nieuwe toet in te laten bouwen.. Het mag ook een cee'd of Venga zijn.. En als mensen toch voor de groepskorting (min 5 personen)willen gaan kunnen we de toets laten leveren bij BW in zijn studio.. Hoef je die al niet zelf mee te nemen en ben je in ieder geval aanwezig om het te laten inbouwen.. Ik ben er in ieder geval dan bij op 03/09 al is het voor de gezelligheid. Quote
smetjesmee Geplaatst 6 Augustus, 2011 Geplaatst 6 Augustus, 2011 Gewoon even ter info: ik kocht mijn Stebel Nautilus Compact bij Supra Bazar in Gullegem (België) voor 26 euro, incl. relais (wat ik niet gebruikt heb) Ik wilde dit toch even kwijt omdat het toch een gigantisch prijsverschil is... Quote
Ysie Geplaatst 6 Augustus, 2011 Geplaatst 6 Augustus, 2011 Mochten er nog zijn hou me eens op de hoogte ik moet volgende week naar kortrijk, zal anders eens binnen springen. Thx. Quote
smetjesmee Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 mochten er nog zijn hou me eens op de hoogte ik moet volgende week naar kortrijk, zal anders eens binnen springen. Vorige week hingen er nog een stuk of 2 aan het rek. (in het hoekje met auto-toebehoren dat zich achter de rekken met houtschroeven e.d. bevindt) Denk niet dat ze uitgevochten worden gezien het aantal SP3's die je 'maar' ziet rijden. grtz, Kurt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.