Ga naar inhoud

Eindelijk !!


nannb000

Aanbevolen Berichten

jij bent gewoon een verwend kreng :oops:

Hahahahaha......wat is een kreng?

kreng: Akelig kind

kreng: Akelig meisje

kreng: Aas

kreng: Boosaardige vrouw

kreng: Beroerling

kreng: Cadaver

kreng: Dierelijk

kreng: Dierlijk

kreng: Dood dier

kreng: Dood lichaam

kreng: Rottend dier

kreng: Ellendeling

kreng: Etterbak

kreng: Etre

kreng: Feeks

kreng: False vrouw

kreng: Gemeen mens

kreng: Gemene vrouw

kreng: Helleveeg

kreng: Klier

kreng: Kol

kreng: Kwaadaardige vrouw

kreng: Naar kind

kreng: Lastig kind

kreng: Karonje

kreng: Kadaver

kreng: Kwaadaardig mens

kreng: Lichaam

kreng: Loeder

kreng: Rottend lijk

kreng: Lastig meisje

kreng: Lijk

kreng: Mieter

kreng: Mispunt

kreng: Onuitstaanbaar mens

kreng: Naar mens

kreng: Vals mens

kreng: Nijdige vrouw

kreng: Naarling

kreng: Onaangename vrouw

kreng: Persoonsbenaming

kreng: Prij

kreng: Ravenaas

kreng: Rotding

kreng: Schoft

kreng: Schurk

kreng: Smeerlap

kreng: Sekreet

kreng: Secreet

kreng: Serpent

kreng: Tang

kreng: Valse vrouw

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Hoe lang heb je moeten wachten? Ik heb mijn nieuwe Sorento in juni gekocht, verwachte aflevering zou in september zijn. Kreeg gisteren te horen dat het wellicht november of december gaat worden omdat de boot vanuit Korea nog niet vol zou zijn. Heb dealer al laten weten dat als het werkelijk later dan 15 november word, ik het kenteken op januari 2011 wil hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey,

Voor ons hetzelfde: besteld in juni, verwacht in oktober, maar de dealer heeft een week of twee geleden al aangegeven dat het eind november / begin december gaat worden. Balen, maar het is niet anders. Nog maar even wachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

Nou, heb eindelijk (gisteren) onze nieuwe Sorento (2.4 x-ecutive automaat, wit) afgeleverd gekregen bij dealer VAN KOUWEN AMSTERDAM ZUIDOOST

19 juni 2010

Auto gekocht met levertijd 10-12 weken.

Kleur wit, bekleding stof bijpassend.

Netto catalogus prijs 35695 + automaat 3000 sub totaal 38695

Afleverpakket 140, Fortron car care pakket 225 sub totaal 365

Kosten rijklaar maken 615, verw. bijdrage + kenteken 62.25 sub totaal 677.25

Totaal aanschafwaarde 39737.25

Inruil

KIA Sportage 2.7 V6 Aut bouwjaar december 2006, 13500

Dus bijbetalen 26232.25

(navigatiesysteem HD1BT overzetten op kosten van dealer).

01 oktober 2010

Als ik bij de dealer langs kom, krijg ik te horen gekregen dat de auto nog in Korea staat er was iets fout gegaan (door dealer) met het bestellen. Excuses van de dealer.

01 november 2010

De dealer belt om mede te delen dat de auto waarschijnlijk nog voor de jaarswisseling afgeleverd kan worden. Excuses van de dealer.

Wij gaan niet meer akkoord met aflevering in 2010 en willen aflevering 1e week januari 2011 ivm datum eerste toelating en snellere waarde vermindering als er 2010 op het kenteken bewijs staat.

Dealer gaat akkoord en nogmaals de excuses van de dealer.

01 december

Inmiddels had KIA een actie met halflederen bekleding en een navi voor (ik dacht) 925 het zgn travellerpack.

Als compensatie voor de latere levering, stelde ik voor om mij mee te laten doen aan de actie travellerspack, waarbij ik bijv 600 betaal voor die halflederen bekleding en de dealer de navi mag houden (kon evt in mijn inruil gebouwd worden).

Volgens de Sales Manager van de dealer, gaat de KIA importeur hier niet mee akkoord, zelfs niet als ik het volledige bedrag zou betalen want de actie geldt alleen voor nog niet verkochte auto's en er zijn geen uitzonderingen te maken. Met excuses van de dealer.

Ik stel dan voor of het wellicht mogelijk is om de auto op winterbanden af te leveren, hier gaat de dealer mee akkoord, maar alleen als hij zelf de standaard aflever banden mag houden. Ik ga hiermee akkoord daar ik toch 20" zomerbanden er op ga zetten in maart/april.

01 december

Dealer belt met de mededeling dat de auto inmiddels is aangekomen en of we een afleverdatum kunnen afspreken. Het wordt 30 december voor het uitbouwen van mijn navi uit de Sportage en 06 januari 13.00uur voor het afleveren van de Sorento.

30 december

Navi wordt uitgebouwd en ik geef aan de werkplaats-medewerker door dat eventuele adaptors welke nodig zijn voor de stuurbediening en usb/i-pod aansluiting gewoon besteld kunnen worden (op mijn rekening), hij schrijft dit op de werk order.

06 januari

D-day, wij krijgen onze nieuwe Sorento!!!

13.20uur Wij zijn iets te laat ivm vergeten reserve sleutel.

De verkoper vraagt om mijn rijbwijs zodat hij naar het postkantoor kan om de ten naamstelling te regelen. Ik geef mijn rijbewijs en ga (beiden voorzien van ons eerste kopje koffie) met mijn vrouw, aan de leestafel wachten.

14.10uur De verkoper komt terug met de mededeling dat er hij vergeten was om mij een opdrachtbon te laten tekenen en dat het postkantoor nu niet mee wil werken. Ik teken de bon en de verkoper gaat, na eerst natuurlijk de excuses van de dealer over te brengen, weer naar het postkantoor.

Mijn vrouw en ik nemen ondertussen maar weer een kopje koffie.

14.35uur Een andere medewerker (verkoper of manager) die ons ziet zitten maakt de opmerking dat wij wel een mooie auto afgeleverd krijgen. Enigszins gepikeerd door het wachten, laten wij weten dat het ook wel eens tijd zal worden vanaf aankoop in juni.

De betreffende medewerker meldt doodleuk dat wij het maar zo moesten zien dat we lekker goedkoop gereden hebben, want de inruilprijs van de Sportage is gelijk geblev en de auto wel ouder is geworden. Wij blijven verbaasd over deze stupide opmerking op de bank achter.

14.55uur De verkoper is weer terug en nu is het allemaal geregeld..met nogmaals de excuses van de dealer. Op de opmerking van van vrouw dat wij inmiddels een pot vol excuses hebben en er niets mee kunnen, krijgen wij een bescheiden ...sorry.

15.05uur Krijgen alle papieren een een ongebruikt i-pod kabeltje omdat de usb/i-pod aansluiting niet aangesloten is (schijnt niet op HD1BT te passen). Ik geef aan dat ik opdracht heb gegeven om welke adapter dan ook te bestellen zodat het wel kan. De verkoper gaat naar de werkplaats en het wordt alsnog geregeld dat er een i-pod aangesloten kan worden op mijn systeem (was verkeerd begrepen) maar met de excuses van de dealer.

Alhoewel de i-pod dus nog niet via de usb-hub aangesloten zou kunnen worden, zou ik wel via de usb-hub mijn telefoon op kunnen laden.

Daar wij het inmiddels volledig zat zijn, hoevne we geen verdere uitleg van de verschillende functies in de auto (auto is auto en er zit een boekje bij indien nodig).

15.35uur Wij verlaten de dealer met een nieuwe Sorento met natuurlijk nogmaals de excuses van de dealer.

Geen bos bloemen, geen gratis matjes of welke andere compensatie dan ook.

Wij kopen reeds vele jaren iedere 3-4 jaar een spiksplinter nieuwe auto, maar hebben werkelijk waar nog nooit zo een slechte ervaring met een dealer gehad als met VAN KOUWEN AMSTERDAM ZUIDOOST.

Het onderhoud laat ik wel bij een andere dealer (Hoeke Hoofddorp) doen.

Sorry maar moest mijn ei even kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pffff wat een verhaal Bertspci, Ik zou het hier niet bij laten zitten en dit schrijve ook mailen naar Kia motor nederland. Natuurlijk Kan je Kmn hiervoor niet verantwoordelijk voor stellen, maar hun wel op de hoogte brengen van hou jij behandeld bent door deze dealer. Als ik dit vergelijk met mijn dealer (wolters Ijsselstein) dan kan van Kouwen nog erg veel leren.

Ik heb een kia van 2009 gekocht eind november en zelf gekozen om deze 3 jan op te halen. Dit alles was geen probleem alles meteen netjes geregeld en ondanks dat het geen nieuwe Kia is toch een mooie bos bloemen gekregen. Nu gaat het natuurlijk niet om die bos, maar om het gebaar achter die bos. Ondanks dat het voor mij ruim 100km enkel rijden is ben ik erover aan het denken om bij Wolters mijn Cee'd in onderhoud te houden.

Ik hoop dat je nu echt alles kwijt bent zodat je nu eindelijk kan genieten van jou nieuwe Kia. We vinden het natuurlijk altijd leuk en prachtig als je er een paar foto's van maakt en hier plaatst.

Tis dat ik niet in de buurt van Amsterdam woon, anders was ik mijn boeketje komen brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klinkt in de oren als een groot autobedrijf (kan ook bijna niet anders in Amsterdam). Ik heb dezelfde ervaring in Enschede en door deze ervaringen besloten om onze huidige Sorento elders bij ons in de provincie te bestellen en tot nu toe zonder problemen. Het enige probleem is dat ik nu voor het onderhoud iets verder moet rijden maar dat heb ik er graag voor over.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben gisteren ochtend weer terug gegaan daar mijn overgebouwde navigatie nu opeens aan gaf dat ik zijwaards reed en dat de wegen heel ergens anders waren aangelegd dan dat in werkelijkheid het geval is (beeld was kwart slag gedraaid door foutief aansluiten mbt "magnetisch noorden").

Ik meld mij om 08.15 uur (zonder afspraak) bij de dealer, vertel dat ik de auto de dag er voor afgeleverd heb gekregen en geef aan wat het probleem is met de navi.

De medewerker (receptie) zegt dat hij even naar de werkplaats gaat om te kijken of ze wel tijd voor mij hebben. Onder mijn repliek dat ze maar tijd maken, vertrekt de medewerker naar de werkplaats. Redelijk snel hierna komt de werkplaats medewerker en gaat met mij mee om even een stukje te rijden om het probleem te zien. Na terugkomst gaat de auto direkt naar binnen en wordt de navi opnieuw aangesloten. Tijdens het opnieuw aansluiten ga ik maar een kop koffie halen in de showroom. Daar kom ik de verkoper tegen van het afleveren van de auto. Ik leg hem de situatie uit en jahoor daar zijn ze weer, de excuses van de dealer.

Na ongeveer een uur is ie klaar en alles werkt zoals het zou moeten.

Ik vraag meteen maar eens waar de originele KIA radio installatie is die de vorige dag is uitgebouwd. Die schijnt in een kast te liggen. Ik vraag deze meteen terug (er is tenslotte voor betaald). Ik dank de werkplaats medewerker en vertrek hopelijk voor het laatst bij deze dealer.

Micle, dank voor je "virtuele" aanbieden van jouw boeketje ;)

Tis idd niet die bos, maar het gebaar. Kleine KIA attentie had ook goed

geweest. Dat zou in ieder geval aantonen dat je het ook vervelend vind.

Gaat ook een brief naar KMN.

Zo en nu genieten van mijn Sorento :)

aangepast door bertsplci
Typ fouten
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...