bigwade Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Is het wat Alex en ook voor een redelijke prijs? Of kan ik mijn centjes beter ergens anders aan besteden? Ik vind het serieus geld. Wat doet een Meguiar's G220 meer dan roteren. Ik vind 279,99 stuksprijs met wat flesjes wat veel geld t.o.v. een Poetsmachine Wax van de Conrad (80 eu, zonder flesjes, dat wel) Ook bij 10 stuks is de prijs 250…….. Heb er geen verstand van en laat het graag uitleggen, vandaar. vond deze nog http://www.feramotools.nl/contents/nl/d625_Poetsmachine_poetsmachines.html#p1980 Quote
Smart Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Ik ben ook benieuwd en vind het ook serieus geld, maar heb een Waxoyl behandeling laten schieten hiervoor. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 http://www.wehkamp.nl/tuin-klussen/gereedschap/gereedschap/ferm-fcp-18k-poets-polijst-schuurmachine/C30_8H5_8H5_790544/ Ik heb een ferm poestmachine zoals in de link hier boven. Heb er nog extra poetsschijven bij. Prima ding alleen het gewicht van het apparaat valt iets tegen. Ik wil deze morgen wel meenemen kan je zien wat het is. Quote
Micle Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Ik heb deze besteld: http://www.waxworld.nl/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=76_83&products_id=100444 Die link had Alex geplaatst een tijdje terug. Volgens Alex is het een prima machine voor zowel de beginner als de gevordere. Heb dat ook gelezen op het net zelf. Quote
Smart Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Ook daar zal ik eens naar kijken, bedankt Micle. Quote
Micle Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Goh Smart, Je wil toch niet zeggen dat jij deze link van Alex gemist hebt. http://www.kiaclub.n...dpost__p__51335 Zie nu pas dat dAlex dit een jaar geleden gepost heeft :oops: Ondanks dat is de prijs nog niet gezakt. Quote
xtra40 Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Ik ben ook benieuwd en vind het ook serieus geld, maar heb een Waxoyl behandeling laten schieten hiervoor. Dat waxoyl kan je makenlijk zelf doen Ik heb nog wel zo een sponsje voor je Kan ik zo mee nemen morgen voor je Quote
Smart Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Nou nee niet gemist, maar ik kwam deze actie toevallig tegen en vroeg mij af of deze ook goed was. Ik hou al die dual action poetsmachines goed in de gaten hoor. Het poetsmateriaal is niet het probleem.... Quote
Smart Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Nee, nee, geen Waxoyl. Ik heb bewust niet voor deze wax gekozen om zelf met de Venga aan de slag te gaan. Aangezien wij een poetsclinic zouden krijgen via het forum, heb ik de aanschaf van deze materialen uitgesteld. Maat toch bedankt voor het aanbod xtra40! BTW! Vandaag mijn auto de beurt van z'n leven gegeven..... Quote
Micle Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Vondt het al zo vreemd. Helaas kan ik morgen de bestelde Da niet meenemen. Was niet op voorraad en zo vandaag of maandag weer binnen komen. Dan moeten we binnenkort maar een poets meeting organiseren. Zal eens informeren naar een geschikte ruimte zodat er eindelijk wel een definitieve meeting georganiseerd kan worden. Natuurlijk in overleg met de twee kenners (Alex en Remco) Quote
Alex VB Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Zoals al eerder aangegeven zijn Remko en ik bereidt jullie het een en ander te laten zien mbt het zelf goed wassen en onderhouden van je wagen. Als er 1 iemand is die redelijk centraal ligt voor de leden (Rekening houdend met BE <> NL) en er genoeg plaats is voor laten we zeggen max 20 auto's mag hij of zij mij of Remko contacteren voor details enz. Quote
Micle Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 ik ga echt een kijken en vragen voor een geschikte lokatie. Neem aan dat er geen overdekte ruimte nodig is voor 20 wagens Water en 220v is natuurlijk wel zeer belangrijk Quote
Alex VB Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Water en elektra is meer dan voldoende. Misschien de mogelijkheid om 1 of 2 wagens overdekt neer te zetten (Ik zag ergens iemand met 2 partytenten) voor demonstratie doeleinden. Quote
Micle Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Ik heb een lokatie op het oog en daar zal ik spoedig eens gaan informeren of ze de ruimte beschikbaar willen stellen. Daar kunnen we 10 auto's binnen staan. Als ik iets meer weet laat ik het weten. Quote
Micle Geplaatst 28 April, 2012 Geplaatst 28 April, 2012 Gisteren een mail gestuurd naar waxworld met de vraag of de door mij bestelde pads uitwasbaar zijn. Dit kon ik namelijk nergens vinden. Dit was het antwoord Geachte heer de Greef, Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor uw email. De pads zijn eenvoudig met de hand of in de wasmachine uit te wassen op 40 graden. Overigens zie ik in uw bestelling een 4" oranje pad staan, ik neem aan dat dit ook een 5,5" moet zijn. Zo ja dan zullen wij een 5,5" pad meesturen en de meerkosten voor onze rekening nemen. Met vriendelijke groet, Team Waxworld Stefan van Spelde Ik heb waxworld meteen een mail terug gestuurd met mijn hartelijke dank voor het ontdekken van mijn fout en dat ze de meerprijs niet in rekenig brengen. Dat noem ik nu een service. 1 Quote
Micle Geplaatst 29 April, 2012 Geplaatst 29 April, 2012 Heb inmiddels nog een lokatie op het oog. Die is wel een heel stuk kleiner maar daar moeten wel makkelijk 2 auto's binnen kunnen volgens mij. Aankomende week heb ik het erg druk dus zal in de 2e week van mei gaan praten met de eigenaar. Ik zal jullie op de hoogte houden. Quote
Micle Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 Vandaag op de kleinste lokatie wezen kijken. Deze valt helaas af, lokatie is groot genoeg, maar staat voller dan ik dacht en daardoor kan er maar net 1 auto binnen staan. Quote
vand.m Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Indien nodig heb ik de 2 partytenten waar Alex VB het over had, ter beschikking! Laat tzt. maar weten. Groet, vand.m Quote
Alex VB Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Bedankt voor het aanbod. Misschien is bw bereid om water en elektra te sponsoren op zijn locatie? Het is voor mij wel 2,5 uur rijden maar dat heb ik er wel voor over. Quote
Remko .me Geplaatst 1 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2012 Leuk! Jullie zijn top bezig, misschien wel goed om de locatie van BW in de gaten te houden, dat was top geregeld! Wellicht willen de heren van Carclean ook komen, ik heb wel contacten daar werken. Maar dan wordt het misschien wel te groot.. Quote
Alex VB Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Zoiu leuk zijn Remko als carclean komt. Dan kunnen ze wat producten mee nemen voor de verkoop tegen een gunstig tarief voor de aanwezigen. Ik denk dat het leuk zou zijn om Meguiar's en Poorboys te demonstreren.. Maar dat bespreken we nog.. Quote
bigwade Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Vinden jullie het goed dat BW het na 2 keer eens aan anderen over laat ? Ben erg bereid 5-10 euro te lappen voor ongevraagd advies, in de weg lopen en sfeer maken. Quote
Remko .me Geplaatst 1 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2012 Vinden jullie het goed dat BW het na 2 keer eens aan anderen over laat ? Ben erg bereid 5-10 euro te lappen voor ongevraagd advies, in de weg lopen en sfeer maken. +1 Quote
Alex VB Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Tuurlijk bigwade.. Het was ook meer een hersenspinsel.. WE wachten af wie ons te hulp kan schieten met een geschikte locatie. Quote
Smart Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Onderstaand PB ontving ik vandaag. Ik heb (nog) niet de gelegenheid gehad om te reageren, maar misschien goed ook hier eens naar te kijken. Daarnaast wil ik jullie vragen die jongen van een bigwade niet zo te belasten. Hij heeft zijn ziel en zaligheid reeds in de beide toetermeetings gegooid....! Hoi Smart, Dit is wellicht niet de meest mooie manier om in contact te komen maar toch. Ik hoorde dat je interesse had in een aanbieding die wij gehad hebben. Jammer genoeg is deze actie vandaag verlopen. Ik zag ook dat je bezig was om iemand te zoeken voor een meeting. Wij komen ook wel eens naar meetings om het een en ander te laten zien en wat producten tegen een leuke korting aan te bieden. Vaak zijn mensen bijvoorbeeld heel enthousiast als ze clay op hun eigen auto uitproberen. Wellicht is het iets voor je en kunnen we het er over hebben. Meestal kom ik naar een meeting en neem ik 2 a 3 merken spullen mee om het overzicht te behouden. Ook zag ik dat jullie nog geen vast bedrijf hebben om advies te geven qua poetsen. Wellicht kan ik jullie daar ook mee helpen. Groetjes, Richard Buytendijk (richard.buytendijk@cardetails.nl) Cardetails.nl Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.