Specialmade Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Heren, Het ging over de dakdragers Niet over de strips op de deuren Ik vind het zelf niet alleen mooi maar ook praktisch. Zoals Timo0103 al zegt: "ieder zijn meug". Probeer ook altijd, zoals Azzaro zegt op een hoekplaats te parkeren maar er zijn dan toch weer van die Kl@##$$ zie hun auto op 10 centimeter naast mijn auto zetten. Grtz. Specialmade Quote
Neo Geplaatst 10 Augustus, 2012 Geplaatst 10 Augustus, 2012 Ze laten overschilderen in koetswerkkleur zou al een heel verschil maken, ikzelf zou ze ook niet plaatsen alhoewel ze natuurlijk héél nuttig kunnen zijn als je buur het niet zo nauw neemt bij het openen van zijn portier... Ik los dat anders op door zijdelingse parkeerplaatsen te mijden of een hoekplek in te nemen waarbij ik em zo dicht mogelijk tegen de rand parkeer meestal met succes maar zeg nooit nooit met sommige individuen.... Of 2 plaatsen innemen en doen alsof je niet kan rijden ;pHeb al genoeg deuken op de vorige auto gehad door van die mensen die het hier niet nauw mee nemen. Zelfs ooit eentje gehad die het deed terwijl ik aan het inladen was. Zei hij: daarvoor dienen die stootranden toch? Ik: Willen we anders jouw stootranden eens testen misschien? Vond hij zelf niet zo grappig meer. Jammer dat niet iedereen zoveel zorg voor zijn wagen heeft als de doorsnee autoliefhebber. Grote parking neem ik 2 plaatsen, of zet ik hem ver genoeg want veel mensen zijn bang van te ver te voet moeten gaan. Zoniet neem ik de andere auto indien ik het op voorhand weet dat ik op zo'n parking moet zijn. Die heeft er toch al genoeg. 1 Quote
MrBubbels Geplaatst 10 Augustus, 2012 Geplaatst 10 Augustus, 2012 ehhhhhhhh nog steeds gaat het over dakdragers, kijk anders ook ff bij mrbubbels hoe hij dat heeft gefixt!! Quote
Greentree67 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Sinds de aanschaf van onze Sportage III (februari 2012, na een half jaar te hebben gewacht op levering ;-( ) ben ik met KIA NL in de slag in verband met de door hen geleverde dakdragers. Nu nog steeds hoor ik, dat ik eigenlijk de enige ben die klaagt. Bijzonder vreemd natuurlijk als ik dit Forum bekijk/lees! Ik heb direct gewezen op het veiligheidsaspect van de verkeerde stand van de dakdragers ( in casu een verminderd stuurgedrag). Na de vakantie -waarbij ik inderdaad een topkoffer heb gebruikt en de caravan heb getrokken- heb ik weer contact gehad met De heer Polhuis van KIA NL over de nu wel erg grote scheefstand. Kort en goed: hij kan niets doen, het is KIA Motors Europe die het moet regelen en die doen niets als ik de enige klager ben........... Bijzonder vreemd is het overigens, dat Thule zelf geen enkele actie onderneemt. Er zijn niet alleen van Kia maar ook van Hyundai, Audi (en nog meer merken) types met een aflopende daklijn. Wellicht dat Big Wade tijdens het overleg met de directie van KIA NL het onderwerp eens aan kan snijden. De heer Polhuis heb ik overigens al op dit Forum gewezen maar dan mocht niet het gewenste resultaat hebben. (Voor de lezer met een scherpe blik: Voor de Sportage hebben wij 4 jaar met veel plezier in een Carens gereden. Op dit Forum ben ik wellicht een Newbie, bik KIA allerminst!) Quote
mika kjelld Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 er staan hier genoeg tips om het hoogte verschil op te lossen en aan de daklijn zullen ze echt niks doen ikzelf heb de dakdragers van de aldi die passen prima en na een tip van specialmade heb ik de dragers iets naar voren gezet en de box staat nagenoeg recht gr patrick Quote
bigwade Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 bigwade (kleinelettersenaanelkaar) zit sinds jan 2012 niet meer in de Kia Contact Groep. NB er staan hierboven tig oplossingen dacht ik. Quote
MrBubbels Geplaatst 1 September, 2012 Geplaatst 1 September, 2012 correct en tevens juist!! :rolleyes: Quote
kooij Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 heb dit topic even gevolgd,was vanmiddag in de aldi in delft en zag daar 2dozen met de dragers voor 30 euro,heb gelijk maar 1doos meegenomen,waren allebei al opengemaakt met gevolg dat de inbussleutel er niet meer bij was, kwam ik thuis pas achter.maar goed dit zijn de kosten niet en misschien heeft iemand er wat aan. Gr. Kooij Quote
Specialmade Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 heb dit topic even gevolgd,was vanmiddag in de aldi in delft en zag daar 2dozen met de dragers voor 30 euro,heb gelijk maar 1doos meegenomen,waren allebei al opengemaakt met gevolg dat de inbussleutel er niet meer bij was, kwam ik thuis pas achter.maar goed dit zijn de kosten niet en misschien heeft iemand er wat aan. Gr. Kooij Zorg dat je een (juiste) inbussleutel en een steeksleutel 10/11 bij je hebt. Wordt het monteren of demonteren van je dakdragers een fluitje van een cent. Grtz. Specialmade Quote
IvdW Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 heb dit topic even gevolgd,was vanmiddag in de aldi in delft en zag daar 2dozen met de dragers voor 30 euro,heb gelijk maar 1doos meegenomen,waren allebei al opengemaakt met gevolg dat de inbussleutel er niet meer bij was, kwam ik thuis pas achter.maar goed dit zijn de kosten niet en misschien heeft iemand er wat aan. Gr. Kooij Ik heb u zojuist een PM gestuurd. Quote
IvdW Geplaatst 26 September, 2012 Geplaatst 26 September, 2012 Wij hebben zojuist de laatste set meegenomen. Bedankt voor de tip! Quote
kooij Geplaatst 28 Oktober, 2012 Geplaatst 28 Oktober, 2012 zag gisteren bij de aldi in loosduinen ook nog een doos staan voor 30 euro ,was nog dicht dus zal wel compleet zijn Gr. Quote
Gast Motormuis Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 zag gisteren bij de aldi in loosduinen ook nog een doos staan voor 30 euro ,was nog dicht dus zal wel compleet zijn Gr. Als er iemand nog een doos in de buurt van Breda tegenkomt ........... Ik hou me aanbevolen Quote
Die lange Geplaatst 14 Juni, 2016 Geplaatst 14 Juni, 2016 Goedendag Weet iemand of de dakdragers van de Hyundai ix35 passen op een sp3 ?? Hoor graag ,lijkt mij hetzelfde (-: Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 15 Juni, 2016 Geplaatst 15 Juni, 2016 Goedendag Weet iemand of de dakdragers van de Hyundai ix35 passen op een sp3 ?? Hoor graag ,lijkt mij hetzelfde (-: Ja hoor die passen, ik heb nog een setje liggen voor 30 euro. Quote
Die lange Geplaatst 15 Juni, 2016 Geplaatst 15 Juni, 2016 Ja hoor die passen, ik heb nog een setje liggen voor 30 euro. Ja ik weet het maar is een beetje te ver weg milsbeek (-: ,(ik ga nu ook 30€ betalen originele Hyundai drager ),bedankt voor de info .op de foto , van de verkoper zag ik van die pinnen ,die dan in de gaten in de dakrails vallen ,als dat hetzelfde is is t goed Quote
Die lange Geplaatst 19 Juni, 2016 Geplaatst 19 Juni, 2016 Ja ik weet het maar is een beetje te ver weg milsbeek (-: ,(ik ga nu ook 30€ betalen originele Hyundai drager ),bedankt voor de info .op de foto , van de verkoper zag ik van die pinnen ,die dan in de gaten in de dakrails vallen ,als dat hetzelfde is is t goed Dakdragers van ix 35 passen niet bij mij voor wel achter zitten de gaten verder uitelkaar op de rails Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 19 Juni, 2016 Geplaatst 19 Juni, 2016 Vreemd, normaal gesproken mag dit geen problemen geven. Welk merk heb je ? Quote
Die lange Geplaatst 23 Juni, 2016 Geplaatst 23 Juni, 2016 Vreemd, normaal gesproken mag dit geen problemen geven. Welk merk heb je ? Waren originele Hyundai ix35 dragers ,voorste pastte wel ,achterste niet ,de gaten in mijn dakrails achter zitten verder uit elkaar dan voor ,helaas Quote
Patrick32 Geplaatst 22 April, 2017 Geplaatst 22 April, 2017 Dit setje gister er opgezet en ben super tevreden! Originele kia dakdragers tweedehands via mp voor 40 euro. Quote
renep Geplaatst 10 Juni, 2017 Geplaatst 10 Juni, 2017 Hoi Patrick, ziet er netjes uit. Welke koffer heb je erop zitten. Gr René Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.