bigmac Geplaatst 8 Juli, 2011 Geplaatst 8 Juli, 2011 bigwade, op 3 juli 2011 - 23:23, zei: http://www.kiaclub.n...dpost__p__63666Mooie rouw combi zo, trouwens......, haha ! ------------------------------------------- Bigwade,weet je dat grijs ook veel geassocieerd wordt met "saai" ? Nou, bij het zien van 'n grote zwarte stationcar met privacy glas krijg ik ook altijd het idee dat er 'n sticker achterop zou kunnen zitten: 'ook te huur voor al uw begrafenissen' Quote
smetjesmee Geplaatst 8 Juli, 2011 Geplaatst 8 Juli, 2011 Nou, bij het zien van 'n grote zwarte stationcar met privacy glas krijg ik ook altijd het idee dat er 'n sticker achterop zou kunnen zitten: 'ook te huur voor al uw begrafenissen' ... elk zijn meug zei de zeug... Quote
chrichri Geplaatst 8 Juli, 2011 Geplaatst 8 Juli, 2011 Nou, bij het zien van 'n grote zwarte stationcar met privacy glas krijg ik ook altijd het idee dat er 'n sticker achterop zou kunnen zitten: 'ook te huur voor al uw begrafenissen' Ik moet wel zeggen dat er hier in België ook veel grijze begrafeniswagens rondrijden . Quote
chrichri Geplaatst 8 Juli, 2011 Geplaatst 8 Juli, 2011 Zie je het ook al voor je chrichri...? Chuckion en z'n 2 kompanen die broederlijk naast elkaar rijden, elk op een vak, aan een snelheid van zo'n 105 km/u, een beetje van links naar rechts zigzaggend zodat er zéker niemand langskomt..., en in hun kielzog en hele meute BMW's, Mercedessen, en Audies die waarvan de chauffeurs zitten te vloeken en te tieren dat het een lieve lust is, en dat over een afstand van 40 Km !!! Zou een goed scenario zijn voor in een film. En dan raar opkijken als KIA een slechte naam krijgt . Quote
Sjölp Geplaatst 9 Juli, 2011 Geplaatst 9 Juli, 2011 Op maandag 4 juli op een parking in de buurt van de toren van Pisa een grijze SP3 met Nederlandse nummerplaat. Heb de mijne er naast gezet maar vergeten om naar het kenteken te kijken. Toen we terug kwamen was hij verdwenen. Op de hele weg naar en gedurende de hele week in Toscane slechts 3 SP3 gezien: onderweg in de buurt van Milaan een Duitser (een zwarte met skidplates), die Nederlander dus in Pisa en ergens in een dorpje een Fransman (een Techno Orange met de originele sidesteps - zien overigens zeer goed uit. Al een beetje spijt dat ik ze toch niet genomen heb). Quote
kialoog Geplaatst 9 Juli, 2011 Geplaatst 9 Juli, 2011 Bijzonder 5 stuks, op dezelfde kruising Hoek van Holland - Poeldijk, 3 witte, 1 phoenix silver en ik zei de gek met sirius silver. In de 3 witte allemaal dames achter het stuurwiel ,waarvan akte. Quote
santy Geplaatst 11 Juli, 2011 Geplaatst 11 Juli, 2011 Vanmiddag een zwarte sportage gezien. Geparkeerd op de Mirandalaan (Amsterdam). Tussen de politiebureau, mirandabad en flatgebouw Rivierenhuis. Quote
frankd Geplaatst 12 Juli, 2011 Geplaatst 12 Juli, 2011 Hier op de camping in de costa brava 2 andere sportage 3 gespot Quote
Ysie Geplaatst 23 Juli, 2011 Geplaatst 23 Juli, 2011 gisteren 23 juli een sportage 3 gespot in ons hotel (novotel) in fontainebleau . met nederlandse nummerplaat 28 rgp 6 als ik het me nog goed kan herinneren. Is het soms iemand van dit forum? Quote
smetjesmee Geplaatst 23 Juli, 2011 Geplaatst 23 Juli, 2011 Gisteren een SP3 sand track gespot tussen Kranjska Gora en Gozd Martuljek (what's in a name!). Ik dacht met een Sloveense nummerplaat. Dat was de eerste die we hier zagen trouwens. Ik knipperde een paar keer met mijn koplampen en de chauffeur zwaaide vriendelijk terug. Gaf een goed gevoel... Quote
Reem Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 Gisteravond laat een trailer vol met nieuwe sportages gezien op de A1 bij Deventer. Allerlei verschillende kleuren en types. Denk dat er binnenkort weer een aantal mensen blij zullen zijn met hun nieuwe auto. Quote
smetjesmee Geplaatst 27 Juli, 2011 Geplaatst 27 Juli, 2011 Was op 15-07-2011 Een voorproefje van het SP3-treffen dat er misschien zit aan te komen...? Quote
smetjesmee Geplaatst 7 Augustus, 2011 Geplaatst 7 Augustus, 2011 Zoals elke goede Vlaming betaamt zijn we vandaag eens tot in Sluis (N) gereden. Op de parking vlakbij het centrum zagen we identiek dezelfde SP3 als de onze. Nrplaat heb ik niet gezien. 't Was onze zoon die er ons attent op maakte. Op de terugweg reed er in Brugge op de expresweg (N31) richting kust een SP3 met Nederlandse nummerplaat met een boot erachter (op aanhanwagen ) Misschien iemand van 't forum...? Quote
Raes Geplaatst 11 Augustus, 2011 Geplaatst 11 Augustus, 2011 Gisteren rondgereden aan onze belgische kust. In nieuwpoort wel 3 witte sportages gezien. Zo blijkt dat wit aan de kust héél in is... Ik reed met mijn black pearl door het drukke centrum en liet een familie oversteken. Maar in plaats van zich snel te haasten, bleven ze gewoon even pal voor mijn wagen staan om hem te aanschouwen. In andere gevallen had ik me misschien wel druk gemaakt over die trage overstekers maar in dit geval... Misschien keken ze wel zo hard omdat ze nog nooit een sportage in zo'n prachtig kleur gezien hebben, met al die witte daar aan de kust Quote
vanelli Geplaatst 14 Augustus, 2011 Geplaatst 14 Augustus, 2011 Gespot 2 trailers vol SP3 op de E17 tussen Antwerpen en Gent. groet, Vanelli Quote
Sage2011evoque Geplaatst 14 Augustus, 2011 Geplaatst 14 Augustus, 2011 ik ga dan vlug eens gaan kijken naar mijn garage thx vanelli greetzzz Quote
vanelli Geplaatst 14 Augustus, 2011 Geplaatst 14 Augustus, 2011 ik ga dan vlug eens gaan kijken naar mijn garage thx vanelli greetzzz Laat ons hopen dat de onze erbij zitten, in elk geval worden er binnenkort toch 16 mensen gelukkig gemaakt met de levering van hun SP3. groet, Vanelli Quote
Brian Geplaatst 14 Augustus, 2011 Geplaatst 14 Augustus, 2011 Gisteren 4 trailers gespot met Sportage's op de A1 bij Deventer. Die van mij zal er wel niet bij zitten, heb hem pas 11 jullie besteld. Ik zag er zowiso een aantal AWD-tjes op staan. Quote
Ingridve Geplaatst 14 Augustus, 2011 Geplaatst 14 Augustus, 2011 Hallo , Gisteren naar Eindhoven geweest , op de ring in Lommel een sportage phoenix , in Valkenswaard een zwarte , op de terugweg in Eindhoven nog ene , kleur ??? had het iets te laat gezien , 3 sportages op één dag tegenkomen was me nog niet gelukt . groetjes Ingrid Quote
Reem Geplaatst 17 Augustus, 2011 Geplaatst 17 Augustus, 2011 Gisteren 4 trailers gespot met Sportage's op de A1 bij Deventer. Die van mij zal er wel niet bij zitten, heb hem pas 11 jullie besteld. Ik zag er zowiso een aantal AWD-tjes op staan. Vanmorgen rond 8 uur weer 3 trailers vol Sportages op de A1 bij Deventer, denk dat het er zeker minimaal 20 waren. Je zou toch zeggen dat er genoeg naar Nederland komen, maar aan de levertijden te zien zijn het er nog niet genoeg. Laat maar komen al die sportages... Quote
Sjölp Geplaatst 17 Augustus, 2011 Geplaatst 17 Augustus, 2011 Was vorige week bij m'n dealer en daar stonden er 11 te wachten op hun nieuwe eigenaar... Quote
bowie97 Geplaatst 18 Augustus, 2011 Geplaatst 18 Augustus, 2011 Morgen ga ik spotten. Bij de KIA dealer in Valkenswaard Quote
Azzaro Geplaatst 20 Augustus, 2011 Geplaatst 20 Augustus, 2011 Deze namiddag heb ik mijn Sporty na een grondige cleaning & detailing-beurt meegenomen naar de parking van onze wijk voor een fotoshoot en terwijl ik bezig ben kiekjes te nemen arriveert er daar wel een witte Sportage van een wijkgenoot die hem ook nog maar enkele weken in zijn bezit heeft zeker!?! Na wat gekeuveld te hebben over onze prachtige bolides natuurlijk een kiekje genomen van de "Brothers in arms" Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.