sportagent Geplaatst 19 Mei, 2011 Geplaatst 19 Mei, 2011 En als je niet kan kiezen welke kleur.Er zijn nog de saaie wit en zwart versies.Erg in trek in België . VANDAAR DIE MOOIE ZWARTE KIA OP JE PLAATJE!!!!!! JE KOMT ZEKER VAAK IN BELGIE? OF WOON JE ER SOMS? Quote
sportagent Geplaatst 19 Mei, 2011 Geplaatst 19 Mei, 2011 Toevallig heb ik met een aantal kia verkopers eens gehad over de vraag met welke kleur ze me over een paar jaar graag terug willen zien qua inruil. Ik heb er namelijk niet veel aan dat de verkopers verschrikt onder de tafel duiken als ik aan kom zetten met mijn sportage. Heb ooit eens een poepbruine jaguar XJ gehad (wat een slechte auto was dat) en een aquariumgroene Opel Monza en dat waren toch wel lastige kleuren om in te ruilen hoor. Over het algemeen zijn de donkere kleuren (zwart, donkerblauw, donkergrijs) altijd courant. Grijs en zilver varianten zijn ook altijd goed, heel veilig. Wit is ietsje gevaarlijker, nu courant maar kan over een paar jaar weer anders zijn, al staat het de Sportage wel erg goed. Ronduit link zijn kleuren techno orange en byte blue. Dergelijke schreeuwende kleuren kunnen op kleine auto's prima, maar op grotere auto's is het een risico. Zonder uitzondering waren ze erg kritisch over het orange pack interieur, dat zal het lastigste in te ruilen zijn. Het liefst zien ze (beuhh) zwarte/donkergrijze interieurs. Opties zoals panoramadak en navi doen later niet veel qua inruil, daar schrijf je het snelste op af. Wat wel gewaardeerd wordt zijn de luxere uitvoeringen zoals X-cutive Plus (zeker vanwege het halfleder, absoluut toegevoegde waarde) en de X-xlusive. Een X-tra of X-cutive zijn ze wat minder enthousiast over (zonder uitzondering kreeg ik het advies om ALTIJD het plus pack op een X-cutive te nemen, vandaar). net gaf ik je nog een compliment voor je mooie proza, maar deze valt me toch van je tegen elmerblues.... je hebt het over waar de verkopers je graag mee terug willen komen over een paar jaar. als je het wilt weten het zal mij een zorg zijn wat de verkopers willen toch? kijk naar mijn mening is het simpel: als de verkopers mij terug willen zien komen dan hebben ze een goed bod te doen op mijn witte sportage en zo niet dan ga ik naar een ander toe. Een auto kopen is emotie, ook de kleur. Trouwens wel een goede keus je motorkeuze en je opties, van mij exact hetzelfde, en je bezorgd me nog steeds leesplezier overigens! Groeten van deze enorme sportage liefhebber. Quote
chrichri Geplaatst 19 Mei, 2011 Geplaatst 19 Mei, 2011 VANDAAR DIE MOOIE ZWARTE KIA OP JE PLAATJE!!!!!! JE KOMT ZEKER VAAK IN BELGIE? OF WOON JE ER SOMS? Ik kom zeker vaak in België aangezien ik er woon ............samen met mijn zwarte Sportage . Quote
ruud.valentijn Geplaatst 22 Mei, 2011 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2011 HELAAS GEEN SPORTAGE VOOR MIJ, NA VEEL GELZEN TE HEBBEN EN AANTAL PROEFRITTEN GEMAAKT TE HEBBEN WAS DE KEUZE BIJNA GEMAAKT VOOR 2 LITER BENZINE, ECHTER VANWEGE DE GENOEMDE EN GEMERKTE STUURPROBLEMEN EN DE TOCH NIET STATE OF THE ART MOTOR EN VERBRUIK HEB IK VOOR IETS ANDERS GEKOZEN. VOOR MIJ NOG GEEN SPORTAGE MAAR WELLICHT OVER EEN JAAR OF 3. HET IS EEN ALFA GIULLIETTA GEWORDEN, 1.4 MULTIAIR. OTAAL ANDER SOORT AUTO MAAR EEN WEEKEND PROFRIJDEN HEEFT MIJ OVERTUIGD. GROET RUUD VALENTIJN Quote
Woeper Geplaatst 22 Mei, 2011 Geplaatst 22 Mei, 2011 HELAAS GEEN SPORTAGE VOOR MIJ, NA VEEL GELZEN TE HEBBEN EN AANTAL PROEFRITTEN GEMAAKT TE HEBBEN WAS DE KEUZE BIJNA GEMAAKT VOOR 2 LITER BENZINE, ECHTER VANWEGE DE GENOEMDE EN GEMERKTE STUURPROBLEMEN EN DE TOCH NIET STATE OF THE ART MOTOR EN VERBRUIK HEB IK VOOR IETS ANDERS GEKOZEN. VOOR MIJ NOG GEEN SPORTAGE MAAR WELLICHT OVER EEN JAAR OF 3. HET IS EEN ALFA GIULLIETTA GEWORDEN, 1.4 MULTIAIR. OTAAL ANDER SOORT AUTO MAAR EEN WEEKEND PROFRIJDEN HEEFT MIJ OVERTUIGD. GROET RUUD VALENTIJN Goede keus en geen verkeerde auto en het is wat je zegt een totaal andere auto Quote
der Rudi Geplaatst 22 Mei, 2011 Geplaatst 22 Mei, 2011 HELAAS GEEN SPORTAGE VOOR MIJ, NA VEEL GELZEN TE HEBBEN EN AANTAL PROEFRITTEN GEMAAKT TE HEBBEN WAS DE KEUZE BIJNA GEMAAKT VOOR 2 LITER BENZINE, ECHTER VANWEGE DE GENOEMDE EN GEMERKTE STUURPROBLEMEN EN DE TOCH NIET STATE OF THE ART MOTOR EN VERBRUIK HEB IK VOOR IETS ANDERS GEKOZEN. VOOR MIJ NOG GEEN SPORTAGE MAAR WELLICHT OVER EEN JAAR OF 3. HET IS EEN ALFA GIULLIETTA GEWORDEN, 1.4 MULTIAIR. OTAAL ANDER SOORT AUTO MAAR EEN WEEKEND PROFRIJDEN HEEFT MIJ OVERTUIGD. GROET RUUD VALENTIJN Inderdaad; een totaal andere auto ..... niet te vergelijken; maar wel een met echt een prachtige vormgeving. En dat met dat stuurgedrag? Ach; velen hebben nergens last van (zoals ik) en de update is er nu. Desalniettemin: veel plezier met je Alfa. Quote
Jantje.2 Geplaatst 24 Mei, 2011 Geplaatst 24 Mei, 2011 Alfa Romeo.. koop er meteen even een gameboy bij, heb je nog iets te doen als je weer eens met pech staat haha nee grapje mooie auto die giullieta, hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven Quote
bigwade Geplaatst 24 Mei, 2011 Geplaatst 24 Mei, 2011 HET IS EEN ALFA GIULLIETTA GEWORDEN, 1.4 MULTIAIR. Leuk man, maar eh.....toch geen witte hè. grrrrr. Had even gekeken wat dat voor auto is en dan zie ik weer heel veel van die koelkasten.. Quote
ruud.valentijn Geplaatst 25 Mei, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 Mei, 2011 Leuk man, maar eh.....toch geen witte hè. grrrrr. Had even gekeken wat dat voor auto is en dan zie ik weer heel veel van die koelkasten.. Nee, geen witte. De kleur grigio anthracite oftewel donkergrijs metallic. Voor Sportgae hadden we zo'n kleur ook op het oog. Daarnaast 18 inch wielen en navi. Levertijd ook hier maar minder dan Kia, eind juni is hij er. Groet Ruud Valentijn Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.