Edwin936 Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Weet iemand misschien een werkplaatshandboek te koop van een Kia Sorento 2.5Crdi..... Ben al een tijdje naar op zoek. Met vr gr. Edwin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masimo Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Je hebt een berichtje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin936 Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Beste masimo, Ontzettend bedankt voor uw hulp. Heb alles gedownload en ben er heel erg blij mee. Hartelijk dank. Met vr gr Edwin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimmeltje Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Hallo, Ik ben ook opzoek naar dit handboek. Kunnen mij hier ook aan helpen. Alvast bedankt! groetjes, Wim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimmeltje Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Hoi Masimo, Ik heb hem ook gedownload en ben er ook heel erg blij mee. Bedankt voor de hulp! groetjes, Wimmeltje PS: krijg het op een of andere manier niet voor elkaar om pb terug te sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Hoi masimo dit is een dingetje voor de forumbieb, net als de instructieboekjes. Kun je Smart, onze bieb-regelneef deze manual aanmelden ? Die plaatst hem wel weer door voor algemeen gebruik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masimo Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Hoi masimo dit is een dingetje voor de forumbieb, net als de instructieboekjes. Kun je Smart, onze bieb-regelneef deze manual aanmelden ? Die plaatst hem wel weer door voor algemeen gebruik. Aangemeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Kun je Smart, onze bieb-regelneef deze manual aanmelden ? Die plaatst hem wel weer door voor algemeen gebruik. We waren toch al geen vrienden hé.........? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rvanveen Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 Ben eveneens op zoek naar een werkplaatshandboek (geen gewoon instructieboekje) voor deze Sorento: waar op dit forum kan ik dit vinden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted June 18, 2011 Share Posted June 18, 2011 http://www.kiaclub.nl/topic/7128-digitale-werkplaatshandboeken-kia/page__view__findpost__p__61494 downloadlink: http://tinyurl.com/3h54bv7 NB het is 200 MB, alleen echt voor de liefhebber/dhz gasten. Bij teveel gebruik gaat de link op zwart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rob4b4 Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Op het Duits Forum zit een Nederlander die een originele PDF met functionerende indexpagina "uitleend" Is al weer eentijdje geleden, maar die zoekt die vind.... Rob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xychix Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Op het Duits Forum zit een Nederlander die een originele PDF met functionerende indexpagina "uitleend" Is al weer eentijdje geleden, maar die zoekt die vind.... Rob Ik zoek de NL versie nog maar hierbij de Duitse versie. Ik heb deze gedownload van de link hierboven en op mijn server beschikbaar gesteld. Mogelijk dat hij nu voor anderen wat sneller te downloaden is. Mocht ik klachten ontvangen tav. copyright (als dat er al op zit) gaat hij er uiteraard meteen weer af. http://bit.ly/qZcjlR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amphicar Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Weet iemand misschien een werkplaatshandboek te koop van een Kia Sorento 2.5Crdi..... Ben al een tijdje naar op zoek. Met vr gr. Edwin Hoi allemaal ik heb een origineel handboek voor sorento 1 voor de facelift deze is gebrand op cd formaat . Als iemand hem wil hebben geen probleem ,het is in het duits voor benzine en diesel. Zelf ben ik nog op zoek naar de facelift uitgave . Als iemand ruimte heeft op een server dan wil ik hem er wel opzetten. Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 dezelfde staat bij #10 hierboven ter download.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masimo Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Een facelift uitgave zou ik ook wel kunnen waarderen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groesbeek Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Als we toch aan het uitdelen zijn hier......?????? Kan iemand mij dan de link geven voor een Sorento X-treme 2.4 benzine van 2005 Alvast bedankt (als het mogelijk is) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masimo Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Het WPHB dat je onder de downloadlink vind verder boven dekt ook de 2005 voldoende af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groesbeek Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Als we toch aan het uitdelen zijn hier......?????? Kan iemand mij dan de link geven voor een Sorento X-treme 2.4 benzine van 2005 Alvast bedankt (als het mogelijk is) mooooooooooooi zo bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xychix Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Hoi allemaal ik heb een origineel handboek voor sorento 1 voor de facelift deze is gebrand op cd formaat . Als iemand hem wil hebben geen probleem ,het is in het duits voor benzine en diesel. Zelf ben ik nog op zoek naar de facelift uitgave . Als iemand ruimte heeft op een server dan wil ik hem er wel opzetten. Peter Als het iets anders is dan de link op #10 / #12 (200Mb) dan wil ik het er wel bij plaatsen. Ik blijf zoeken naar een Engelse versie. Ik plaats deze dan ook met plezier op mijn snelle server voor de rest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jvnk Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Je hebt een berichtje. Kan ik dit handboek ook krijgen? mt vr gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masimo Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Verder bovenaan staan zelfs twee links. Die werken nog gewoon, hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xychix Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Links naar snelle download van de handboeken: idefense.nl/~xychix/files/WHB_2002-2004.zip Duitse versie inclusief electra tekeningen. Engelse beschrijvingen: http://idefense.nl/~xychix/files/shop manual.zip Dit zijn beide versies zoals ik ze heb gezien. Ze blijven hier voorlopig beschikbaar op een zeer snelle verbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal andere links Details over de werking van de tussenbak. PDF OVER 4x4 wat ik ook heb ontdekt, als je googled op "inurl:http://training.kia.co.kr/guid/" krijg je alle bekende documenten in een Kia Trainings centrum die toegankelijk zijn. (enkele van deze links staan ook in andere posts van mij maar ze leken me ook hier te passen.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bossifumi Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Lees hier dat masimo een digitaal werkplaatshandboek voor een 2,5crdi ter beschikking heeft. Nu ben ik vanaf woensdag eigenaar van een sorento crdi 2005, dus hopelijk dat iemand mij hier nog aan kan helpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Er staat een link op pagina 1, die klik je aan, en dan dan takel je 'm zo binnen. Link werkt nog, heb toevallig vorige week het handboek ook gedownload. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bossifumi Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Weet niet hoe dit werkt, maar ik zie ze nu ineens staan.... Dank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts